Zielona ekipa na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Re: Zielona ekipa na 2250

Post autor: quas »

swieta_barbara pisze:Mnie tez to zawsze kusi - 9 kostkow dispela, + 1 do dispela i 2 skrole :] Solidna antymagia, latwo ja wyciagnac (shaman 1: 2xds, shaman 2: staff of sneaky stealin, shaman 3: bound, staff of wizardry, totem na BigUnsach). Malo kto sie przez to przebija... Tyle, ze zaklada to gre na lordzie wojowniku, a Ty chciales maksowac magie - tez sie da, tyle ze bez sneaky stealin.

Hopki sa ok, ale glownie jako defensywna jednostka. W ataku za szybko siadaja.
w defensywie lepsze sa herdy-bardziej stabilne+ 100% gwarancja zatrzmania wroga.
ja gram/gralem na herdzie 120pktowym. zawsze 3CR maja.no i bija sie w zasadzie rownie sprawnie jak hoppersi

totem jest zajebisty,tyle ze big uns jest juz nie na czasie(niestety). kiedys parametr 4 na WS/S/T byl wnikiem przyzwoitym. teraz i tak wszystko trafia cie na 3+,rani na 3+. no i jak wywalilem big unsow to nagle sie zaczelo miescic w rozpie wiele,wiele fajnych rzeczy (w wersji z warbossem trolle,z duzym szamanem 4 ironguts z warbannerem)
ciutke brakuje snotlingow. 2 bazy-najtansze wstawienie w armii,ladnie robia za screen/trzymacz cwiartek. a i maja juz na koncie zalatwienie kilku fastow czy tez dobicie garstki ciezkiej kawalerii DE.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Hopki w defensywie są imo nieodzowne. 360 stopni zasięgu i mozliwosc szarzy przez las czyni z nich zajebisty oddział do wsparcia flanki w defensie, szczególnie jak masz las w strefie wystawienia. Blokujesz ich na fascie, maszynce stojącej przy lesie albo krawędzi stołu, a jak coś podejdzie na 10 cali to raczej jest w doopie.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

tetsuo pisze:
Savyge w takiej ilosci do trzymania magow sa imho jak najbardziej sensownym oddzialem i na pewno bym ich nie zmienial.
Moja opinia jest taka ze raczej nie trzymalbym magow w odziale ktory ma animozje a juz napewno nie duzego shamana. Shamanow mozna trzymac w spearchuckach a jak sa w nich jeszcze bulli to dolaczajac shamana do takiej maszyny mozesz zajmowac/niwelowac cwiartki.
Do maszyn trafiają generalnie szamani z wylosowaną stopą. Jak wylosuję jakieś missile, albo fix it to bez sensu trzymać szamana poza zasięgiem.

Duży szaman musi iść w pobliżu klocków, żeby dawac im Ld (zwłaszcza NG, bo 5 a 8 to wielka różnica). Ewentualnie możnaby pomyśleć o wstawieniu szamana do snotów idących za oddziałami - nie ma ryzyka oblania animozji, ale też przeżywalność mniejsza niż w dzikusach. Tak czy siak będący w pobliżu BOBB będzie dawał przerzut, a trafienie dwóch 1ek z rzędu nie jest takie duże (chociaż się zdarza, ale tak to juz z tą armia jest - dużo losowych zdarzeń).

Co do big unsów - liczę na to, że 7CR zrobi z nich dość bitną jednostkę. Jak trafię na DE to zapewne będzie smok, a wtedy jedyna nadzieja w challange i zrównoważeniu overkilla CR'em.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Z DE to w ogole nie idziesz nigdzie - gralem wczoraj moim pornosem z orkami i musze powiedziec, ze gorszego przeciwnika dla orasow chyba nie ma. DE maja bardzo szybkie jednostki, ktore blyskawicznie omiataja wsparcie i maszyny orkow, hoteka, ktory skutecznie blokuje najbardziej mordercza magie, a potem DE ustawiaja sie na 24" i strzelaja. Na koniec przyjezdza smok, ktory rozgniata niedobitki.
Jedyna taktyka to absolutna defensywa i nie oddawanie punktow + lucky shoty z DD.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Jakby nie patrzeć zieloni nie radzą sobie z niczym :) A jakikolwiek gunline to po prostu masakrowanie OnG.
Mam nadzieję, że park maszynowy skosi jak najwięcej, magia będzie wchodzić, a klocki utrzymają swoje punkty.
Rewelacyjnym dodatkiem do zielonych są manflayerzy, ale na większość turniejów i tak nie można ich zabierać, więc trzeba wykombinować coś grywalnego.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Grywalne w orkach sa maszyny, magia i antymagia. Reszta niestety ssie po kule...

