Rozpiski elfów
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Rozpiski elfów
ja tam 5 DP wjeżdżałbym w taką 19 piechoty imperialnej (uszczuplonej strzelaniem) od przodu bez mrugnięcia okiem
a jako ze to 100 strony to zaraz Kosa powinien utworzyć temat "Rozpiski elfów 2.0" coby nie przeciążać forum dużymi tematami.
a jako ze to 100 strony to zaraz Kosa powinien utworzyć temat "Rozpiski elfów 2.0" coby nie przeciążać forum dużymi tematami.
imperialna slabizna rozumiem, a klocek zwyczajnie sie odgina orlem/fastem. Bo willowac nie ma jak, a wtedy jak jestesmy ustawieni na front ustawiamy sie zeby w nastepnej turze wpieprzyc sie w bok w 2 opcjach, jak on pogoni za orlem, lub i nie. Ostatnio tak zjadam rozne nieciekawe rzeczy jak np bloodkow, lub grave guardow.
tamten jest do linków do głównego działu rozpisek.. tutaj na bieżąco dajemy i komentujemy wersję robocze.. dlatego taki duży temat powstałKokesz pisze:Chciałbym zauważyć, że na tym forum jest jeszcze jeden przyklejony temat o rozpiskach.
a ja mam coś na arcymagu.. na SD zagrałem kilka bitew, nudny jest:
1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Ring of Fury [40]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Noble @ 218 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
Elf Steed: Barded
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour
7 Phoenix Guard @ 173 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
12 White Lions @ 249 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard
Lion Standard [25]
Guardian
Amulet of Fire [20]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2250
Jakiś czas temu też kminiłem nad HE na magii. Combosy na magach same się narzucają, ale przemyśl jeszcze dodanie 1 lvl maga z Ring of Corin (120 pkt.). Masz wtedy zmaxowaną (pod względem bpr) magię, liczba boundów wzrasta o 1 - dzięki temu przeciwnik musi zachowywać na nie więcej kości, ergo, szybciej zużywa scrolle. Do tego dochodzi jeden mały czar z dwóch kości (snajperka / d6 S6/4) którym również można wyciągać dispell dices.
Taki pomysł. Będę go testował kiedyś, przy okazji.
Taki pomysł. Będę go testował kiedyś, przy okazji.
Moja galeria -> klik
Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś
Każdy pochodzący z magicznego przedmiotu lub demonicznego giftu/ikony boundAsassello pisze:Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś
spell (za wyjątkiem bound spelli jednorazowego użytku) liczy się jako dodatkowa
kość. Limitu nie obniżają bound spelle pochodzące z jednostek (np. treeman, corpse
cart).
kurde.. albo źle czytałem albo się coś zmieniło od kiedy to przeglądałem.. w takim razie kombinuje z tą magią dalejAldean pisze:Każdy pochodzący z magicznego przedmiotu lub demonicznego giftu/ikony boundAsassello pisze:Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś
spell (za wyjątkiem bound spelli jednorazowego użytku) liczy się jako dodatkowa
kość. Limitu nie obniżają bound spelle pochodzące z jednostek (np. treeman, corpse
cart).
dzięki.
kolejny 1poziomowy mag z ring of corin, rzuci sobie z 2 kostek fireballa, wiec nie jest az tak do konca niepozyteczny.Asassello pisze:kurde.. albo źle czytałem albo się coś zmieniło od kiedy to przeglądałem.. w takim razie kombinuje z tą magią dalejAldean pisze:Każdy pochodzący z magicznego przedmiotu lub demonicznego giftu/ikony boundAsassello pisze:Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś
spell (za wyjątkiem bound spelli jednorazowego użytku) liczy się jako dodatkowa
kość. Limitu nie obniżają bound spelle pochodzące z jednostek (np. treeman, corpse
cart).
dzięki.
ale tutaj problemem staje się to ze on kosztuje kolejne 120 pkt.. czyli muszę wywalić jeden oddział oraz mieć miejsce na trzymanie tego maga. w ten sposób liczba oddziałów, które mogą realnie walczyć szybko spada.
dlatego osobiscie wydaje mi sie ze grając na magii lepiej jest grac na piechocie a nie na kawalerii. Zyskuje sie wtedy miejsce do trzymania magów. 7 w rzędzie, a wiec przy szarzy wroga tylko jeden model bedzie sie stykal z magiem. wtedy 1 WL lub SM bije po tym modelu co sie styka corner to corner z magiem i mamy maga uratowanego. w teorii;]Asassello pisze:ale tutaj problemem staje się to ze on kosztuje kolejne 120 pkt.. czyli muszę wywalić jeden oddział oraz mieć miejsce na trzymanie tego maga. w ten sposób liczba oddziałów, które mogą realnie walczyć szybko spada.
