PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: MUKER »

Jak są dwa cannony to trochę ciężko.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
pepe
Mudżahedin
Posty: 212
Lokalizacja: Kęty

Post autor: pepe »

Jeżeli skorpion lub swarm wyjdzie na oddziale to gdzie się go dostawia:
a) przód
b) bok
c) tył
d) gdzie nam pasuje?

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

podobno tam gdzie najblizej , a jesli przeciwnik stanie Ci na znaczniku to powie Ci "tak zebys wyszedl z boku jak bedzie hit" na przyklad

Awatar użytkownika
Duinhir
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Gdańsk - Oliwa
Kontakt:

Post autor: Duinhir »

B z dura ;) Jeśli jakikolwiek model przeciwnika stoi na naszym markerze, lub nasz marker stanie po rozrzucie na modelu przeciwnika to się dostawia naszą wykopywaczkę od PRZODU. Było to albo w jakichś uściśleniach albo w faqu, już nie pamiętam ;) No chyba, że się coś zmieniło.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Duinhir pisze:B z dura ;) Jeśli jakikolwiek model przeciwnika stoi na naszym markerze, lub nasz marker stanie po rozrzucie na modelu przeciwnika to się dostawia naszą wykopywaczkę od PRZODU.
bzdura. jesli marker (punkt) stoi pod oddzialem przeciwnika to ustawia sie oddzial od strefy dla ktorej marker JEST NAJBLIZEJ.

;)

a tak serio nigdy nie bylo uscislenia ani pl ani gw w tej sprawie bo jest turbo jasna. Wystarczy zajzec do armybooka i poczytac o wykopkach

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

no czyli ustawia sie do tej krawedzi gdzie jest najblizej ?;>

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak

Awatar użytkownika
pepe
Mudżahedin
Posty: 212
Lokalizacja: Kęty

Post autor: pepe »

Dzięki za szybką odpowiedź

gloot
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: gloot »

and any unit that must make a panic test from the Screaming skull catapult suffer a -1 to their leadership
Czy niezależnie ile byśmy zadali ran z katapulty przeciwnik zawsze dostaje tylko -1 do testu LD?

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Tak

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Kasket...
1. Czy priest może odłączyć się od kasketu w turze ruchu i inny sie do kasketu dolaczyc ?
2. Czy w ww. sytuacji jesli ten drugi priest zwiazany jest walka w reczy to czy kasket tez traktujemy jako model w kombacie (czyli kasket nie moze rzucac swojego boundspell ?)

Wienzu
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Wienzu »

1. Tak i to bez konsekwencji. Ten drugi może się dołączyć nawet w magii.
2. Nie ma takiej sytuacji. Model w walce nie może dołączyć się do maszyny i tym samym wciągnąć ją w walkę. Model w walce nie może wykonywać ruchu (za wyjątkiem ruchu do walki jeśli nie styka się przeciwnikiem). Casket w walce nie może rzucać czaru.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

To może przedstawie cała sytuacje.
Priest B zwiazany jest z wlace z oddzialem wroga ale znaduje sie w odleglosic 1 cala od kasketu.
Priest A ktory byl doloaczony do kasketu odlancza sie w fazie ruchu i stoi na 4 cala od kasketu

Czy w fazie magi kasket moze rzucac ta swoje inkantacje mimo że Priest B w tej chwili nie tworzy z nim oddziału ?

Awatar użytkownika
Duinhir
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Gdańsk - Oliwa
Kontakt:

Post autor: Duinhir »

Cytat z army booka: "If for whatever reason, there is no LP o LHP acting as part of the crew for Cascet at the beginning of any TK turn, the cascet and its two crew immediately collapse and are removed from the table"

Czyli musi być członkiem załogi, a nie tylko stać 1 cal od niej.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

J.W. oraz dodatkowo jak odłączysz się liczem to w fazie magii możesz odpalić casketa.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Czy w wypadku śmierci licza A można go zastapić liczem B na szkatule.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

nie bo po smierci licza A, ktory na bitwe wpadl z oltarzem, usuwasz tez oltarz i straznikow

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jesli zdazysz ;)

Wienzu
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Wienzu »

"If, for whatever reason, there is no Lich Priest (...) acting as part of the crew for the Casket at the beginning of any Tomb King turn, the Casket and its two Casket Guards (...) are removed from the table."
Tako rzecze podręcznik. [-o<
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek

Awatar użytkownika
Wiewior-lbn
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Wiewior-lbn »

czy jeśli mam w armii jako rara coś z dogs of war to mogę rzucić na to inkantacje (dowolną)?
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)

ODPOWIEDZ