Chaos 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Snajper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Ad Astra

Chaos 2250

Post autor: Snajper »

Niezbyt odkrywcze ale jestem ciekaw uwag:

Unnamed2250 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 385 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar
Spell Familiar
Golden Eye of Tzeentch
Enchanted Shield

1 Disc of Tzeentch

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Miscast Table
Dispel Scroll
Dispel Scroll

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet

1 * Exalted Hero of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest

1 Juggernaut of Khorne


5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260 Pts
Mark of Slaanesh; Musician


15 Chaos Warriors of Slaanesh @ 309 Pts
Mark of Slaanesh; Halberd; Shield; Standard; Champion
Rapturous Standard


1 Cannon @ 85 Pts

1 Cannon @ 85 Pts


Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 59


Total Army Cost: 2250

Zastanawiam sie czy wojownicy maja szanse sprawdzić się w tej rozpie, w ostateczności można pojść standardowo i zamienić ich na kolejna kawe i klocek maruderow ale wtedy jedyna oryginalna perełka tej rozpy zginie...

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jakby to tak delikatnie powiedzieć... Gdyby nie warriorzy... I niewymaksowani magowie...
Na trzech magach brakuje jednej kostki DD ale wtedy wygląda to tak:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Infernal Puppet [35]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling Roar [20]
Favour of the Gods [5]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Book of Secrets [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

Casting Pool: 12

Dispel Pool: 6

Models in Army: 3


Total Army Cost: 842

Dopiero na 4 magach można uzyskać pełne 12DD...

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Ja osobiście Maga Lorda robię oszczędnego teraz
ES, Spell Familiar, Scroll
do tego mag z PF i Scrollem
i drugi z puppetem.

Jak stracę Lorda, to moja wina, a i tak tylko gate/pandemonium ma rzucać ;D
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Snajper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Ad Astra

Post autor: Snajper »

Grolshek pisze:Jakby to tak delikatnie powiedzieć... Gdyby nie warriorzy... I niewymaksowani magowie...
Na trzech magach brakuje jednej kostki DD ale wtedy wygląda to tak:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Infernal Puppet [35]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling Roar [20]
Favour of the Gods [5]
rzecz w tym ze na duzym magu chce miec spell familiara aby miec prawie pewnosc na brame, moglbym mu dorzucic book of secret zeby wymaksowac kostki ale wtedy trzeba gdzies punkty urwac i liczyc sie z gorszymi miscastami, favour wogole mu niepotrzebny jest, nawet ze sword of might unikalbym walki ktora moglaby mu dac jakies bonusy z niego

magowie bez koni z powodu braku punktow

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Jest sens wywalać tyle punktów na Lorda Tęczy, żeby rzucać dwa czary i to w dodatku jeden (brama) praktycznie nie wejdzie, bo przeciwnik na to nie pozwoli? W ramach wariacji przyjmijmy, że brama jakimś fratem (IF), w którejś z tur wejdzie, to trzeba jeszcze 11-12 rzucić, aby było konkretnie. Jak dla mnie Nurglowy Lord bardziej opłacalny.

Ps. No i te działa [-X
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

8 hitów z S7 w takiego stedzia, czy klocek kawy też boli, o czołgu nie wspominając.
Po to gate nie wymaga LOS, zeby z dział nie dostawał.
A co do rzucania gatea, to gatey wchodzą 2-3 na bitwę, zajebiście wyciągają scrolle, lub kostki, przez co 2 snajperki i mały pocisk wchodzą. Lord Nurgle`a ma różnie z opłacalnością. Ma konkret czary, ale... nie ma pocisku, a IMO w chaosie fasty/harpie i inne badziewia strasznie bolą.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

trikk pisze:Ja osobiście Maga Lorda robię oszczędnego teraz
ES, Spell Familiar, Scroll
do tego mag z PF i Scrollem
i drugi z puppetem.
Gram tak samo, tylko na dużym daję krzykaczkę i złote oko.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

