Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Skaven

Moderator: Hoax

Zablokowany
Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Post autor: szafa@poznan »

idziesz do przodu, wystawiasz sie na szarże i walisz ten czar. A potem odzial wroga szarżuje w ciebie z t2 lub 3. Koles testuje T i pada mu prawie caly pierwzy szereg. A ty oddajesz 15 atakow jeszcze. Rozumiesz idee?
Nie rozumiem. Masz 1 podejście. Pzeciwnik zdispeluje jeden czar o takiej kluczowosci. Zauważ że magia nie przebija sie przy 1 podejsciu, tylko przy np. spamie wskrzeszeń, misajli, albo 2-3 krotnym rzuceniu zajbiscie waznego czaru typu popychaczka na minumum 3 kosciach. Będziesz miał ten czar 3 razy na 3 magach? optymista.
Dalej. Poison na odziele. Mega! masz monkow, 15 atakow z poisonem robi z nich rzeźników. A potem powtarzasz i masz go na 5+. Cos pieknego.
O ile zdażą uderzyć. Zazwyczaj nie. Ile trzeba by zabić model z T4 i bez sejva? ilu odda? A jak trafisz na pancernego wroga?
frenzy: cos pieknego. Bo daje 2 ataki a nie jeden. Walisz takie cos na clanratty i maja juz 15 atakow. Z marnej jednostki robi sie calkiem znosny oddzial. Albo jeszcze lepiej. Walisz to na gutter runerow i maja 20 atakow z poisonem. Nie oplaca sie?
ws3, siła 3...szał...

Nie, jakby nie patrzec, nie opłaca się ;)
-1 do bs. To cudo. W polaczenie ze storm bannerem armia jest nie to trafienia przez strzelcow. alfy trafiaja cie na 6 a inni na 7+. A ty idziesz zgraja.
świetny czar. przyznaje. na defensy zadziała. Ofens sie z Ciebie zaśmieje. Nawet jak dojdziesz do "nowoczesnego defensu" typu dobrze złożone demony, darki, he, to z ich potencjałem kombatowym wcale ich tak radośnie nie zjedziesz. A storm banner wieczny nie jest.

Ani trochę nie czuje sie przekonany, ale głęboko wierzę że przyszli generałowie szczurów będą planowali magię w swoich armiach podobnie jak Ty :D
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Shino, Cosmo możecie się wypowiedzieć co z tym AND ?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Wspomnicie moje słowa: szczury będą armią combatową :D

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

gutersi maja ws4. Wiadomo ze nie beda sie ladowac w klocek. Ale jako wsparcie ataku od boku w opcji z szalem jest niezla. 20 atakow wiec poisonow powinno wyjsc srednio 3 lub 4. Liczac ze zabija 4 modele to juz jest rewelacja. W dodatku sa odporni na psychologie co jest wazne jak atakujesz katapulte TK lub cos w ten desen.
Dalej czemu zakładasz ze mnisi beda oddawac? To oni maja 5M i zakladam ze to oni beda atakowac. Zazwyczaj bedzie w nich siedzial priest z flairem. Uderzenie maja. A to ze moga trafic na opancerzonego przeciwnika.. To bedzie wina gracza skavenow. Na opancerzonych panow mamy inne zabawki, canserzy, abomination, warp cannon itp.
co do czaru -1T. Nikt nie musi go rzucac tuz przed szarza. Teleporujesz sobie ladnie priesta za oddzial i nie dosc ze go spowalniasz to walisz ten czar bez ryzyka szarzy. oczywiscie zalezyto od armii z jaka grasz. Wiec decyzje sa uzaleznione od przeciwnika.

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Własnie to wszystko o czym piszesz, powoduje że magia z UNIWERSALNEJ zamienia się w SYTUACYJNĄ.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

taki urok magii. Ostatnio ludzie narzekali ze maja tylko same pociski i bylo juz nudno. Teraz juz nie ma pociskow i nudno nie bedzie:).
zawsze mozna brac elektrykow za 15 punktow z DS i muszkietami:).

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Raczej DS nie weźmiesz bez wykupionego levelu. Chyba że warlock bez tej opcji jest traktowany jak mag, ale w to nie wierzę. Caddy za 65 pkt? Fajnie by było. :)

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

szafa@poznan pisze:Własnie to wszystko o czym piszesz, powoduje że magia z UNIWERSALNEJ zamienia się w SYTUACYJNĄ.
Taaa... aktualny skaveński lore to jest zajebiście uniwersalny. Nie wylosujesz na seerze pioruna razem z plagą i nie ma co rzucać x______X chyba że aż takie dobre jest teleportowanie maga obok oddziałów wroga i zianie mu z siłą 3 :x

nowa magia podoba mi się dużo bardziej
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

kanister pisze:
szafa@poznan pisze:Własnie to wszystko o czym piszesz, powoduje że magia z UNIWERSALNEJ zamienia się w SYTUACYJNĄ.
Taaa... aktualny skaveński lore to jest zajebiście uniwersalny. Nie wylosujesz na seerze pioruna razem z plagą i nie ma co rzucać x______X chyba że aż takie dobre jest teleportowanie maga obok oddziałów wroga i zianie mu z siłą 3 :x

nowa magia podoba mi się dużo bardziej

jak ktos nie umie wykorzystac frenzy, vermintide i skitterleap to juz nikt nie poradzi na to ;)

Zgadzam się z Szafą w tej kwestii. Magia dużo straciła.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Lore of Doom:

1 - Sulfurjump: teleports one character within 12 inches to anywhere on the table. cast on 5+
2 - Warp lightning: magic missile with D6 S 5 hits. a roll of 1 hits the caster.
3 - Howling Warpstorm: Flyers may not fly, and all shooting suffers -1 to hit. Skaven shooting excluded. cast on 7+
4 - Deadly frenzy: one unit gains frenzy with +2 rather than +1 attack. does replace normal frenzy (so you don't get +3 attacks) lasts until unit looses combat.
5 - Scorch: places 3" template within 24 ", causing a flaming S5 attack to any model touched. Cast on 11+
6 - Jaws of the World Rat (seriously, it's named somewhat else, something with chasm or canyon or what ever, but the effect is the same...) Draw a line of 4D6 inches from the caster. Any model touched must take a Initiative test or is removed. War machines and chariots only on 5+.

