Nowe Myszki by Młody - 2250 pkt
Nowe Myszki by Młody - 2250 pkt
Moja tymczasowa rozkmina na Szczurki
Grey Seer na dzwonie @ 540 pkt
2x Dispel Scroll
Warpstorm Scroll
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Plague Priest @ 189 pkt
2lvl, flail
Warpscroll
Ward 3+ na 1 rane
Chieftain BSB @ 102 pkt
Warpstone Armor
20 Stormow @ 235
Fcg
Storm Banner
26 Clanow @ 137 pkt
Fcg
3x 9+1 Giant rats @ 3x 35 pkt
4x 25 slaves @ 52 pkt
muzycy
5 jezzails @ 100 pkt
6 Globadiers @ 90 pkt
bomardier w. Death Globe
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Doomwheel @ 150 pkt
Napewno jeszcze się dużo pozmienia, ale mniej wiecej mam to co chce w nowych szczurach .
-Podobna ilość - 194 modele
-Podobna magia- potencjalny power to 11 kostek i 3 boundy , co prawda nie będzie już 3 piorunów z 2d6 hitow, ale mam wieksza pewnośc ze wejdzie ten z d6+2. Dużo fajnych czarów, lepsza plaga i dobre czary takie jak wither, cracks call, cloud of corruption albo scorch.
-Chyba nie tak duzo gorsze strzelanie, co prawda nie ma ratlingów, ale globow tyle samo tyle że w jednym unicie, jezzow 2x mniej, strzały z doomwheela to co innego niz latary , ale tez mogą odstraszac demony lub czołgi ; p.
-Dużo lepszy CC, oddział stormow liczny na 35 modeli (dzwon jest wielkości 3x5 szczurków), oddział clanow z bsb i priestem dający 6 cr na starcie, 4 ataki z priesta z s6 i 3 s4 z bsb. Także podobna złamywalność oddziałow, tyle że teraz mam 10 ld z przezutem, co prawda jedne clany zamieniłem na slejwy, ale tez jedne na stormy w porównaniu ze starą rozpą.
-Niestety mniej wystawień, w starej armii miałem 16 wystawień, ta rozpa daje mi ich zaledwie 14
-Szkoda ze w sumie nie ma takiego śmiecia jak stare globy czy nr. Ale oddziałami 10 gr moge spokojnie łamać klocki od boku , na wejsciu jest remis, jak się uda wrzucić frenzy na taki unit z boku to 20 atakow czyni je rownie mocnymi w walce co monki .
-Ciekawi mnie ten oddział globow, niby to az 80 pkt, ale są w stanie jedną dobrą salwą zniknąć prawie całą lancę
-Jezzy tylko do straszenia Czołgu w sumie, jak będzie to mało, a globow nie dam rady dopchac do rzutu, to pewnie wejdzie kolejna piątka, fajne ze teraz nie boją się az tak bardzo furii, bo dostały sejwa 4+ w walce .
Grey Seer na dzwonie @ 540 pkt
2x Dispel Scroll
Warpstorm Scroll
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Plague Priest @ 189 pkt
2lvl, flail
Warpscroll
Ward 3+ na 1 rane
Chieftain BSB @ 102 pkt
Warpstone Armor
20 Stormow @ 235
Fcg
Storm Banner
26 Clanow @ 137 pkt
Fcg
3x 9+1 Giant rats @ 3x 35 pkt
4x 25 slaves @ 52 pkt
muzycy
5 jezzails @ 100 pkt
6 Globadiers @ 90 pkt
bomardier w. Death Globe
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Doomwheel @ 150 pkt
Napewno jeszcze się dużo pozmienia, ale mniej wiecej mam to co chce w nowych szczurach .
