PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Jak są dwa cannony to trochę ciężko.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
podobno tam gdzie najblizej , a jesli przeciwnik stanie Ci na znaczniku to powie Ci "tak zebys wyszedl z boku jak bedzie hit" na przyklad
B z dura
Jeśli jakikolwiek model przeciwnika stoi na naszym markerze, lub nasz marker stanie po rozrzucie na modelu przeciwnika to się dostawia naszą wykopywaczkę od PRZODU. Było to albo w jakichś uściśleniach albo w faqu, już nie pamiętam
No chyba, że się coś zmieniło.


bzdura. jesli marker (punkt) stoi pod oddzialem przeciwnika to ustawia sie oddzial od strefy dla ktorej marker JEST NAJBLIZEJ.Duinhir pisze:B z duraJeśli jakikolwiek model przeciwnika stoi na naszym markerze, lub nasz marker stanie po rozrzucie na modelu przeciwnika to się dostawia naszą wykopywaczkę od PRZODU.

a tak serio nigdy nie bylo uscislenia ani pl ani gw w tej sprawie bo jest turbo jasna. Wystarczy zajzec do armybooka i poczytac o wykopkach
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
no czyli ustawia sie do tej krawedzi gdzie jest najblizej ?;>
Kasket...
1. Czy priest może odłączyć się od kasketu w turze ruchu i inny sie do kasketu dolaczyc ?
2. Czy w ww. sytuacji jesli ten drugi priest zwiazany jest walka w reczy to czy kasket tez traktujemy jako model w kombacie (czyli kasket nie moze rzucac swojego boundspell ?)
1. Czy priest może odłączyć się od kasketu w turze ruchu i inny sie do kasketu dolaczyc ?
2. Czy w ww. sytuacji jesli ten drugi priest zwiazany jest walka w reczy to czy kasket tez traktujemy jako model w kombacie (czyli kasket nie moze rzucac swojego boundspell ?)
1. Tak i to bez konsekwencji. Ten drugi może się dołączyć nawet w magii.
2. Nie ma takiej sytuacji. Model w walce nie może dołączyć się do maszyny i tym samym wciągnąć ją w walkę. Model w walce nie może wykonywać ruchu (za wyjątkiem ruchu do walki jeśli nie styka się przeciwnikiem). Casket w walce nie może rzucać czaru.
2. Nie ma takiej sytuacji. Model w walce nie może dołączyć się do maszyny i tym samym wciągnąć ją w walkę. Model w walce nie może wykonywać ruchu (za wyjątkiem ruchu do walki jeśli nie styka się przeciwnikiem). Casket w walce nie może rzucać czaru.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek
-Jakub Wienzek
To może przedstawie cała sytuacje.
Priest B zwiazany jest z wlace z oddzialem wroga ale znaduje sie w odleglosic 1 cala od kasketu.
Priest A ktory byl doloaczony do kasketu odlancza sie w fazie ruchu i stoi na 4 cala od kasketu
Czy w fazie magi kasket moze rzucac ta swoje inkantacje mimo że Priest B w tej chwili nie tworzy z nim oddziału ?
Priest B zwiazany jest z wlace z oddzialem wroga ale znaduje sie w odleglosic 1 cala od kasketu.
Priest A ktory byl doloaczony do kasketu odlancza sie w fazie ruchu i stoi na 4 cala od kasketu
Czy w fazie magi kasket moze rzucac ta swoje inkantacje mimo że Priest B w tej chwili nie tworzy z nim oddziału ?
Cytat z army booka: "If for whatever reason, there is no LP o LHP acting as part of the crew for Cascet at the beginning of any TK turn, the cascet and its two crew immediately collapse and are removed from the table"
Czyli musi być członkiem załogi, a nie tylko stać 1 cal od niej.
Czyli musi być członkiem załogi, a nie tylko stać 1 cal od niej.
Czy w wypadku śmierci licza A można go zastapić liczem B na szkatule.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
nie bo po smierci licza A, ktory na bitwe wpadl z oltarzem, usuwasz tez oltarz i straznikow
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
czy jeśli mam w armii jako rara coś z dogs of war to mogę rzucić na to inkantacje (dowolną)?
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)