trikk pisze:8 hitów z S7 w takiego stedzia, czy klocek kawy też boli, o czołgu nie wspominając.
Po to gate nie wymaga LOS, zeby z dział nie dostawał.
A co do rzucania gatea, to gatey wchodzą 2-3 na bitwę, zajebiście wyciągają scrolle, lub kostki, przez co 2 snajperki i mały pocisk wchodzą. Lord Nurgle`a ma różnie z opłacalnością. Ma konkret czary, ale... nie ma pocisku, a IMO w chaosie fasty/harpie i inne badziewia strasznie bolą.
To prawda, ale tak samo, a może bardziej boli 6 z Nurgla i też nie ma LOSa. Do tego wychodzi na 12+, a nie 15+(14+). Grałem kiedyś na Lordzie Tęczy, skubaniec znał pięć czarów, ale bramy nie! :D . No i przy rzucaniu bramy łatwiej o dwie gały (4-5 kości). Wiem, że po to jest papet, ale mimo wszystko to kuszenie losu.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Snajper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Ad Astra

Post autor: Snajper »

solider4 pisze:
To prawda, ale tak samo, a może bardziej boli 6 z Nurgla i też nie ma LOSa. Do tego wychodzi na 12+, a nie 15+(14+). Grałem kiedyś na Lordzie Tęczy, skubaniec znał pięć czarów, ale bramy nie! :D . No i przy rzucaniu bramy łatwiej o dwie gały (4-5 kości). Wiem, że po to jest papet, ale mimo wszystko to kuszenie losu.
niestety ten pan nie lata na dysku co bardzo obniża jego mobilność oraz wartość taktyczną...

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Snajper pisze:
solider4 pisze:
To prawda, ale tak samo, a może bardziej boli 6 z Nurgla i też nie ma LOSa. Do tego wychodzi na 12+, a nie 15+(14+). Grałem kiedyś na Lordzie Tęczy, skubaniec znał pięć czarów, ale bramy nie! :D . No i przy rzucaniu bramy łatwiej o dwie gały (4-5 kości). Wiem, że po to jest papet, ale mimo wszystko to kuszenie losu.
niestety ten pan nie lata na dysku co bardzo obniża jego mobilność oraz wartość taktyczną...
Dać mu dysk! Dać mu dysk!

Jeżeli już liczysz na bramkę to dysk jest wymagany, zresztą co to za Tęczowiec bez dysku :wink:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Siweusz pisze:
trikk pisze:Ja osobiście Maga Lorda robię oszczędnego teraz
ES, Spell Familiar, Scroll
do tego mag z PF i Scrollem
i drugi z puppetem.
Gram tak samo, tylko na dużym daję krzykaczkę i złote oko.
45 pkt, które wrzucam gdzie indziej.
np sztandar+warbanner na knightach.

Oko jest zbędne, bo nie działa na wszystko, na co powinno działać. Uranonsy, forkety, spalanie, małe kuźnie, sniperki i w ogóle. Na armaty i tak nie latam, bo nie zdaje. Ewentualnie zamiast ES daje Dargana.
A tak w ogóle, to Ja to pierdole, zdejmuje kominiarę i teraz gram na 2x latający caddy i SmokoLord walczący ;) Za często z helek mi magowie wybuchają (puppet nie działa, bo hit z S2 to masakra).
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Snajper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Ad Astra

Post autor: Snajper »

trikk pisze: Za często z helek mi magowie wybuchają (puppet nie działa, bo hit z S2 to masakra).
To juz jakies przekleństwo, na hicie S2 zawsze rzucam 6 na woundowanie

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

tzeentch daje ci znaki że nie powinieneś grać na magii

Awatar użytkownika
Snajper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Ad Astra

Post autor: Snajper »

jak jest taki madry to niech da mi innego army booka

ODPOWIEDZ