Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Skaven

Moderator: Hoax

Zablokowany
MarsnTwix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148

Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Post autor: MarsnTwix »

Macie też takie wrażenie, że Skavenom będzie o wiele łatwiej bić DE niż innym armiom? Atuty DE to zwykle niski T przy wysokim save'ie, a wiele broni szczurków jest zaprojektowanych do niszczenia armii w takim schemacie.

I pytanie za 100 pkt.: Jak do cholery rzucić to 13. zaklęcie?

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Poczekać aż przeciwnik wyrzuci miscasta 5-6.

Albo z 3 kości i liczyć na irrestible force.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

MarsnTwix pisze:
I pytanie za 100 pkt.: Jak do cholery rzucić to 13. zaklęcie?

Jeśli plotki mówią prawdę, to ifkę będziemy mieć na 2x6, a nie na 13 jak do tej pory. Czyli 5 kości plus token i modlić się o IF jeśli plotki są prawdą.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Albo nie rzucać i najpewniej tak skończy to zaklęcie :) Bądź co bądź nie ma już tego charma do przerzucenia kości więc ryzyko na dzwonku jest spore... w zamian za to razem z "doom censerem" (furance się to chyba nazywa ale już nawykłem do innej nazwy^^) armia szczurza będzie po prostu wyglądała majestatycznie i potężnie ;)

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

Wisnias pisze:Nadal jest czar, którym można gościa teleportować...
A Verminlord? Może nosić takie przedmioty?
nadal jest teleport tylko ze nie wrzucisz go do combatu, wiec wtopa :|
Veminlord nie moze miec zadnych przedmiotow, ma swoj mieczyk ktory zadaje D3 woundy

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

kanister pisze:Poczekać aż przeciwnik wyrzuci miscasta 5-6.

Albo z 3 kości i liczyć na irrestible force.
Czar musi wejsc a z 3 kosci to uzyskasz maks 18.


Przedmioty w wiekszosci slabe. Pojechali Storm Banner (co przy pocieciu wykopywaczek jest dziwna decyzja), wywalili warpstone charm i regenke.
Mam nadzieje ze to nie wszystkie itemy bo strasznie ich malo.Wiekszosc nieprzydatna. Fajny jest w miare ten sztandar co potrafja ruch, co w polaczeniu z dzwonem pozwala pobiec szczurkom do 21 cali w turze;D.

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Jak rzucisz 2x6, to czar automatycznie wchodzi, niezależnie od sumy jaką wykulałeś.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Z tego co wiem, na kostkach suma oczek musi równać się casting value danego czaru.
Wyrzucając między innymi dwie 6, przeciwnik nie może tego czaru zdispellować, wchodzi z nieodpartą siłą.
Tak? Może z tym czarem będzie jakoś inaczej?

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Przy opisie irrestible force jest napisane coś w tym stylu:
"bla, bla, bla, jak wyrzucisz dwie szóstki, czar automatycznie wychodzi i nie może zostać zdispelowany przez przeciwnika."
Nie ma nic o tym ze trzeba wyrzucić powyżej casting value.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

rychu022 pisze:
kanister pisze:Warlord na rat ogrze.
tiaaa, tyle ze to warlord musialby zaszarzowac a 6M to :roll:
Ło Jezu to ile trzeba mieć M, żeby mieć szansę na coś zaszarżować?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

2x6 to chyba czar wchodzi zawsze, nawet jak nie wyrzuciło się odpowiedniej ilości. Oczywiście nie wiem tego :D ale wnioskuje to po opisie book of hoeth, gdzie jest wyraźnie napisane, że jakikolwiek dublet to if, ale czar musi spełnić CV...

Takie pytanie na szybko, jak nowe skaveny będą radzić sobie teraz ze smokozordami? Troszkę temat drążę, ale tak nie wgłębiam się w szczegóły. Jezzalie bez skirmisha, latarka na smoki chyba gorsza, sztormówa na 4+ się wypala... a więc?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Będą je zabijać w kombacie.

A może i dobijać, bo jezzaile i doomwheel mogą im sporo ze strzelania zrobić.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Kosa pisze:2x6 to chyba czar wchodzi zawsze, nawet jak nie wyrzuciło się odpowiedniej ilości. Oczywiście nie wiem tego :D ale wnioskuje to po opisie book of hoeth, gdzie jest wyraźnie napisane, że jakikolwiek dublet to if, ale czar musi spełnić CV...

