Domena Cienia
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Domena Cienia
Głownie chodzi mi o 6. czar, gdyż jest on bardzo istotny w grach wysoko punktowych przeciwko armiom z dużymi modelami.
Mianowicie:
Używamy tamplata z katapy i to co pod nim .... (bla bla bla) - czy te male kuleczko to będzie 100% hit??
bo cały TP nie zakryje np. TANKA, lub Drzewca lub innego tego typu modelu.
A i jeszcze jedno - czy bohaterowie mogą robić look outa??
Bo jeżeli wszyustkie odpowiedzi będą pozytywne to wychodzi na to że magia Cienia jest zajebista.
Mianowicie:
Używamy tamplata z katapy i to co pod nim .... (bla bla bla) - czy te male kuleczko to będzie 100% hit??
bo cały TP nie zakryje np. TANKA, lub Drzewca lub innego tego typu modelu.
A i jeszcze jedno - czy bohaterowie mogą robić look outa??
Bo jeżeli wszyustkie odpowiedzi będą pozytywne to wychodzi na to że magia Cienia jest zajebista.
To i ja mam pytanie. Czy template pitki można położyć tak, żeby zahaczała kilka jednostek pod warunkiem, że położę na jednym z nich a nie pomiędzy, i czy obie muszą testować I po rzucie na 4+?
trueŻaba pisze:P.S. aczkolwiek smok jest niewątpliwie absolutnym samcem alfa i przywódcą stada bez niego ani rusz...
Bestialski_Brokuł pisze:(...)potem się okaże(...) Shadowblade to nie asasyn tylko nazwa firmy od mokrej roboty, która ostatnio przeprowadziła szeroką rekrutację
templata mozesz rzucic tylko na jednostke ktora widzisz, czyli jezeli jestes na rownym poziomie terenu to tylko na goscia w pierwszym szeregu, i pamietaj nie wybierasz miejsca a model wiec kladziesz template na srodku podstawki wybranego modelu.
btw ja jeszcze zadam pytanie co do pitki, jezeli leci ona w stedzia i trafie na te 4+ jak jest z tym lookout sir ? i jak jest z trafianiem skinkow i priesta na nim ? wszytscy zakryci czy na 4+ czy jak ?
btw ja jeszcze zadam pytanie co do pitki, jezeli leci ona w stedzia i trafie na te 4+ jak jest z tym lookout sir ? i jak jest z trafianiem skinkow i priesta na nim ? wszytscy zakryci czy na 4+ czy jak ?
Na 4+ zakryci i na najwyższej inicjatywie się testują (bodajże i=4), test nie zdany -> schodzi cały model.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...

chyba jednak nie. czar mowi ze masz polozyc na unit a nie na model.Relosu pisze:templata mozesz rzucic tylko na jednostke ktora widzisz, czyli jezeli jestes na rownym poziomie terenu to tylko na goscia w pierwszym szeregu, i pamietaj nie wybierasz miejsca a model wiec kladziesz template na srodku podstawki wybranego modelu.
Pytałem się o jednostki nie modele w jednym regimencie. Żeby było wam łatwiej odpowiedzieć podam przykład, są dwa drzewa "sklejone" ze sobą rzucam pitkę wybieram na cel jedno z nich i kładę na nim placek, moje pytanie brzmi czy dostają oba drzewa czy jedno.Relosu pisze:templata mozesz rzucic tylko na jednostke ktora widzisz, czyli jezeli jestes na rownym poziomie terenu to tylko na goscia w pierwszym szeregu, i pamietaj nie wybierasz miejsca a model wiec kladziesz template na srodku podstawki wybranego modelu.
trueŻaba pisze:P.S. aczkolwiek smok jest niewątpliwie absolutnym samcem alfa i przywódcą stada bez niego ani rusz...
