Oto moja rozpa. Pierwsze testy wyszly bardzo obiecujaco, ciekaw jestem jak pojdzie na turnieju...

Black Orc Warboss @ 250 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25] - przerzut nietrafien zawsze i +1S w 1-szej turze walki
Enchanted Shield [15] - z dzikiem i zbroja daje w sumie Sv 1+
Collar of Zorga [5] - monstery i wierzchowce trafiają na 6+
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30] - Kiling Blow
Boar
Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15] - +1S/In/Ws - Ws jest teraz=7
Effigy of Mork [35] - -1 to hit w orka w walce wrecz (Ws3 trafia mnie na 6+, kilerzy z Ws7 na 5+)
Boar
2x Night Goblin Shaman @ 135 Pts (270 Pts)
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2x 5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts (142 Pts)
Spear; Musician
2x 25 Night Goblins @ 129 Pts (258 Pts)
Shield; Musician, 2 Fanatic
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
23 Orc Big 'Uns @ 295 Pts
Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
12 Savage Boyz @ 108 Pts
Spear
2x 15 Squig Herd (5 teamów) @ 150 Pts (300 Pts)
Boar Chariot @ 85 Pts
3 Orc Crew
4x Spear Chukka @ 80 Pts (160 Pts)
Bully
Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2x Doom Diver @ 80 Pts (160 Pts)
5 Trolls @ 200 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4 +3 z totemu (i 4DS)
Models in Army: 202
Total Army Cost: 2548
I co my tu mamy?
W kadrze dowodzacej duet porzadnych wojowników i dwóch taniutkich szamanów, którzy tachaja scrolle i walą dwa czary na ture z 3 kosci (magia oczywiscie nie miazdzy, ale jest ultra tania i nawet jakby czary mialy zaczac wchodzic od 5 tury, to dla mnie ok. Poza tym kazdy musi liczyc sie z tym, ze stopa moze wejsc na if-ce, wiec zadni herosi nie lataja samopas po polu bitwy).
Jest solidny, standardowy park maszyn, zeby ani skirmiszerzy, ani kawaleria, ani monstery nie czuly sie zbyt swobodnie pojawiajac sie w moim polu widzenia.
Jest sporo smiecia: dwa fasty, dwa razy nocniki z fanolami (do ochrony maszyn przed lataczami i wykopywaczkami, ewentualnie jako "hot welcome" dla sfrenzowanych oddziałów), ucznicy (do zabijania wracajacych fanatyków), savage orcs (do trzymania lorda kiedy gram przeciwko klopom TK, czy innym zlym rzeczom, ktore powoduja testy paniki latwo i na obnizonej liderce), rydwan orkowy (jako support w roznych sytuacjach)
Sa jednostki z konkretnym jebnieciem: dwa razy duży squig herd (bo dzieki ITP moga byc daleko od gienka a walce potrafią mocno ukąsić), Big Unsi (zazwyczaj nie dochodza do walki, sa ostatnia linią obrony, dlatego tez noszą totem), oraz 5 trolli (piąteczka daje wiele mozliwosci, ktorych nie daje 4). Przy generale i BSB te oddzialy moga powalczyc prawie z kazdym.
Jestem zadowolony z rozpy. Najbardziej cieszy mnie fakt, ze nie tylko mam wolne sloty, ale tez sporo punktow, by te sloty wykorzystac. Przy standardowym formacie 2250 dodatkowe sloty traca troche na atrakcyjnosci, bo nie ma punktow za ktore moznaby je zapelniac.
Ktore miejsce zajme na turnieju?