-Podobna ilość - 194 modele
-Podobna magia- potencjalny power to 11 kostek i 3 boundy , co prawda nie będzie już 3 piorunów z 2d6 hitow, ale mam wieksza pewnośc ze wejdzie ten z d6+2. Dużo fajnych czarów, lepsza plaga i dobre czary takie jak wither, cracks call, cloud of corruption albo scorch.
-Chyba nie tak duzo gorsze strzelanie, co prawda nie ma ratlingów, ale globow tyle samo tyle że w jednym unicie, jezzow 2x mniej, strzały z doomwheela to co innego niz latary , ale tez mogą odstraszac demony lub czołgi ; p.
-Dużo lepszy CC, oddział stormow liczny na 35 modeli (dzwon jest wielkości 3x5 szczurków), oddział clanow z bsb i priestem dający 6 cr na starcie, 4 ataki z priesta z s6 i 3 s4 z bsb. Także podobna złamywalność oddziałow, tyle że teraz mam 10 ld z przezutem, co prawda jedne clany zamieniłem na slejwy, ale tez jedne na stormy w porównaniu ze starą rozpą.
-Niestety mniej wystawień, w starej armii miałem 16 wystawień, ta rozpa daje mi ich zaledwie 14
-Szkoda ze w sumie nie ma takiego śmiecia jak stare globy czy nr. Ale oddziałami 10 gr moge spokojnie łamać klocki od boku , na wejsciu jest remis, jak się uda wrzucić frenzy na taki unit z boku to 20 atakow czyni je rownie mocnymi w walce co monki .
-Ciekawi mnie ten oddział globow, niby to az 80 pkt, ale są w stanie jedną dobrą salwą zniknąć prawie całą lancę
-Jezzy tylko do straszenia Czołgu w sumie, jak będzie to mało, a globow nie dam rady dopchac do rzutu, to pewnie wejdzie kolejna piątka, fajne ze teraz nie boją się az tak bardzo furii, bo dostały sejwa 4+ w walce .
Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, o 01:27 przez Młody, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz blłedy w liczeniu
inzynier 145 nie 150
priest 174 nie 189
co do rozpy. Moze tak by zmienic armor na bsb na jakis sztandar? moze standardowo np. war banner?
Moze zamiast globów guttersi? W sumie teraz nigdy nie zawali im sie strop. Moze być opłacalne:)
inzynier 145 nie 150
priest 174 nie 189
co do rozpy. Moze tak by zmienic armor na bsb na jakis sztandar? moze standardowo np. war banner?
Moze zamiast globów guttersi? W sumie teraz nigdy nie zawali im sie strop. Moze być opłacalne:)
Fakt, zapomniałem ze plecak jest tanszy , no a priest był dobrze, tylko warda mu nie dopisałem ;].
A co do globow to musze sprawdzic ich w praniu ;], gutterzy sa za drodzy ;]
A co do globow to musze sprawdzic ich w praniu ;], gutterzy sa za drodzy ;]
Mallaki chyba pisze o tym, że na każde 5 szczurków musi być poganiacz. A Młody najwyraźniej stwierdził, że musi być minimum jeden poganiacz na 5 szczurków.
Podoba mi się ta rozpiska, nie jest to jakiś potworek w stylu dwie abominacje i vermin lord, a jest silna i potrafi sporo. Widzę, że rary złożyliśmy tak samo
Tylko ten priest w clanratach jest taki... niepewny że tak powiem. Ma frenzy, więc mogą Ci go wyciągnąć z oddziału i zabić magią czy inną armatą W ogóle to nikt nagle nie chce już dawać priestowi censera
Podoba mi się ta rozpiska, nie jest to jakiś potworek w stylu dwie abominacje i vermin lord, a jest silna i potrafi sporo. Widzę, że rary złożyliśmy tak samo
Tylko ten priest w clanratach jest taki... niepewny że tak powiem. Ma frenzy, więc mogą Ci go wyciągnąć z oddziału i zabić magią czy inną armatą W ogóle to nikt nagle nie chce już dawać priestowi censera
Nie wiem czy mi się wydaje, ale odnoszę wrażenie, że Skavy nie są takie wredne jak na poprzednim kodeksie.