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

na DE z hotekiem to nawet magia jest słabo grywalna ;) combo Hotek + orkowe miscasty skutecznie stopuje poczynania szamanów.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Charki pisze:na DE z hotekiem to nawet magia jest słabo grywalna ;) combo Hotek + orkowe miscasty skutecznie stopuje poczynania szamanów.
eee tam
z duzego szamana ciskasz w oddzial z hotekiem fista i eadbutta. w koncu zgnieciesz chama.
a na 2 kostkach mozna probowac.

i tak,juz dawno mowilem ze z DE sie slabawo gra(i gralo)-nie ma na czym punktow zdobywac.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

quas pisze:
Charki pisze:na DE z hotekiem to nawet magia jest słabo grywalna ;) combo Hotek + orkowe miscasty skutecznie stopuje poczynania szamanów.
eee tam
z duzego szamana ciskasz w oddzial z hotekiem fista i eadbutta. w koncu zgnieciesz chama.
a na 2 kostkach mozna probowac.

i tak,juz dawno mowilem ze z DE sie slabawo gra(i gralo)-nie ma na czym punktow zdobywac.
Chyba nie ma jak punktow chowac :]
A hoteka moim zdaniem nosi smok, wiec edbuta tez sie tam nie nasiara specjalnie :]

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Nie kazdy gra twoja rozpa bolek :D

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Ich strata-tata.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Za ten tekst nie jarasz dzisiaj. pozdrawiam serdecznie.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

swieta_barbara pisze:Z DE to w ogole nie idziesz nigdzie - gralem wczoraj moim pornosem z orkami i musze powiedziec, ze gorszego przeciwnika dla orasow chyba nie ma. DE maja bardzo szybkie jednostki, ktore blyskawicznie omiataja wsparcie i maszyny orkow, hoteka, ktory skutecznie blokuje najbardziej mordercza magie, a potem DE ustawiaja sie na 24" i strzelaja. Na koniec przyjezdza smok, ktory rozgniata niedobitki.
Jedyna taktyka to absolutna defensywa i nie oddawanie punktow + lucky shoty z DD.
Iiii tam. Wczoraj wprawdzie wygrales, wprawdzie wyczysciles stol, ale jak tak sobie w pamieci policze, to wzialem ze soba do grobu chyba z pol Twojej armii (kusznicy, 3x harpie, 15 manflayerow, 10 shadow, chyba z jednych dark riderow, polowa smoka), wiec az taki bezradny to nie bylem. Wystarczy wywalic Black Orkow, nie oblac pierwszej paniki na lordzie na 9+, lepiej obstawic maszynki i, moj Mroczny Panie, wiecej jak 15:5 dla Ciebie to Ci nie wroze. :mrgreen:
Try me.

Rince, fajny avatarek. Podobno tak wygladaja paznokcie, jak sie duzo jara... ? :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

bless pisze:
swieta_barbara pisze:Z DE to w ogole nie idziesz nigdzie - gralem wczoraj moim pornosem z orkami i musze powiedziec, ze gorszego przeciwnika dla orasow chyba nie ma. DE maja bardzo szybkie jednostki, ktore blyskawicznie omiataja wsparcie i maszyny orkow, hoteka, ktory skutecznie blokuje najbardziej mordercza magie, a potem DE ustawiaja sie na 24" i strzelaja. Na koniec przyjezdza smok, ktory rozgniata niedobitki.
Jedyna taktyka to absolutna defensywa i nie oddawanie punktow + lucky shoty z DD.
Iiii tam. Wczoraj wprawdzie wygrales, wprawdzie wyczysciles stol, ale jak tak sobie w pamieci policze, to wzialem ze soba do grobu chyba z pol Twojej armii (kusznicy, 3x harpie, 15 manflayerow, 10 shadow, chyba z jednych dark riderow, polowa smoka), wiec az taki bezradny to nie bylem. Wystarczy wywalic Black Orkow, nie oblac pierwszej paniki na lordzie na 9+, lepiej obstawic maszynki i, moj Mroczny Panie, wiecej jak 15:5 dla Ciebie to Ci nie wroze. :mrgreen:
Try me.

