w defensywie lepsze sa herdy-bardziej stabilne+ 100% gwarancja zatrzmania wroga.swieta_barbara pisze:Mnie tez to zawsze kusi - 9 kostkow dispela, + 1 do dispela i 2 skrole :] Solidna antymagia, latwo ja wyciagnac (shaman 1: 2xds, shaman 2: staff of sneaky stealin, shaman 3: bound, staff of wizardry, totem na BigUnsach). Malo kto sie przez to przebija... Tyle, ze zaklada to gre na lordzie wojowniku, a Ty chciales maksowac magie - tez sie da, tyle ze bez sneaky stealin.
Hopki sa ok, ale glownie jako defensywna jednostka. W ataku za szybko siadaja.
ja gram/gralem na herdzie 120pktowym. zawsze 3CR maja.no i bija sie w zasadzie rownie sprawnie jak hoppersi
totem jest zajebisty,tyle ze big uns jest juz nie na czasie(niestety). kiedys parametr 4 na WS/S/T byl wnikiem przyzwoitym. teraz i tak wszystko trafia cie na 3+,rani na 3+. no i jak wywalilem big unsow to nagle sie zaczelo miescic w rozpie wiele,wiele fajnych rzeczy (w wersji z warbossem trolle,z duzym szamanem 4 ironguts z warbannerem)
ciutke brakuje snotlingow. 2 bazy-najtansze wstawienie w armii,ladnie robia za screen/trzymacz cwiartek. a i maja juz na koncie zalatwienie kilku fastow czy tez dobicie garstki ciezkiej kawalerii DE.