Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Macie też takie wrażenie, że Skavenom będzie o wiele łatwiej bić DE niż innym armiom? Atuty DE to zwykle niski T przy wysokim save'ie, a wiele broni szczurków jest zaprojektowanych do niszczenia armii w takim schemacie.
I pytanie za 100 pkt.: Jak do cholery rzucić to 13. zaklęcie?
I pytanie za 100 pkt.: Jak do cholery rzucić to 13. zaklęcie?
MarsnTwix pisze:
I pytanie za 100 pkt.: Jak do cholery rzucić to 13. zaklęcie?
Jeśli plotki mówią prawdę, to ifkę będziemy mieć na 2x6, a nie na 13 jak do tej pory. Czyli 5 kości plus token i modlić się o IF jeśli plotki są prawdą.
Albo nie rzucać i najpewniej tak skończy to zaklęcie Bądź co bądź nie ma już tego charma do przerzucenia kości więc ryzyko na dzwonku jest spore... w zamian za to razem z "doom censerem" (furance się to chyba nazywa ale już nawykłem do innej nazwy^^) armia szczurza będzie po prostu wyglądała majestatycznie i potężnie
nadal jest teleport tylko ze nie wrzucisz go do combatu, wiec wtopaWisnias pisze:Nadal jest czar, którym można gościa teleportować...
A Verminlord? Może nosić takie przedmioty?
Veminlord nie moze miec zadnych przedmiotow, ma swoj mieczyk ktory zadaje D3 woundy
Czar musi wejsc a z 3 kosci to uzyskasz maks 18.kanister pisze:Poczekać aż przeciwnik wyrzuci miscasta 5-6.
Albo z 3 kości i liczyć na irrestible force.
Przedmioty w wiekszosci slabe. Pojechali Storm Banner (co przy pocieciu wykopywaczek jest dziwna decyzja), wywalili warpstone charm i regenke.
Mam nadzieje ze to nie wszystkie itemy bo strasznie ich malo.Wiekszosc nieprzydatna. Fajny jest w miare ten sztandar co potrafja ruch, co w polaczeniu z dzwonem pozwala pobiec szczurkom do 21 cali w turze;D.
Z tego co wiem, na kostkach suma oczek musi równać się casting value danego czaru.
Wyrzucając między innymi dwie 6, przeciwnik nie może tego czaru zdispellować, wchodzi z nieodpartą siłą.
Tak? Może z tym czarem będzie jakoś inaczej?
Wyrzucając między innymi dwie 6, przeciwnik nie może tego czaru zdispellować, wchodzi z nieodpartą siłą.
Tak? Może z tym czarem będzie jakoś inaczej?
Przy opisie irrestible force jest napisane coś w tym stylu:
"bla, bla, bla, jak wyrzucisz dwie szóstki, czar automatycznie wychodzi i nie może zostać zdispelowany przez przeciwnika."
Nie ma nic o tym ze trzeba wyrzucić powyżej casting value.
"bla, bla, bla, jak wyrzucisz dwie szóstki, czar automatycznie wychodzi i nie może zostać zdispelowany przez przeciwnika."
Nie ma nic o tym ze trzeba wyrzucić powyżej casting value.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Ło Jezu to ile trzeba mieć M, żeby mieć szansę na coś zaszarżować?rychu022 pisze:tiaaa, tyle ze to warlord musialby zaszarzowac a 6M tokanister pisze:Warlord na rat ogrze.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
2x6 to chyba czar wchodzi zawsze, nawet jak nie wyrzuciło się odpowiedniej ilości. Oczywiście nie wiem tego ale wnioskuje to po opisie book of hoeth, gdzie jest wyraźnie napisane, że jakikolwiek dublet to if, ale czar musi spełnić CV...
Takie pytanie na szybko, jak nowe skaveny będą radzić sobie teraz ze smokozordami? Troszkę temat drążę, ale tak nie wgłębiam się w szczegóły. Jezzalie bez skirmisha, latarka na smoki chyba gorsza, sztormówa na 4+ się wypala... a więc?
Takie pytanie na szybko, jak nowe skaveny będą radzić sobie teraz ze smokozordami? Troszkę temat drążę, ale tak nie wgłębiam się w szczegóły. Jezzalie bez skirmisha, latarka na smoki chyba gorsza, sztormówa na 4+ się wypala... a więc?
Kosa pisze:2x6 to chyba czar wchodzi zawsze, nawet jak nie wyrzuciło się odpowiedniej ilości. Oczywiście nie wiem tego ale wnioskuje to po opisie book of hoeth, gdzie jest wyraźnie napisane, że jakikolwiek dublet to if, ale czar musi spełnić CV...
