Nowe Myszki by Młody - 2250 pkt
Re: Nowe Myszki by Młody - 2250 pkt
Magia to głównie pocisk z elektryka, (prawdopodobnie z 3 kosci, fajnie jak wygeneruje jedna z plecaka wtedy nie musze brać z armijnych), bound z priesta zżerający przeciwnikowi 2 kostki dispela, dobrze jak priest wylosuje vermintide lub wither, wtedy rzucam go z 3 kosci i mam nastepny mocny czar, no a seer częsciej bedzie losował z elektrycznego lora, wtedy prawdopodobnie jeden czar z 4 kostek np. scorch lub cracks call, nawet frenzy bedzie spoko w niektorych wypadkach . Ew przy wygenerowanej kostce z elektryka, mam nim do dyspozycji 5 kosci, wtedy warplightning z 2 i np. frenzy z 3.
Grey Seer na dzwonie @ 515 pkt
Dispel Scroll
Skalm
Power stone
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Warlock Engineer @ 125 pkt
2lvl
Dispel Scroll
Chieftain BSB @ 109 pkt
Ench shield
Pipes of Piebald
dwurak
20 Stormow @ 235
Fcg
Storm Banner
25 Clanow @ 132.5 pkt
Fcg
2x 9+1 Giant rats @ 2x 35 pkt
3x 25 slaves @ 52 pkt
24 slaves @ 50 pkt
muzycy
5 jezzails @ 100 pkt
5 jezzails @ 100 pkt
7 Plague Censer Bearers @ 112 pkt
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Doomwheel @ 150 pkt
Nowe zmiany na horyzoncie w stosunku do pdfa którym dysponuję wymuszają parę kosmetycznych zmian, na obecny dzień rozpa wyglada tak
Dispel Scroll
Skalm
Power stone
Warlock Engineer @ 145 pkt
2lvl
Plecak
Dispel Scroll
Warlock Engineer @ 125 pkt
2lvl
Dispel Scroll
Chieftain BSB @ 109 pkt
Ench shield
Pipes of Piebald
dwurak
20 Stormow @ 235
Fcg
Storm Banner
25 Clanow @ 132.5 pkt
Fcg
2x 9+1 Giant rats @ 2x 35 pkt
3x 25 slaves @ 52 pkt
24 slaves @ 50 pkt
muzycy
5 jezzails @ 100 pkt
5 jezzails @ 100 pkt
7 Plague Censer Bearers @ 112 pkt
Hell pit abomination @ 250 pkt
Warpstone Spikes
Doomwheel @ 150 pkt
Nowe zmiany na horyzoncie w stosunku do pdfa którym dysponuję wymuszają parę kosmetycznych zmian, na obecny dzień rozpa wyglada tak
Ostatnio zmieniony 6 lis 2009, o 13:58 przez Młody, łącznie zmieniany 1 raz.
Można zabrać ze sobą również rakietę (teleportujesz inżyniera na flankę przeciwnika i odpalasz - w coś trafi), doom flayer też ma potężne możliwości.
Rary będę prawdopodobnie składał tak samo (bo 2 abo za drogie). Jezzki i DW powinny stanowić dobry straszak na star dragony i inne takie paskudy. Pomieszał bym też troszkę w corach (między innymi dorzucił bym flayera albo flamer kosztem jednych niewolników).
Zasadniczo rozpiska mi się podoba, chociaż kilka drobnych zmian bym jednak wprowadził, chociaż i tak nie widzę tego przeciwko Starowi z 4 bolcami
Rary będę prawdopodobnie składał tak samo (bo 2 abo za drogie). Jezzki i DW powinny stanowić dobry straszak na star dragony i inne takie paskudy. Pomieszał bym też troszkę w corach (między innymi dorzucił bym flayera albo flamer kosztem jednych niewolników).
Zasadniczo rozpiska mi się podoba, chociaż kilka drobnych zmian bym jednak wprowadził, chociaż i tak nie widzę tego przeciwko Starowi z 4 bolcami
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Grałem na takie coś 1 test. Co prawda smok odbił się od dzwona po 1 turze walki, ale na wyłaczonym lataniu nie trudno go złapac . Bolce powinno sie zabic z dzwonienia ;], chociaz raz ten efekt na gre statystycznie wypada.Hobbit pisze:Chociaż i tak nie widzę tego przeciwko Starowi z 4 bolcami
A doom flyer to jednak nie to czego mi potrzeba w tej rozpie, bardziej brakuje mi punktów na unit kopaczy i ew. warpifre throwery