Nie mają już Jezzaili w skirmishu, NR w skirmishu, Nie ma już 4x 2d6 + 1xd6 błyskawic co turę do kontrowania. Latarki też nie są takie masakryczne. Ludzie przestali wystawiać weapon teamy. Klocków tyle samo, ale już nie ma nic nie wartych wnerwiających skirmisherów. Ok, dostali do kontry Abomination, które jak na razie jest jedyną jednostką, która wg mnie jest baaardzo mocna.
Co widzę rozpiskę nowych szczurków to jakoś wcale mnie nie przeraża.
Wybacz Karol, że wpisuję to w Twoim temacie, ale pamiętam znacznie mocniejsze rozpiski w Twoim wykonaniu na starym dexie.
Nie mają już Jezzaili w skirmishu, NR w skirmishu, Nie ma już 4x 2d6 + 1xd6 błyskawic co turę do kontrowania. Latarki też nie są takie masakryczne. Ludzie przestali wystawiać weapon teamy. Klocków tyle samo, ale już nie ma nic nie wartych wnerwiających skirmisherów. Ok, dostali do kontry Abomination, które jak na razie jest jedyną jednostką, która wg mnie jest baaardzo mocna.
Co widzę rozpiskę nowych szczurków to jakoś wcale mnie nie przeraża.
Wybacz Karol, że wpisuję to w Twoim temacie, ale pamiętam znacznie mocniejsze rozpiski w Twoim wykonaniu na starym dexie.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
bardziej mi sie chyba podoba rozpa Chorego choc pare rzeczy bym od ciebie sciagnal... przede wszystkim storm verminow, ogolnie jakbym skompilowal twoja i jego rozpe to wyszlaby rozpa IMO najlepsza
ja bym gral tak
ja bym gral tak
Grey Seer na dzwonie @ 535 pkt
2x Dispel Scroll
Power Stone
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Plague Priest @ 189 pkt
2lvl, flail
Warpscroll
Ward 3+ na 1 rane
BSB 82
ES,halberd
20 Stormow @ 230
Champion, Sztandar
Storm Banner
26 Clanow @ 137 pkt
Fcg
4x 5+1 Giant rats @ 23
3x 25 slaves @ 52 pkt
muzycy
3 jezzails @ 60 pkt
3 jezzails @ 60 pkt
7 Censerów 112
7 Censerów 112
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Warp Lightning Cannon @ 90 pkt
Co do Gr to jest tak że moze być ile chcecie ratów na packmastera, ale w drugą stronę juz nie i musi być 5 ratow na kazdego nowego poganiacza ergo, trzeciego packmastera mozna dodac dopiero gdy sie ma 11 ratów.
Nic dziwnego, stare rozpy na papierze miały kazylion wystawień i miliard pocisków . 6edycyjne szczury były na swoje czasy tym czym sa dzis demony. Ja się tylko ciesze ze osłabili kodeks, wreszcie bedzie mozna troche pokombinowac, a nie grac utartym schematemWybacz Karol, że wpisuję to w Twoim temacie, ale pamiętam znacznie mocniejsze rozpiski w Twoim wykonaniu na starym dexie.
Mam podobne podejście grając WoCh'em czy Dwarfami. Przynajmniej ludzie mi nie zarzucają, że armia to samograj .Młody pisze:Nic dziwnego, stare rozpy na papierze miały kazylion wystawień i miliard pocisków . 6edycyjne szczury były na swoje czasy tym czym sa dzis demony. Ja się tylko ciesze ze osłabili kodeks, wreszcie bedzie mozna troche pokombinowac, a nie grac utartym schematem
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
Najtańsza wykopywaczka kosztuje teraz 120 pkt, czyli tyle co stare dwie, i jest w dodatku gorsza, chyba niestety trzeba z nich zrezygnować totalnie ;(.