Takie pytanie na szybko, jak nowe skaveny będą radzić sobie teraz ze smokozordami? Troszkę temat drążę, ale tak nie wgłębiam się w szczegóły. Jezzalie bez skirmisha, latarka na smoki chyba gorsza, sztormówa na 4+ się wypala... a więc?
bój sie kółka! XD juz niedługo nowa odsłona tego pojazdu .. tylko brakuje mi juz beczółek z piwem od dwarfów
konkrety please.
w kombacie? tzn?
a kółko ma jaki zasięg, żę zabije smoka? I jak? Nie pamietam jak działa z plotek
w kombacie? tzn?
a kółko ma jaki zasięg, żę zabije smoka? I jak? Nie pamietam jak działa z plotek
Nie oszukujmy sie ale nikt o zdrowych zmyslach nie pozwoli aby jego smok/demon/inne wielkie bydle zostalo zarzarzowane przez takiego charaktera... generalnie ja ubolewam najbardziej nad strata master assasina i teleportowania go do combatu, bylo to ciekawe urozmaicenieMUKER pisze:Ło Jezu to ile trzeba mieć M, żeby mieć szansę na coś zaszarżować?rychu022 pisze:tiaaa, tyle ze to warlord musialby zaszarzowac a 6M tokanister pisze:Warlord na rat ogrze.
Po prostu będziemy mieli znowu legendarne ostrze którym utłuc się da tylko legendarnego przepotężnego nekromantę który siedzi półprzytomny na tronie, i tylko jeżeli zaszarżuje go nie skaven a jakiś żywy władca Khemri A co do reszty, mam jakieś mieszane uczucia. Nie wiem ale brakuje mi jakiś fajnych itemków jak ward na 4+ itp. A sztormówka to jak dla mnie porażka na maxa... Ale zobaczymy... Ciekawi mnie tylko jak będzie się przedstawiał Lord na Ratogrze może coś do klepania w hth będzie wreszcie (Ale mastera morderce to on nie przebije)
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
Bodajże na TWFie ktoś zauważył, że sztormówka nie ma one use only. Czyli że jak się wypali to i tak sobie od razu znowu odpalisz. Cosmo prawda to ?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Kosa pisze:konkrety please.
w kombacie? tzn?
a kółko ma jaki zasięg, żę zabije smoka? I jak? Nie pamietam jak działa z plotek
Kosa, skaveni mają kilka rzeczy na smoki: latarki (dalej konkretne na takie gady), doomwheel (rusza się 3d6 w dowolnym kierunku, po czym wypala TRZY błyskawice z siłą artylerki robiące D6 W w najbliższy cel w 18 calach bodajże), do tego usadzająca smoka na ziemię sztormówa, nadmienione jezzaile (które jednak zagrożenie stanowią), do tego czar zakazujący lotu, do tego możliwość złożenia oddziału mającego max 10 static CR (stormvermini- 5 standardu+warbanner+bsb+ banner dający d3 do combatu jeśli ma się przewagę liczebną), który da się popchnąć jeśli siedzi w nim dzwon. W bitwach funnowych znajdzie się jeszcze warpscroll robiący 6d S6 hitów lataczom w promieniu 24 cali Do tego jest jeszcze czar... obniżający na stałe T celu, więc nagle smok się robi jakiś bardziej miękki Oczywiście wszystkiego naraz nie będzie na stole, ale środki do walki z LT to my mamy
(oczywiście wszystko to, jeśli plotki są prawdą )
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, o 08:20 przez Myth, łącznie zmieniany 1 raz.
O kurwa ;D Wy to macie rozkminy.. ;P Szczerze przyznam ze nie zwrocilem uwagi, ale play-testy robilem na zasadach one use only <drapie sie po glowie> Az sprawdze w domu ;> Ale nawet jesli nie ma, to pewnie szybko wyjdzie errata/uscislenie. Shino nam nie pusci takiego wala ;-D
Nowe skaveny w obecnej chwili nie wydają się takie straszne, są na poziomie DE, Lizaków, prawie Wampirów. Armie takie jak pokurcze czy imperium dzięki artylerii mogą ją rozgromić.
PS.
Ktoś wie na jakiej podstawce jest Wynaturzenie z Piekielnej Otchłani. Oraz czy opłaca się mi odkurzyć moje Szczurogry.
PS.
Ktoś wie na jakiej podstawce jest Wynaturzenie z Piekielnej Otchłani. Oraz czy opłaca się mi odkurzyć moje Szczurogry.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii