Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Paweles
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Suwałki

Re: Rozpiski WE

Post autor: Paweles »

Przed chwilą skleiłem sobie rozpę na 1500pkt z myślą o VC. Ruchliwe to to nie jest ale podczas ostatniego pojedynku z wampirkami zauważyłem, że bardziej na nie działa siła uderzenia niż ruchliwość ;)
Oto rozpiska:

Spellsinger @ 140pts
General
2ds

Noble bsb @ 130pts
Asyendi's Bane
HoDA

10 GG @ 126pts
musican

10 GG @ 126pts
musican

10 GG @ 126pts
musican

8 dryads @ 96pts

8 dryads @ 96pts

6 WR @ 199pts
musican, standard
war banner

3 treekins @ 195pts

treeman @ 285pts

Jak myślicie, sprawdzi się?

@cobra, sorki, że się wcinam :P :roll:

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Kurczę fajna rozpiska paweles, bo są w niej treekiny :lol2: 8) Zastanawiam się jak one właściwie sobie radzą? Na takie VC wydają się być całkiem fajne. A no i strasznie brakuje mi w tej rozpisce wardencerów, oni niszczą wszystko w VC praktycznie, tylko problem w tym, że niezabardzo jest za co ich wstawić. Może za 1 łuczników??
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Paweles
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Paweles »

Hm, łuczników dałem trzydziestu, żeby szybko eliminować wszelki nieopancerzony syf wampirów, tzn wilczki, ghule itp. Ale na takie punkty w sumie dwie dziesiątki mogły by wystarczyć. Siódemka WD z fcg to dobry zamiennik za tych 10GG? ;)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

20 wystarczy - syfu w postaci ghouli raczej i tak ze strzelania nie usuniesz.

tancerzom nie opłaca się dawać czempiona jeżeli nikt w nich nie siedzi - w ten sposób przeciwnika wampir będzie mógł się schować w pojedynku...

Awatar użytkownika
cobra651
Wodzirej
Posty: 738
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard

Post autor: cobra651 »

[quote="cobra651"]Myślałem o takim alterze:
Alter Noble - 158
- Helm of the Hunt
- Hail od Doom arrow
- Great Weapons, Light Armour, Shield


Kumpel wystawia bardzo często drzewo, więc masz rację, faktycznie nie mam czym tego ukatrupić. Wiem, 10 WD to troszkę przegięcie :mrgreen: , lepsza będzie 6-7? Czyli zamysł z tym kamieniem teleportacji jest zły, bo przyznam zazwyczaj kumpel wystwia dwa laski? Na WE zamiast nobla WD lepiej wystawić Nobla WW, czy drugiego Altera? Łuczników przyznam szczerze nie planowałem włączać do rozpiski, choć może powinienem wziąść 2x10? Czy WR na inne Woody są przydatni, bo wiem co potrafią zrobić z innymi armiami.

Wróciłem

Help me anyone [-o<

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Wczoraj na turnieju tą radosną rozpiską poszło całkiem nieźle. Magia nawet się przebijała, waywatcher lord nawet coś tam zrobił, a strzelanie w takiej ilości dawało radę. Było mnóstwo epickich sytuacji (lord z 4 strzałów zabija heralda tzeentcha z chariota, magiczki wbijające rany wronie i bloodthirsterowi, jeden skaut stojąc na przeciw star dragona celnym strzałem zabija lorda na ostatniej ranie, noble sprzedaje KB heraldowi tzeentcha stojącemu w oddziale 4 horrorów). Dużo radochy, ale wyniki jakoś nie były oszałamiające. 12-8 w plecy z demonami na wronie, 15-5 do przodu z demonami na blodku i 10-10 z HE na stardragonie. W pierwszej bitwie zniszczyły mnie rzuty (znowu grałem z Solem zdającym 4 wardy z rzędu na wronie będącej na ostatniej ranie), w drugiej ok, w trzeciej atalnie się wystawiłem i zagrałem - pozwoliłem przeciwnikowi na okopanie się na górce, a potem niczym nie mogłem tam podejść (stały na niej 4 bolty i 20 łuczników, a przed górą dwa kloce WL i stardragon). Nie wiem, które miejsce, ale z 33 pts nie spodziewam się rewelacji. Coś będę musiał wymyślić na duże punkty, żeby sobie radzić z dużymi potworami, bo słabe wyniki to przede wszystkim ich zasługa.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Proponuję wymyślić dużą magiczkę. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Wylosować beast cowers i rzucić je 5 razy na ifce. Jest to niezły pomysł, ale rozważałem coś bardziej klimatycznego :mrgreen:

Armaty mi nie potrzebne - masa łuków wbija dosyć sporo ran, nawet smokom. We wszystkich trzech bitwach albo ubijałem ścierwo, albo zostawało na ostatniej ranie. Ale nie było jak zadać tej ostatniej.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Jankiel pisze:Wylosować beast cowers i rzucić je 5 razy na ifce. Jest to niezły pomysł, ale rozważałem coś bardziej klimatycznego :mrgreen:
Przecież takim planem się zawsze mastery wygrywa. ;)
A jak szukasz lorda i klimatycznego, i z kopnięciem to polecam kombinację, którą ja używam.