Takie pytanie na szybko, jak nowe skaveny będą radzić sobie teraz ze smokozordami? Troszkę temat drążę, ale tak nie wgłębiam się w szczegóły. Jezzalie bez skirmisha, latarka na smoki chyba gorsza, sztormówa na 4+ się wypala... a więc?

bój sie kółka! XD juz niedługo nowa odsłona tego pojazdu .. tylko brakuje mi juz beczółek z piwem od dwarfów

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

konkrety please.

w kombacie? tzn?
a kółko ma jaki zasięg, żę zabije smoka? I jak? Nie pamietam jak działa z plotek ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

MUKER pisze:
rychu022 pisze:
kanister pisze:Warlord na rat ogrze.
tiaaa, tyle ze to warlord musialby zaszarzowac a 6M to :roll:
Ło Jezu to ile trzeba mieć M, żeby mieć szansę na coś zaszarżować?
Nie oszukujmy sie ale nikt o zdrowych zmyslach nie pozwoli aby jego smok/demon/inne wielkie bydle zostalo zarzarzowane przez takiego charaktera... generalnie ja ubolewam najbardziej nad strata master assasina i teleportowania go do combatu, bylo to ciekawe urozmaicenie :wink:

Awatar użytkownika
Stefczyk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Obecnie plątam się po Wrocku

Post autor: Stefczyk »

Po prostu będziemy mieli znowu legendarne ostrze którym utłuc się da tylko legendarnego przepotężnego nekromantę który siedzi półprzytomny na tronie, i tylko jeżeli zaszarżuje go nie skaven a jakiś żywy władca Khemri :P A co do reszty, mam jakieś mieszane uczucia. Nie wiem ale brakuje mi jakiś fajnych itemków jak ward na 4+ itp. A sztormówka to jak dla mnie porażka na maxa... Ale zobaczymy... Ciekawi mnie tylko jak będzie się przedstawiał Lord na Ratogrze może coś do klepania w hth będzie wreszcie :D (Ale mastera morderce to on nie przebije)
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Bodajże na TWFie ktoś zauważył, że sztormówka nie ma one use only. Czyli że jak się wypali to i tak sobie od razu znowu odpalisz. Cosmo prawda to ?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Kosa pisze:konkrety please.

w kombacie? tzn?
a kółko ma jaki zasięg, żę zabije smoka? I jak? Nie pamietam jak działa z plotek ;)

Kosa, skaveni mają kilka rzeczy na smoki: latarki (dalej konkretne na takie gady), doomwheel (rusza się 3d6 w dowolnym kierunku, po czym wypala TRZY błyskawice z siłą artylerki robiące D6 W w najbliższy cel w 18 calach bodajże), do tego usadzająca smoka na ziemię sztormówa, nadmienione jezzaile (które jednak zagrożenie stanowią), do tego czar zakazujący lotu, do tego możliwość złożenia oddziału mającego max 10 static CR (stormvermini- 5 standardu+warbanner+bsb+ banner dający d3 do combatu jeśli ma się przewagę liczebną), który da się popchnąć jeśli siedzi w nim dzwon. W bitwach funnowych znajdzie się jeszcze warpscroll robiący 6d S6 hitów lataczom w promieniu 24 cali ;-) Do tego jest jeszcze czar... obniżający na stałe T celu, więc nagle smok się robi jakiś bardziej miękki ;-) Oczywiście wszystkiego naraz nie będzie na stole, ale środki do walki z LT to my mamy :-D

(oczywiście wszystko to, jeśli plotki są prawdą ;-) )
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, o 08:20 przez Myth, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

O kurwa ;D Wy to macie rozkminy.. ;P Szczerze przyznam ze nie zwrocilem uwagi, ale play-testy robilem na zasadach one use only <drapie sie po glowie> Az sprawdze w domu ;> Ale nawet jesli nie ma, to pewnie szybko wyjdzie errata/uscislenie. Shino nam nie pusci takiego wala ;-D

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Nowe skaveny w obecnej chwili nie wydają się takie straszne, są na poziomie DE, Lizaków, prawie Wampirów. Armie takie jak pokurcze czy imperium dzięki artylerii mogą ją rozgromić.
PS.
Ktoś wie na jakiej podstawce jest Wynaturzenie z Piekielnej Otchłani. Oraz czy opłaca się mi odkurzyć moje Szczurogry.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Zablokowany