Doch na PGA

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Re: Doch na PGA

Post autor: eliah91 »

Tutaj matka ci nie mówiła że nie można się śmiać z ludzi upośledzonych to chamskie :evil:
A rozpiska bardzo fajna przez wzgląd na wielką nieczystą kupę
Obrazek

Bober
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: Bober »

Właśnie wpadłem na pomysł wywalenia dispel scrolla z heralda tzeentcha i dania za niego master of sorcery, co otworzy przed moją armią dodatkowe możliwości łapania smoków i dużych demonów ;) . Anty magia dalej jest słaba, ale myślę, że dzięki wszechobecnej regeneracji powinno wystarczyć.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

7 DD to nie jest slaba antymagia, mi ten jeden scroll czesto gesto sie nie przydaje, a gram rozpa duzo bardziej wrazliwa od twojej... ja bym wrzocil oprocz master of sorcery latanie, jest naprawde niedocenianie, a mogacy fruwac miedzy oddzialami horkow czy flamerow herald dajacy magie dokladnie tam gdzie trzeba jest naprawde mega mocnym punktem

pzdr

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

thurion pisze: mogacy fruwac miedzy oddzialami horkow czy flamerow herald dajacy magie dokladnie tam gdzie trzeba jest naprawde mega mocnym punktem
Confirmed. :)

Bober
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: Bober »

Hej
wprowadziłem kilka poprawek, co o tym myślicie ?
Hero:
GUO +4lv+Trappings of Nurgle+Nurgling Infestation=670
Herald Nurgla+bsb+Palanquin of Nurgle+Great Standard of Sundering=240
Herald Tzeentcha+Master of Sorcery+Winged Horror=160

Core:
Furie x5=60
Furie x5=60
Horrory x10=120
Horrory x20+chempion+standard bearer=264
Plaguebearers x16+chempion+standard bearer=216

Special:
Nurglings x3=105

Rare:
Flamers x4+chempion=155
Beasts of Nurgle x3=300
suma: 2350

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

ja bym zmienił GUO na vapours+balesword ;) Kroi czolgi, demony, smoki itp ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Kiedy jeszcze miałem demony....a przecież wiadomo że są słabe grałem mniej więcej następującą rozpą - 2 turniejki wygrane więc mógłbym powiedzieć że rozpa w miarę otrzaskana.
GUO-regenka, kwas, podmuch...4 poziom. 95% armii nie wiedziało jak go zabić... nawet armaty potrafiły wysiąść z racji warda i regenerki... przeliczając przeżywa dwa czołgi idące na maksa z impaktami i jeszcze pacnie z korbacza...w końcu tylko s8.

Herald tzeentcha - lot i scrol...
Herald Nurgla z buta ze sztandarem stubborna. Blisko trzymany GUO. Bierze wtedy na klatę - wszystko, dosłownie wszystko...masz miliard bonusów? Spoko, ja mam stubborna na 9 z przerzutem... co robisz? Przeważnie większość typów łapie się na to - bo myśli że jesteś kretynem i właśnie wystawiłeś się na szarżę walca Black Knightów... a ty po prostu unieruchomiłeś mu 1200 punktów... snif...

około 15 plagusów...wiadomo po co,
10 furii - też wiadomo,
20 horrorów patrz wyżej,
6flejmerków - co by troszkę postrzelać...
jakoś w to wszystko jeszcze wpakowałem fienda i chyba pieski - ale nie pamietam ile - nie mam Ab by podać.

W każdym razie bonus życia na wykonaniu GUO: jadą sobie blood knights...z ogniem...podpuszczam... wiem że jak ich rozgniotę to mi to otworzy flankę... wystawiam się...szarżują...zadają przewidywane 3 rany...kwasior 3rany*4typa zabija=4 typa... no i został jeden - pacnięty z flaila - szóstka na poisona...Czasem warto poświęcić 3 rany z 10...

Inna sytuacja... cisną się na mnie dwóch czarnych trenerów... jakos jeden dojechał... cos tam ranę wbił... no to go pacnąłem z s8...