Pozdro :)

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Jankiel pisze: Armaty mi nie potrzebne - masa łuków wbija dosyć sporo ran, nawet smokom. We wszystkich trzech bitwach albo ubijałem ścierwo, albo zostawało na ostatniej ranie. Ale nie było jak zadać tej ostatniej.
Hm tego tez nie rozumiem jak udawalo Ci sie zabijac czy prawie zabijac smoki stzrelajac do nich lukami. Z regoly stzrelales na pewno na daleki wiec masz na zranienie poczwary 6+ (S3 do T6), do tego poczwara ma jakies tam 3+ albo 4+ w zaleznosci jaki smok a sava. Testowalem sobie na kostkach stzrelajac do poczwary 4x10 GG co ture to srednio jak wbilem chociaz jedna rane to bylo dobrze stzrelajac wszystkim w smoka (wowczas co z reszta armi przeciwnika).

Sorry ze sie tak wypytuje ale jestem poczatkujacym i to wszystko mnie interesuje jak sobie radzicie z roznymi rzeczami.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

można w ten sposób ubić smoka/demona/jeźdźca.

Przede wszystkim one podchodzą:)
do tego strzelają Waye - jak na bliski to już ładnie
oprócz GG w naszej armii prawie wszystko ma łuk - a te epickie sprawy to świetna rzecz - moja najlepsza to 6 tur ładowania w Stardragona prawie całą armią - smok co turę coś tam dostaję, jeździec nie ruszony(mimo ostrzału z wayów na bliski przez 3 tury) - w końcu w ostatniej Waye zarzucają KB a smok ostatnią ranę dostaję ostatnim, zapomnianym strzałem maga na daleki:)

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Hehe, tak mi się przypomniało, co do fartów. Moja pierwsza tura, waye na bliskim do lorda HE na SD - 1 kb, oblany ward i puf jeździec do piachu :D
Ta sama bitwa, star dragon na 5 wbitych ranach szarżuje w tancerzy z lordem, brakuje mu 0,5", moja tura szarża i... nie zabijam gadziny, w zwrocie ginie bsb i tancerze, przegrywam i uciekam. :mrgreen:
Ogólnie fajna bitwa była hehe.

Co do łuków, to jest takie must be w armii WE.
Pozdro

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Ja bym na twoim miejscu nie szarżował ;) trafiasz na 4, ranisz na 6 i 4+ save. Lepiej obstrzelać z łuków ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

szarżując na bok z +1 atakiem czyli 8 tancerzy z championem + bsb + lord.
W sumie jakieś 32 ataki na 4+ i teraz 28 na 6+, 4 na 4+ z asv na 6+ :P

Także wiesz jakie są szanse przeżycia tego (tzn. nie zadania 1 rany)? ;)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Po pierwsze jak palił szarże to jak byles na boku, po drugie mniej ataków bo 10 modeli sie nie zetknie tylko 7 ;)
Release the Przemcio!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Zależy na jakiej podstawce był smok, niektórzy wystawiają 100 na 50.
Edit:
No tak to wtedy 7 modeli jest. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

coś mi się jebło, może szarżował na coś innego, a ja nimi wpadłem w bok :P
W każdym bądź razie coś takiego było.

P.S. Trikk: liczę dobrze: 8 x 3 +1 za championa = 25 (+4 lord, +3 bsb).
A z boku 10 panów się dostawi, no bez jaj :P

Pozdro

edit: tak, to był smok he na 100 x 50.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jak do 100mm dostawi się 10 modeli o łącznej długości 200mm? :shock:
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

100 mm to 5 modeli+2 corner to corner daje 4 od lorda+3 od bsb+ 4 za champa + 4*3 z wd wiec 21 atakow z S4 i 4 ataki z S6 ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Zelgadis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121

Post autor: Zelgadis »

Kalesoner pisze:Jak do 100mm dostawi się 10 modeli o łącznej długości 200mm?
Polak potrafi ! :mrgreen:
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:

- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy

Zablokowany