Co do nowych censerów to nie jestem przekonany, wychodze ciągle z założenia ze dobry gracz mi ich wyciągnie bez problemu , cięzko będzie ich wprowadzić do CC na swoich warunkach, frenzy to frenzy, dobre to moze jest na defensy, ale w dobie ofensow demoniczno wampirzych chyba sie nie sprawdzą, jak mówie wszystko trzeba będzie przetestować, np. jezzy i globy są tylko po to aby mieć jakąś kontre na czołgi, nie lubię składać rozpisek które z góry mają przegrane z jakąś armią
Co do nowych censerów to nie jestem przekonany, wychodze ciągle z założenia ze dobry gracz mi ich wyciągnie bez problemu , cięzko będzie ich wprowadzić do CC na swoich warunkach, frenzy to frenzy, dobre to moze jest na defensy, ale w dobie ofensow demoniczno wampirzych chyba sie nie sprawdzą, jak mówie wszystko trzeba będzie przetestować, np. jezzy i globy są tylko po to aby mieć jakąś kontre na czołgi, nie lubię składać rozpisek które z góry mają przegrane z jakąś armią
O ile dobrze zrozumiałem (weapon team i oddział chodzą osobno) to tak właściwie masz dwie wykopywaczki. Drill z tymi 3 hitami z S4 (o ile dobrze pamiętam), może smiało lecieć na jakąś machinę. A oddział na coś innego.Młody pisze:Najtańsza wykopywaczka kosztuje teraz 120 pkt, czyli tyle co stare dwie, i jest w dodatku gorsza, chyba niestety trzeba z nich zrezygnować totalnie ;(.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Troche drobnych zmian wprowadziłem .
Chyba teraz nieco lepiej ;]
Grey Seer na dzwonie @ 540 pkt
2x Dispel Scroll
Warpstorm Scroll
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Plague Priest @ 174 pkt
2lvl, flail
Warpscroll
Chieftain BSB @ 84 pkt
Ench shield, dwurak
20 Stormow @ 235
Fcg
Storm Banner
25 Clanow @ 132,5 pkt
Fcg
2x 9+1 Giant rats @ 2x 35 pkt
3x 25 slaves @ 52 pkt
24 slaves @ 50 pkt
muzycy
5 jezzails @ 100 pkt
5 Globadiers @ 50 pkt
7 Plague Censer Bearers @ 112 pkt
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Doomwheel @ 150 pkt
Wywaliłem troche gadzetow jak death globe, ward dla priesta, i jeden oddział gr zeby wsadzic censerow. Niby lepiej to teraz wyglada ale sam nie wiem.
no i kwestia czy warpstorm scroll bedzie działał na monstery latajace, jak nie to wypada a globy dostaja upgrade do jezzaili
Chyba teraz nieco lepiej ;]
Grey Seer na dzwonie @ 540 pkt
2x Dispel Scroll
Warpstorm Scroll
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Plague Priest @ 174 pkt
2lvl, flail
Warpscroll
Chieftain BSB @ 84 pkt
Ench shield, dwurak
20 Stormow @ 235
Fcg
Storm Banner
25 Clanow @ 132,5 pkt
Fcg
2x 9+1 Giant rats @ 2x 35 pkt
3x 25 slaves @ 52 pkt
24 slaves @ 50 pkt
muzycy
5 jezzails @ 100 pkt
5 Globadiers @ 50 pkt
7 Plague Censer Bearers @ 112 pkt
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Doomwheel @ 150 pkt
Wywaliłem troche gadzetow jak death globe, ward dla priesta, i jeden oddział gr zeby wsadzic censerow. Niby lepiej to teraz wyglada ale sam nie wiem.
no i kwestia czy warpstorm scroll bedzie działał na monstery latajace, jak nie to wypada a globy dostaja upgrade do jezzaili