Bless myslisz że enchanted shield + collar sprawdzą się lepiej niż ward 5+? Chyba wole świnię z Sv2+, Wsv 5+ niż z Sv1+ i monsterami/mountami trafiającymi na 6+...
Zwierzaki pod szamanami się sprawdzają?
O&G 2550 na WIĘKSZY HARDKOR
Oczywiscie ward nie jest zlym wyborem, ale...Yahoo82 pisze: Bless myslisz że enchanted shield + collar sprawdzą się lepiej niż ward 5+? Chyba wole świnię z Sv2+, Wsv 5+ niż z Sv1+ i monsterami/mountami trafiającymi na 6+...
- moje kombo jest 25 pkt tansze
- moje kombo daje mi lepszego sejwa (choc przeciez moglbym przeciez zamienic collar na warda a reszta sprzetu nie musialaby sie zmieniac, bo mieszcze sie punktowo) - sv1+ to duza roznica w stosunku do sv2+. To ochrona na 3+ przed S5 i na 4+ od S6.
- nie boje sie skorpionów, bo moga mi najwyzej wsadzic poisona, ktorego sejwuje na 3+. Killing blowa sie nie obawiam.
- nie boje sie zadnych smoków, hydr, itp, bo wszelkie scierwo trafia mnie na 6+
Ward daje ochrone uniwersalna, ale przez to zazwyczaj malo przydatną.
Ke?Yahoo82 pisze: Zwierzaki pod szamanami się sprawdzają?
Tyle że sejw nie chroni przed maszynami. No ale zawsze masz look out sir.
Co do zwierzaków pod szamanami - miałem na myśli wilki lub dziki. Czy warto inwestować w to punkty? Bo to się chyba przyda jedynie przy uciekaniu z oddziału, mam rację? No a zwierzak pod dupskiem nie pozwala chyba dołączać szamana do maszyny (co często robię jeśli wylosuję stopę, a przeciwnik nie ma lataczy typu terrki czy harpie).
Co do zwierzaków pod szamanami - miałem na myśli wilki lub dziki. Czy warto inwestować w to punkty? Bo to się chyba przyda jedynie przy uciekaniu z oddziału, mam rację? No a zwierzak pod dupskiem nie pozwala chyba dołączać szamana do maszyny (co często robię jeśli wylosuję stopę, a przeciwnik nie ma lataczy typu terrki czy harpie).
Yahoo82 pisze: Co do zwierzaków pod szamanami - miałem na myśli wilki lub dziki. Czy warto inwestować w to punkty? .
Kołata z Kacprem calkiem lubią te opcję. Ja nie jestem jej zwolennikiem. Dla mnie dzik czy wilk jest za drogi i zbyt malo przydatny. Pod szamanami, bo co innego pod walczacymi herosami. Szamani maja stac bezpiecznie na tylach i nawalac stopy a nie szwendac sie po polu bitwy. Ale to moje zdanie.
No i po turnieju. Jasiuu miał podówjnie rację, ze bedzie 1 bo było.... 11.
Ale i tak jestem zadowolony. Rozpa grało się bardzo fajnie, jej duza zaletą okazła się spora (jak na orków) stabilność. Niestety był też minus - mała mobilność. Genialnie spisywały sie trolle, swietnym pomysłem okazało się tez dwóch 2-poziomowych szamanów, którzy pieknie scrollowali a do tego od czasu do czasu wbijali gdzieniegdzie jakąs stopę, lub Mork wants ya.
Mam juz dosyc dobrze ograna rozpe na wielu klocach piechoty z Warbossem w srodku. Wiem czego sie po niej spodziewac i na co ja stac. Na nastepnym turnieju, gdzie beda obowiazywały zasady do orków by JH, zamierzam sprobowac cos nowego. Troche wykorzystujacego doswiadczenia i alternatywne pomysły innych generałów O&G chce w najblizszej przyszlosci przetestowac ponizsza rozpe:
Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Wyvern @ [200] Pts
Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Morks Spirit Totem [50]
Boar
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Doom Diver @ 80 Pts
Doom Diver @ 80 Pts
Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
12+8 Squig Herd @ 120 Pts
12+8 Squig Herd @ 120 Pts
Boar Chariot @ 85 Pts
3 Orc Crew
2 Snotlings @ 40 Pts
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician
30 Night Goblins @ 152 Pts
Shortbow; Musician, Boss
2 fanatics
30 Night Goblins @ 152 Pts
Shortbow; Musician, Boss
2 fanatics
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 174
Total Army Cost: 2247
Latajacy Warboss dodaje troche mobilności, reszta armii ma być w miare niezależna od jego liderki. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ale i tak jestem zadowolony. Rozpa grało się bardzo fajnie, jej duza zaletą okazła się spora (jak na orków) stabilność. Niestety był też minus - mała mobilność. Genialnie spisywały sie trolle, swietnym pomysłem okazało się tez dwóch 2-poziomowych szamanów, którzy pieknie scrollowali a do tego od czasu do czasu wbijali gdzieniegdzie jakąs stopę, lub Mork wants ya.
