Moje skaveny 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Moje skaveny 1500

Post autor: Necromanter »

Moje pierwsze rozkminy z tą armią.



Warlock engineer- 2 lv., dispel croll, warp-energy condenser 145
Plague prist- 2lv., warp scroll, rival hide talisman, flail 189
Chiftain- Battle standard bearer, enchanted schield, great weapon 84
25 * skavenslaves-musician, pawleader 56
25 * skavenslaves-musician, pawleader 56
25 * skavenslaves-musician, pawleader 56
29*clanrats-shield, FCG 150,5
5*giant rat+ packmaster 23
5*giant rat+ packmaster 23
24* plague monks-FCG, storm banner 243
7*plague censer bearers 112
7*plague censer bearers 112
hell pit abomination- warpstone spikes 250

Power dice:6 + bound
Dispel dice:4+ scroll
Total:1500


Czekam na wasze opinie.

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

mi brakuje chociaz 1 Poisoned Wind Mortara, co prawda gralem tym dopiero pare bitew ale sprawdzalo sie znakomicie na kazda armie ktora nie jest demonami :)
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Ja myślę, że championi na slaves są zbyteczni, i tak nic nie zrobią.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

pierwsza rozpiska skavenów jaką chyba w życiu widze bez ani jednego modelu strzelającego.. już z tego faktu zasługuje na miano ciekawej, jestem ciekaw jak się sprawdzi w grze :)

Loki
Chuck Norris
Posty: 629
Lokalizacja: BWT - Gdynia

Post autor: Loki »

no jest to bardzo interesujaca rozpiska :D z wielka ochota bym zagrał z nia :D
A MESSAGE TO THE EMPIRE:

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Co do championów na slavach to zostały mi punkty i tak jakoś akurat padło na nich,a że to 12 pts to jeszcze nie ma tragedi. Nie wiem jeszcze jak to się będzie spisywać, bo to narazie tylko koncepcja. Loki może niedługo będziesz miał okazje....

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

jak na moje to wlasnie mniej wiecej tak bedzie ta armia na takie punkty wygladala :)
kwestia opcjonalna to kadzielnica, raz ze censerzy stubborn, dwa ze na takie punkty sporo mniej rzeczy jej zagraza

no i abominacja... wiem ze to poglad gracza demonow, czyli armii najprzegietniejszej z przegietych :mrgreen: ale IMO abominacja jest za cienka w uszach, zagrasz sobie z demonami puszczajacymi 3 ogniste pociski na ture i ladujace 6k6 hitow z flamerow to pewnie sie przekonasz :)

ja bym wystawial doomwheela :P i kadzielnice

pzdr

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

tyle, ze od aboska trzymasz sie 12 cali naokolo niej, gdyz nei potrzebuj LoS'a, poza tym kółko szybciej sę brejkuje ;)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Morrok pisze:tyle, ze od aboska trzymasz sie 12 cali naokolo niej, gdyz nei potrzebuj LoS'a, poza tym kółko szybciej sę brejkuje ;)
mi 12 cali od aboska odpowiada :)
to jest to samo co hydra... a pare hydr juz mi sie udalo zanihilowac :P
ja wolalbym nie grac z doomwheelem, break breakiem... ale za to ruszasz sie jak chariot, czyli robisz kazylion pivotow w ruchu a jeden w dowolnym momencie w szarzy, zamiast jechac jak glupi spawn tylko w prosto nastawionym kierunku (dobrze sie ustawie za lasem/ za domkie/ za furiami i nie masz szans zeby dojechac), strzelasz se piorunkami i wcale nie najgorzej mielisz, no a przede wszystkim kolko kosztuje 100 pkt mniej od abominacji, IMO abominacje na duze punkty albo 2, albo zadna...a na male punkty w ogole, ale to oczywiscie moj osobisty punkt widzenia

pzdr

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

motyw jest o tyle śmieszny, że przy zapisie ruchu abosa nie jest napisane, że ma się poruszać po linii prostej ;)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Morrok pisze:motyw jest o tyle śmieszny, że przy zapisie ruchu abosa nie jest napisane, że ma się poruszać po linii prostej ;)
to jest chyba dosc jednoznaczne...

Kod: Zaznacz cały

A Hell Pit Abomination is moved in the owning player’s
Compulsory Movement, moving 3D6" each turn. First,
pivot the Hell Pit Abomination to face the direction in
which you wish it to travel and then roll 3D6; this is
how many inches directly forward the creature will
move.
zapis jest praktycznie identyczny jak zapis przy spawnach, a jak tamte sie poruszaja wszyscy wiemy, czyli idealnie prosto spowalniane przez tereny itp itd

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

jakaś dziwna kwestia wynikła z Rampage'em Heleny ostatnio w podforum zasad, stad moje wątpliwości ;) Z tego co pamiętam to była dyskusja, czy musi bezmyślnie latać przez ciężkie tereny, cz też można robić jakieś rotacje po drodze.

pewną poszlaką jest "directly forward", ale nie wiem jaki jest zapisek przy rampage'u Heleny. Jezeli jest inaczej to pewnie się mylę.

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Helcannon musi lecieć najblizej przeciwnika jak się da. Abominacja ma lecieć prosto.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

ODPOWIEDZ