Chaos 2250
Chaos 2250
Niezbyt odkrywcze ale jestem ciekaw uwag:
Unnamed2250 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 385 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar
Spell Familiar
Golden Eye of Tzeentch
Enchanted Shield
1 Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Miscast Table
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet
1 * Exalted Hero of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest
1 Juggernaut of Khorne
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
15 Chaos Warriors of Slaanesh @ 309 Pts
Mark of Slaanesh; Halberd; Shield; Standard; Champion
Rapturous Standard
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2250
Zastanawiam sie czy wojownicy maja szanse sprawdzić się w tej rozpie, w ostateczności można pojść standardowo i zamienić ich na kolejna kawe i klocek maruderow ale wtedy jedyna oryginalna perełka tej rozpy zginie...
Unnamed2250 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 385 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar
Spell Familiar
Golden Eye of Tzeentch
Enchanted Shield
1 Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Miscast Table
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet
1 * Exalted Hero of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest
1 Juggernaut of Khorne
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
15 Chaos Warriors of Slaanesh @ 309 Pts
Mark of Slaanesh; Halberd; Shield; Standard; Champion
Rapturous Standard
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2250
Zastanawiam sie czy wojownicy maja szanse sprawdzić się w tej rozpie, w ostateczności można pojść standardowo i zamienić ich na kolejna kawe i klocek maruderow ale wtedy jedyna oryginalna perełka tej rozpy zginie...
Jakby to tak delikatnie powiedzieć... Gdyby nie warriorzy... I niewymaksowani magowie...
Na trzech magach brakuje jednej kostki DD ale wtedy wygląda to tak:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Infernal Puppet [35]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling Roar [20]
Favour of the Gods [5]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 3
Total Army Cost: 842
Dopiero na 4 magach można uzyskać pełne 12DD...
Na trzech magach brakuje jednej kostki DD ale wtedy wygląda to tak:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Infernal Puppet [35]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling Roar [20]
Favour of the Gods [5]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 3
Total Army Cost: 842
Dopiero na 4 magach można uzyskać pełne 12DD...
rzecz w tym ze na duzym magu chce miec spell familiara aby miec prawie pewnosc na brame, moglbym mu dorzucic book of secret zeby wymaksowac kostki ale wtedy trzeba gdzies punkty urwac i liczyc sie z gorszymi miscastami, favour wogole mu niepotrzebny jest, nawet ze sword of might unikalbym walki ktora moglaby mu dac jakies bonusy z niegoGrolshek pisze:Jakby to tak delikatnie powiedzieć... Gdyby nie warriorzy... I niewymaksowani magowie...
Na trzech magach brakuje jednej kostki DD ale wtedy wygląda to tak:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Infernal Puppet [35]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling Roar [20]
Favour of the Gods [5]
magowie bez koni z powodu braku punktow
Jest sens wywalać tyle punktów na Lorda Tęczy, żeby rzucać dwa czary i to w dodatku jeden (brama) praktycznie nie wejdzie, bo przeciwnik na to nie pozwoli? W ramach wariacji przyjmijmy, że brama jakimś fratem (IF), w którejś z tur wejdzie, to trzeba jeszcze 11-12 rzucić, aby było konkretnie. Jak dla mnie Nurglowy Lord bardziej opłacalny.
Ps. No i te działa
Ps. No i te działa
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
8 hitów z S7 w takiego stedzia, czy klocek kawy też boli, o czołgu nie wspominając.
Po to gate nie wymaga LOS, zeby z dział nie dostawał.
A co do rzucania gatea, to gatey wchodzą 2-3 na bitwę, zajebiście wyciągają scrolle, lub kostki, przez co 2 snajperki i mały pocisk wchodzą. Lord Nurgle`a ma różnie z opłacalnością. Ma konkret czary, ale... nie ma pocisku, a IMO w chaosie fasty/harpie i inne badziewia strasznie bolą.
Po to gate nie wymaga LOS, zeby z dział nie dostawał.
A co do rzucania gatea, to gatey wchodzą 2-3 na bitwę, zajebiście wyciągają scrolle, lub kostki, przez co 2 snajperki i mały pocisk wchodzą. Lord Nurgle`a ma różnie z opłacalnością. Ma konkret czary, ale... nie ma pocisku, a IMO w chaosie fasty/harpie i inne badziewia strasznie bolą.
Release the Przemcio!
To prawda, ale tak samo, a może bardziej boli 6 z Nurgla i też nie ma LOSa. Do tego wychodzi na 12+, a nie 15+(14+). Grałem kiedyś na Lordzie Tęczy, skubaniec znał pięć czarów, ale bramy nie! . No i przy rzucaniu bramy łatwiej o dwie gały (4-5 kości). Wiem, że po to jest papet, ale mimo wszystko to kuszenie losu.trikk pisze:8 hitów z S7 w takiego stedzia, czy klocek kawy też boli, o czołgu nie wspominając.
Po to gate nie wymaga LOS, zeby z dział nie dostawał.
A co do rzucania gatea, to gatey wchodzą 2-3 na bitwę, zajebiście wyciągają scrolle, lub kostki, przez co 2 snajperki i mały pocisk wchodzą. Lord Nurgle`a ma różnie z opłacalnością. Ma konkret czary, ale... nie ma pocisku, a IMO w chaosie fasty/harpie i inne badziewia strasznie bolą.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
niestety ten pan nie lata na dysku co bardzo obniża jego mobilność oraz wartość taktyczną...solider4 pisze:
To prawda, ale tak samo, a może bardziej boli 6 z Nurgla i też nie ma LOSa. Do tego wychodzi na 12+, a nie 15+(14+). Grałem kiedyś na Lordzie Tęczy, skubaniec znał pięć czarów, ale bramy nie! . No i przy rzucaniu bramy łatwiej o dwie gały (4-5 kości). Wiem, że po to jest papet, ale mimo wszystko to kuszenie losu.
Dać mu dysk! Dać mu dysk!Snajper pisze:niestety ten pan nie lata na dysku co bardzo obniża jego mobilność oraz wartość taktyczną...solider4 pisze:
To prawda, ale tak samo, a może bardziej boli 6 z Nurgla i też nie ma LOSa. Do tego wychodzi na 12+, a nie 15+(14+). Grałem kiedyś na Lordzie Tęczy, skubaniec znał pięć czarów, ale bramy nie! . No i przy rzucaniu bramy łatwiej o dwie gały (4-5 kości). Wiem, że po to jest papet, ale mimo wszystko to kuszenie losu.
Jeżeli już liczysz na bramkę to dysk jest wymagany, zresztą co to za Tęczowiec bez dysku
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
45 pkt, które wrzucam gdzie indziej.Siweusz pisze:Gram tak samo, tylko na dużym daję krzykaczkę i złote oko.trikk pisze:Ja osobiście Maga Lorda robię oszczędnego teraz
ES, Spell Familiar, Scroll
do tego mag z PF i Scrollem
i drugi z puppetem.
np sztandar+warbanner na knightach.
Oko jest zbędne, bo nie działa na wszystko, na co powinno działać. Uranonsy, forkety, spalanie, małe kuźnie, sniperki i w ogóle. Na armaty i tak nie latam, bo nie zdaje. Ewentualnie zamiast ES daje Dargana.
A tak w ogóle, to Ja to pierdole, zdejmuje kominiarę i teraz gram na 2x latający caddy i SmokoLord walczący Za często z helek mi magowie wybuchają (puppet nie działa, bo hit z S2 to masakra).
Release the Przemcio!