Mam juz dosyc dobrze ograna rozpe na wielu klocach piechoty z Warbossem w srodku. Wiem czego sie po niej spodziewac i na co ja stac. Na nastepnym turnieju, gdzie beda obowiazywały zasady do orków by JH, zamierzam sprobowac cos nowego. Troche wykorzystujacego doswiadczenia i alternatywne pomysły innych generałów O&G chce w najblizszej przyszlosci przetestowac ponizsza rozpe:
Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Wyvern @ [200] Pts
Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Morks Spirit Totem [50]
Boar
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Doom Diver @ 80 Pts
Doom Diver @ 80 Pts
Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
12+8 Squig Herd @ 120 Pts
12+8 Squig Herd @ 120 Pts
Boar Chariot @ 85 Pts
3 Orc Crew
2 Snotlings @ 40 Pts
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician
30 Night Goblins @ 152 Pts
Shortbow; Musician, Boss
2 fanatics
30 Night Goblins @ 152 Pts
Shortbow; Musician, Boss
2 fanatics
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 174
Total Army Cost: 2247
Latajacy Warboss dodaje troche mobilności, reszta armii ma być w miare niezależna od jego liderki. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Bless, mogę liczyć na krótki raport?
interesują mnie zwłaszcza szczegóły związane z Trollami, jak, gdzie i kogo cisły?
i dlaczego nie ma ich w nowej rozpie?
interesują mnie zwłaszcza szczegóły związane z Trollami, jak, gdzie i kogo cisły?
i dlaczego nie ma ich w nowej rozpie?
Tak, lord na wyvernie automatycznie kasuje kloc trolli z rozpy. Jesli bede potem znowu gral na Warbossie na dziku, to trolle sa na 100% z powrotem w armii. Nawet, gdybym nie mial dodatkowych slotów i musial zrezygnowac z jednego DD. Trolle sa swietne, ale niestety wymagaja niańki.Yahoo82 pisze:No właśnie. Piszesz, że trolle się sprawdziły, a w nowej rozpie ich nie dajesz. Dlatego, że genereł będzie za daleko by dawać im niezbędną Ld?
Jesli chodzi o popisy Trolli, to na tym turnieju:
- (z dołaczonym BSB) wziely na klatę Bulli i Yeti, po czym zrobily im brejka o -2 w pierwszej turze, oba oddzialy uciekly za plansze. Nastepnie w jedna ture pokroiły 2 maneaterów. Co razem daje jakies 500pkt.
- w bitwie z imperium dzielnie braly na klate kilka strzalow z armat i kilka magiczy, plonacych pociskow, a kiedy zostaly juz tylko dwa trolle, wpadly wraz ze squig herdem w Waraltar i po zniszczeniu wózka zrobiły księdzu fearoutnumber.
- przeciwko orkom duzo nie zrobily, bo troche pękalem wystawic sie na 3 rydwany goblinskie... Ale przynajmniej zebrały troche ostrzału i przezyyły w dobrej kondycji do konca bitwy.
We wczesniejszych bitwach:
- z asystą BSB rozwaliły 3 bazy Spirit Hostów
- wziely na klate BSB bretonskiego szarzujacego w asyscie 4 pegazów. Rozwaliły pegazy. Potem w bok trolli walczacych z samym BSB bretonskim wbiła jeszcze 5 realmów. Realmi wyrzygani co do jednego.
- w bitwie z DoW Fischa trolle scisneły najwazniejsze oddziały przeicwnika, z magami, mengilami, leadbelcherami wlacznie.
Ani razu mnie dotad nie zawiodły. Sa twarde, mocne, szybkie. Git oddział.
Miałeś aż 5 tur rzygania? Bo wnioskuję, że skoro realmi wpadli od boku to rzygałeś 1 trollem.bless pisze:Potem w bok trolli walczacych z samym BSB bretonskim wbiła jeszcze 5 realmów. Realmi wyrzygani co do jednego.
Zawsze mnie kusi żeby trolle wystawić, ale jakoś nie mogę się zdecydować. Trzymanie ich w pobliżu generała nie zawsze się udaje, a z kolei dołączanie niańki wymusza wzięcie kolejnego BOBB i brakuje miejsca na szamanów. Poza tym ciężko manewrować czymś tak dużym jak 5 trolli + świniak. No ale muszę ich w końcu porządnie przetestować, skoro tak polecasz
Tylko czy na 1350 się sprawdzą?
Zgadza sie. Moim trollom nigdzie sie nie spieszyło.Yahoo82 pisze:
Miałeś aż 5 tur rzygania? Bo wnioskuję, że skoro realmi wpadli od boku to rzygałeś 1 trollem.
Bez Ld 9 nie masz co w nie pakowac punktów. Zdecydowanie odradzam trolle bez dyspozycyjnego (tzn. na dziku) Warbossa (bo chowajac sie na Wyvernie tez ciezko trolle prowadzic do walki).Yahoo82 pisze: Tylko czy na 1350 się sprawdzą?