Bestialski_Brokuł pisze:(...)potem się okaże(...) Shadowblade to nie asasyn tylko nazwa firmy od mokrej roboty, która ostatnio przeprowadziła szeroką rekrutację
a widzisz modele z drugiego szeregu jezeli jestes na tym samym poziomie i nie jestes LT? Jezeli w opisie czaru jest "within LOS" (albo podobne) to kładziesz tam gdzie widzisz.Aldean pisze:chyba jednak nie. czar mowi ze masz polozyc na unit a nie na model.Relosu pisze:templata mozesz rzucic tylko na jednostke ktora widzisz, czyli jezeli jestes na rownym poziomie terenu to tylko na goscia w pierwszym szeregu, i pamietaj nie wybierasz miejsca a model wiec kladziesz template na srodku podstawki wybranego modelu.
Dla przykladu: skirmish w lesie, widzisz tylko jeden model- chyba mi nie wmowisz, ze kladziesz template na caly oddzial jak ci sie podoba. kladziesz template na modelu ktory widzisz
przeczytaj dokladny opis czaru.Morrok pisze:a widzisz modele z drugiego szeregu jezeli jestes na tym samym poziomie i nie jestes LT? Jezeli w opisie czaru jest "within LOS" (albo podobne) to kładziesz tam gdzie widzisz.Aldean pisze:chyba jednak nie. czar mowi ze masz polozyc na unit a nie na model.Relosu pisze:templata mozesz rzucic tylko na jednostke ktora widzisz, czyli jezeli jestes na rownym poziomie terenu to tylko na goscia w pierwszym szeregu, i pamietaj nie wybierasz miejsca a model wiec kladziesz template na srodku podstawki wybranego modelu.
Dla przykladu: skirmish w lesie, widzisz tylko jeden model- chyba mi nie wmowisz, ze kladziesz template na caly oddzial jak ci sie podoba. kladziesz template na modelu ktory widzisz
"take the small round template and place it over a single enemy unit"
Jak dla mnie opis czaru jest jasny - kłade na regimencie, a nie na modelu z pierwszego szeregu którego widze.
Look out ... jest tutaj conajmniej bardzo bezsensowny.
Jak model z regimentu ktory ma mniejsza inicjatywe od bohatera moze zaowazyc pierwszy od niego ze otwiera sie dziura i jego pan moze byc wciagnięty??
Kazdy powinien odpowiadac za siebie.
Nie wiem - moze mam troszke dziwne myslenie, ale uważam że tak powinno być, bo jest to logiczne.
Look out ... jest tutaj conajmniej bardzo bezsensowny.
Jak model z regimentu ktory ma mniejsza inicjatywe od bohatera moze zaowazyc pierwszy od niego ze otwiera sie dziura i jego pan moze byc wciagnięty??
Kazdy powinien odpowiadac za siebie.
Nie wiem - moze mam troszke dziwne myslenie, ale uważam że tak powinno być, bo jest to logiczne.
Zasada "Look Out, Sir" ma zastosowanie we wszystkich atakach zasięgowych uwzględniających templatkę. Cytat ze strony 75, Podręcznika Zasad:
W przypadku problemu z zasięgiem - w opisie czaru jest ewidentnie napisane, że zasięg wystarczy mieć do oddziału - może tak wyjść, że przy tych 24 calach będzie miał czarodziej tylko pierwszy szereg oddziału wroga w zasięgu, może wyjść, że będzie obejmował cały oddział - niezależnie od sytuacji, jeśli jakikolwiek model jest w zasięgu, czarodziej może (i musi) położyć templatkę na oddziale (środku oddziału).Stosuje się ją również <zasadę "Look Out, Sir"> w przypadku ataków zasięgowych wykorzystujących szablony (np. przy używaniu niektórych czarów czy magicznych przedmiotów)
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Wszystko znaczy "na oddziale". Robisz to jak uwazasz, ale zachowujac zasady fair play. Nie zgarniasz pol modelu z odzialu, w ktory celowales i kilka z oddzialu, ktorego nie widzisz. Powinienes zmaksymalizowac ilosc modeli jakie zgarniasz templatka, oczywiscie mozesz to sobie darowac jesli polujesz na jakiegos herosa w tym oddziale 