Siakaś Mroczna Gwardia... typów z 16... fajnie... POdchodzę magiczne zionięcie (ostatni czarem ze wszystkich, jakos na 7+ wychodził) pac lezy 6... no to teraz zwykłe zionięcie, pac leży 6...

VS bretka... cos tam się dzieje... podpuszczam wroga - bardzo to lubię... taki ze mnie slaaneshysta... c'mon boisz się? No i dwie lance - jedna w bok druga w tył... Łola Boga mówię, co ja zrobię... kolo liczy bonusy,+1+1+1+1+1+1+11+1+1+1+11+1+11+1+1 coś tam coś tam... Em... mam stubborna :twisted: 8) :lol2: z REROLLEM!! :shock: :^o

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Fajnie sie czyta co piszesz.
Ale zastanawia mnie jedna rzecz.
Skoro rozpa na GUO jest generalnie spoko i wogóle to dlaczego nikt tym nie gra na lokalach i masterach. Wszyscy tylko Pies, wrona i Dziwkarz i tak bez opamietania.
Ja bardzo chcialbym zagrac z GUO, bo bardzo mnie ciekawi sila tego.

Z Twoich opisów to az przypomina mi to Kraski ustawione na walke.
Ida, ida, ida - jedna tura, druga tura - kraski coraz blizej, ale jeszcze nie doszly nawet do polowy stolu. I dalej ida ida. Dochodza wkoncu w 5-6 turze (w 5 to juz dobrze musialy z kowadla popierdalac). i nagle przeciwnik zajmuje jego cwiartki, swoje blokuje i mamy 11:9 bez walki. Nurglowcow niestety nie da sie tak wyruchac, pomimo iz ich predkosc jest nie wiele lepsza od Dlugobrodych, ale niestety jak juz do Ciebie ida to nie przedzesz sie tak latwo by zajac jego cwiartki, poza tym do walki wrecz dojdzie i jak by tego bylo malo - raczej tylko VC utrzyma sie na remis.
Tak wynika z moich przeliczen - rozpa naprawde zagadkowa i z chcecia bym zobaczyl jak jedzie po innych bogach na PGA

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

GUO mało kto gra, bo:
zastawia sie go psami itp, blokuje marsz i generalnie chłopak sie nie spłaca w przeciwieństwie do bloodzia lub wrony ;)
Tutaj jest moc o tyle, ze jest oddział plagusów, ale żaden rozsądny gracz nie da się na stubborna złapać ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

trikk pisze:Tutaj jest moc o tyle, ze jest oddział plagusów, ale żaden rozsądny gracz nie da się na stubborna złapać ;)
A jak trafisz na inne demony to mają ładną promocję. Grałem kiedyś moimi danonkami przeciwko stubbornowym demonom, samemu mając sztandar -2 do Ld. Bardzo mi przeciwnik pomógł. :)

Coś Bober się nie chwali, a wygrał tą rozpą dośc mocno obstawionego lokala. Gratulacje! :)
Poczytałbym opisy bitew i wnioski jak się co sprawdzało, bo sam walczyłem o życie (demonami BEZ psa, wrony czy dziwkarza ;) ) i nie miałem czasu połazić i pooglądać.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Smiechu pisze: Skoro rozpa na GUO jest generalnie spoko i wogóle to dlaczego nikt tym nie gra na lokalach i masterach. Wszyscy tylko Pies, wrona i Dziwkarz i tak bez opamietania.
bo latwiej jest wziasc czyjs przetestowany i skuteczny schemat dodajac cos nieznaczacego od siebie i pociskac :)
zeby naprawde dobrze opanowac kazdego GD potrzeba IMO ze 2-3 turnieje z rzedu, naprawde dobrze = tak zeby na tych 2-3 turach nie przegrac zadnej bitwy, IMO GUO jest jak najbardziej wystawialny i grywalny, ludzie po prostu z braku inwencji robia to co inni.. na szczescie sa tez inne przypadki, bardziej ambitne :mrgreen:

pzdr

ODPOWIEDZ