Rince, fajny avatarek. Podobno tak wygladaja paznokcie, jak sie duzo jara... ? :twisted:
Kusznicy, manflayerzy, shadesi... Już samo to powala zielonych na kolana. T4 gówno daje przy takiej ilością bełtów.

Zastanawiam się jeszcze nad ewentualną podmianką hoopków na 2 wilcze rydwany. Ale z drugiej strony testowac fear przed każdym elfem na Ld6 to masakra.
Jeszcze tylko kwestia działa z DoW - brał to ktoś do OnG?
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Yahoo82 pisze: Jeszcze tylko kwestia działa z DoW - brał to ktoś do OnG?
Ja bralem. Jest spoko, ale drugi DD jednak lepszy (pomaga radzic sobie z tym, z czym orkasy sobie nie radza, czyli z wszelkiej masci skirmiszerami). Jesli potrzebujesz czego z sila 7+ to zamiast tracic slot rare na armate, proponuje slot special na lobbe, albo dwie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Bless, te to jeszcze. Daje rade z nimi zyc. Gorzej z pazurami u stop. Musze kupowac 5 numerow za duze buty, albo wycinac w nich dziury... Nic fajnego, mowie ci.

Nie bierze wilczych rydwanow. 2 w slocie kusza niesamowicie, ale mi osobiscie slabo sie sprawdzaly. fear boli jak nie ma generalskiej, poza tym z t4 i 5+ sava, schodza od byle czego.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

No właśnie sam nie wiem czy brać drugie DD czy zostawić działo. DD ma to do siebie, że jak zniesie to nawet D3" nie pomoże, w dodatku mam szczęście do kulania 1 lub 2 trafień :/ No i S5... Potwora trudno ściągnąć.
Działem łatwiej trafić i zawsze mamy D3 S10.
Slota special już nie mam wolnego, 4 chukki, lobba i hoopki.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Wywal jeszcze 2 chukki i masz druga lobbe - przy 4 guess weaponach na jednym turnieju nauczysz sie sadzic same czyste centrale. A czuki moim zdaniem sa srednie - niby sa tanie i w ogole, ale przy zwalczaniu skirmishy i smokow, nie ma to jak lobba.
Dzialo jest dobre, ale zgodnie z tym co bless pisal - skirmish to najwiekszy wrog orka. Juz wole jak smoki lub demony lataja - od tego jest wysoki CR i collar of zorga, zeby jakos sie przed nimi bronic.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

swieta_barbara pisze:Wywal jeszcze 2 chukki i masz druga lobbe - przy 4 guess weaponach na jednym turnieju nauczysz sie sadzic same czyste centrale. A czuki moim zdaniem sa srednie - niby sa tanie i w ogole, ale przy zwalczaniu skirmishy i smokow, nie ma to jak lobba.
Dzialo jest dobre, ale zgodnie z tym co bless pisal - skirmish to najwiekszy wrog orka. Juz wole jak smoki lub demony lataja - od tego jest wysoki CR i collar of zorga, zeby jakos sie przed nimi bronic.

No właśnie! Collar muszę na BSB dorzucić :)
Co do lobby często tak mam, że odmierzę idealnie, a zniesie mi na 10", albo (jak chociażby ostatnio) nie mogę trafić 4 kostkami na 4+ :/ No i missfire się zdarza.
Chukka jak już trafi to idzie przez ranki. Inna sprawa, że trafia na 4+/5+ zazwyczaj. Dylemat tak czy siak.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Jak dasz collara to nie dasz warda ani -1 to hita bo to tez talizman

ODPOWIEDZ