
Grey Seer na dzwonie @ 540 pkt
2x Dispel Scroll
Warpstorm Scroll
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Plague Priest @ 189 pkt
2lvl, flail
Warpscroll
Ward 3+ na 1 rane
Chieftain BSB @ 102 pkt
Warpstone Armor
20 Stormow @ 235
Fcg
Storm Banner
26 Clanow @ 137 pkt
Fcg
3x 9+1 Giant rats @ 3x 35 pkt
4x 25 slaves @ 52 pkt
muzycy
5 jezzails @ 100 pkt
6 Globadiers @ 90 pkt
bomardier w. Death Globe
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Doomwheel @ 150 pkt
Napewno jeszcze się dużo pozmienia, ale mniej wiecej mam to co chce w nowych szczurach

-Podobna ilość - 194 modele
-Podobna magia- potencjalny power to 11 kostek i 3 boundy

-Chyba nie tak duzo gorsze strzelanie, co prawda nie ma ratlingów, ale globow tyle samo tyle że w jednym unicie, jezzow 2x mniej, strzały z doomwheela to co innego niz latary

-Dużo lepszy CC, oddział stormow liczny na 35 modeli (dzwon jest wielkości 3x5 szczurków), oddział clanow z bsb i priestem dający 6 cr na starcie, 4 ataki z priesta z s6 i 3 s4 z bsb. Także podobna złamywalność oddziałow, tyle że teraz mam 10 ld z przezutem, co prawda jedne clany zamieniłem na slejwy, ale tez jedne na stormy w porównaniu ze starą rozpą.
-Niestety mniej wystawień, w starej armii miałem 16 wystawień, ta rozpa daje mi ich zaledwie 14

-Szkoda ze w sumie nie ma takiego śmiecia jak stare globy czy nr. Ale oddziałami 10 gr moge spokojnie łamać klocki od boku


-Ciekawi mnie ten oddział globow, niby to az 80 pkt, ale są w stanie jedną dobrą salwą zniknąć prawie całą lancę

-Jezzy tylko do straszenia Czołgu w sumie, jak będzie to mało, a globow nie dam rady dopchac do rzutu, to pewnie wejdzie kolejna piątka, fajne ze teraz nie boją się az tak bardzo furii, bo dostały sejwa 4+ w walce