Jak wyrzucisz jedną piątke DP i Ellyrianów to starczy ci punktów na dodatkowego maga i siódemeczke SM z muzykiem
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
7 SM z muzykiem to nie jest oddział do trzymania maga..
już prędzej myślę by wystawić tylko 3 spece..
14 PG - BoS
12 WL - LS
12 SM - SoB
w połączeniu z BB są to 3 oddziały w sumie nie do przepchnięcia od przodu, brakuje temu tylko mobilności.
Tylko ze tutaj zmienia się od razu styl gry, będzie to przypominało raczej krasie.
lekkie jednostki będę musiał omiatać przez pierwsze 2 tury z magii i strzelania.
w poprzedniej wersji od razu mogłem walić po ciężkich celach, bo śmieciami zajmowały się 4 oddziały kawy.
muszę to potestować...
już prędzej myślę by wystawić tylko 3 spece..
14 PG - BoS
12 WL - LS
12 SM - SoB
w połączeniu z BB są to 3 oddziały w sumie nie do przepchnięcia od przodu, brakuje temu tylko mobilności.
Tylko ze tutaj zmienia się od razu styl gry, będzie to przypominało raczej krasie.
lekkie jednostki będę musiał omiatać przez pierwsze 2 tury z magii i strzelania.
w poprzedniej wersji od razu mogłem walić po ciężkich celach, bo śmieciami zajmowały się 4 oddziały kawy.
muszę to potestować...
Zawsze możesz najmniej ważnego maga wsadzić do 10x łuczników i ubezpieczać ich SM.
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
pomyśle.. upchać da rade.. zmniejszając liczebność oddziałów do 8,10,10.Aldean pisze:10 cali ruchu to nie jest az taka strata moblilności.
ja gram na arcy tez, ale ja nie rezygnuje z dwoch piątek ellyrianow. powinienes je gdzies upchnąc.
niedługo jakieś playtesty
Wczoraj odbyla sie bitwa na 2250 z Delfem na hoteku.
najtrudniejsza armia dla Arcy z bohem. udalo sie ugrac remis.
BoH jak zwykle sie spisal. Nie wylosowalem komety ale 2 pociski z heavena pozwalają trzymac sie daleko arcymagiem i uderzac tam gdzie sie potrzebuje. przykład; 2 pociski w shadow z ukrytym assasinem i oddzial wybity.
Ogolnie rzecz biorąc to Arcy naprawde daje rade. Armie bez hoteka kontrolujemy od samego początku gry.
polecam wszystkim
pozdro;]
najtrudniejsza armia dla Arcy z bohem. udalo sie ugrac remis.
BoH jak zwykle sie spisal. Nie wylosowalem komety ale 2 pociski z heavena pozwalają trzymac sie daleko arcymagiem i uderzac tam gdzie sie potrzebuje. przykład; 2 pociski w shadow z ukrytym assasinem i oddzial wybity.
Ogolnie rzecz biorąc to Arcy naprawde daje rade. Armie bez hoteka kontrolujemy od samego początku gry.
polecam wszystkim
pozdro;]
Zasłyszane z relacji turniejowej:Aldean pisze:BoH jak zwykle sie spisal
1 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
2 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
3 bitwa. Nie miałem kuźni jaaaaaa jaki pech omg. przegrałem przez pecha
Bardzo prawdziwe imho
pozdrawiam
FUrion
true;] ale jak czytałes gralem na przeciw hotekowi. i remis sie udal;]Furion pisze:Zasłyszane z relacji turniejowej:Aldean pisze:BoH jak zwykle sie spisal
1 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
2 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
3 bitwa. Nie miałem kuźni jaaaaaa jaki pech omg. przegrałem przez pecha
Bardzo prawdziwe imho
pozdrawiam
FUrion
smok jest trywialny jesli chodzi o prowadzenie armii. nudny. BoH daje lepsza zabawe, to raz, a dwa to ze z TK, skavenami, gunlinem jest o wiele latwiej niz na smoku.
pozdrawiam