Lore of plague.

1 - Plagebreath: cast on 5+, S2 breath weapon which ignores armour. In close combat engaged unit sufferd D6 S2 hits without armour.
2 - Poisened Gift: cast on 7+, unit gains poisened attacks. If it has it already, poisened attacks now work on 5+. Last til end of the game (!!)
3 - Wither: one Unit within 12 inches suffers -1 Toughness til end of the game. Cast on 8+
4 - Verminflood: cast on 8+: 5 " template moves 4d6 inches (not through impassible terrain, touched units suffer §d6 s2 hits.
5 - Foul clourd: cast on 11+ all units within 12 " suffer D6 S 5 hits without Armour: enemy on 2+, skaven on 4+, plague monks, censer bearers, globardiers and plague priests on 5+.
6 - the plague: same as before. cast on 12
Hm.
No nie jestem taki zachwycony :mrgreen:
Lore of Doom absolutnie mi nie leży.Pocisk nie jest na 1ce,ten teleport może być 3ka jest okej,4ka tylko użyteczna na Rat Ograch chyba,reszta ma za mały s by cokolwiek zrobić,5ka taka sobie,6ka to jakiś shit;p
Lore of Plague niby lepszy,ale niewiele.1ka ma mały zasięg(jak każdy breath),2ka hmh...może czasem się spisze ale nadal,Pa nie są takie ultar-super,3kę każdy zdispelluje,a jak nie to,także szału nie czyni(nota bene,może się stackować?Jeśli tak,to solidny spell),4ka szkoda gadać,5ka to czar dla desperata tylko chyba :mrgreen: (Dobry na opancerzone cele,ale ma dość ograniczony zasięg wpływu),6ka taka sama,jak w 6tej.
I jak tu być hurra-optymistą?Brakuje mi pocisków(gdzie te 2d6 s5 hę?!),niby Lore of Plagues troszkę to zastępuje,ale to nie to...
Plusem jest fakt istnienia 2 Lorów.
Apropo twórczego wykorzystania spelli.
Widzę tutaj ładną synergię Plaguebreatha i Withera.No i chyba tyle...
No nie jestem zadowolony,jak by nie patrzeć,chyba każda armia z własnymi lorami ma je "mocniejsze"(no dobrze,nie liczę ogrów).

Awatar użytkownika
Dyd
Mudżahedin
Posty: 244

Post autor: Dyd »

Magia będzie bardzo mierna. W szczególności lore of plague. Co do reszty podpisuję się pod tym co mówią Shino i Szafa...

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Te "Jaws of World Rat" są albo nawiązaniem do booka Space Wolfsów z mocą psioniczną o nazwie "Jaws of World Wolf" i robiącą niemalże dokładnie to samo, albo ta lista jest wzięta z kosmosu, na co głęboko liczę.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

magia obsysa, eshin skasowany, dobrze ze przestawilem sie na DE :D
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

jedyna nadzieja w ratlingach i nowych teamach :)
podpisuje sie pod tym ze magia nie powala na kolana, itemkow jest pare fajnych, takze bez rewelacji. trzeba poczekac aż nowy book wyjdzie...
poki co mam wrazenie ze 6 ed jest fajniejsza :)

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

optymizm to podstawa :!:
a co z carem na 25+ :P :?:


#-o kto wymyślił te durne czary ](*,)

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Zaklęcia na 25+ są z reguły niegrywalne,sorry :mrgreen:
Walisz to z pięciu kostek i płyniesz od mistcasta.
A jak trafisz na Dark Elfy z Hotekiem tooo :roll:

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

od kiedy skavy boją się miscastów :?: :wink:
takie samo prawdopodobieństwo na 2pałki jak na2szustki

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Tylko że jak rzucisz dwie pały i dwie Szóstki to masz miscasta poza tym i tak musi to wejść z IF.
Liczyć na coś takiego moim zdaniem jest głupie i bardzo desperackie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

@Muker- Vermilord i Seer rzucają na obydwa lor'y (najpierw wybierasz, z którego rolujesz)

@Kląta rogatego sczura moze byc przydatna, w szczegolnosci gdy jest kilka okazji na rzucenie takiego czaru ;)

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Hobbit pisze:Te "Jaws of World Rat" są albo nawiązaniem do booka Space Wolfsów z mocą psioniczną o nazwie "Jaws of World Wolf" i robiącą niemalże dokładnie to samo, albo ta lista jest wzięta z kosmosu, na co głęboko liczę.
Że tak przypomnę, może w innym aspekcie, ale coś jest na rzeczy.
Swego czasu był przedmiot w DE (nie pamiętam niestety nazwy) który dawał siłę 8, kasował sejwy (wtedy dziwiło mnie po co zasada "no AS" przy czymś, co ma tego -5 AS ;) ) i atakował ostatni. A to była po prostu kopia power fista z 40k, o czym wiem teraz.

Wg mnie magia też nie powala i dużo założeń co do combosów to takie wishful thinking. Się zobaczy w praniu, jak myszki będą się sprawować na polu walki. Ciesze się, że można wystawiac stare modele warlocków. Chciałbym też zobaczyć, jak się będą sprawowac rat-ogry, choć z frenzy to im nie wróżę za dobrze.

Zablokowany