Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Skaven

Moderator: Hoax

Zablokowany
Awatar użytkownika
gervaz
Kretozord
Posty: 1517

Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Post autor: gervaz »

karlee szczęściarzu - ja wciąż niecierpliwie czekam na przesyłkę .... :evil:

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Book kupiłem dnia,gdy wyszedł.
Fajny jest :mrgreen:

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Z giant rats nie ma takiego zaś problemu, packmasterzy to nie championi, więc nie muszą siedzieć w pierwszym szeregu. Tylko Master Moulder ma tą zasadę, więc to on RAWowo będzie biegać odważnie z przodu oddziału ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Myth pisze:Z giant rats nie ma takiego zaś problemu, packmasterzy to nie championi, więc nie muszą siedzieć w pierwszym szeregu. Tylko Master Moulder ma tą zasadę, więc to on RAWowo będzie biegać odważnie z przodu oddziału ;-)
No nie wiem. MM jest upgradem packmastera. Zastępuje go teoretycznie w miejscu gdzie stał, czyli z tyłu. Ale chyba za bardzo chcę przyłożyć zasady logiki do dzieła GW. Niech już wypuszczą tego FAQa bo się zadumamy na śmierć #-o

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Motya pisze:No nie wiem. MM jest upgradem packmastera. Zastępuje go teoretycznie w miejscu gdzie stał, czyli z tyłu. Ale chyba za bardzo chcę przyłożyć zasady logiki do dzieła GW.
zdecydowanie za dużo logiki.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Wienzu pisze: P.S.
Rodzi się jednak pytanie do LS - czy unity używające Compulsory Mv mogą wykonywać manewry przy "normalnym" ruchu?
oczywiscie, ze nie... skoro skirmishe nie moga sie ruszyc po zebraniu to chyba przez analogie abominacja tez nie prawda? ;)

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

o jakiej analogii mówisz?
Panowie, ja nawet nie gram tą armią ale chce wiedzieć, może czy nie. Odpowiedz "nie" mnie nie satysfakcjonuje. Jeżeli nie to dlaczego.
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

@skaven13 czy skirmish po zebraniu sie moze strzelic? odpowiedz sobie sam...

nie mam dzis czasu szukac w ktorym faqu/uscisleniu to bylo

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

doskonale wiem co może skirmish a czego nie może - gram WE :wink:
Chodzi mi o to że Abominacja musi wykonać ruch (gracz nie ma tu nic do powiedzenia) i wykonuje go w compulsory movements. Nie znam ani jednej jednostki w skirmishu która się rusza w tej fazie, dlatego pytam o jaką analogię ci chodzi.
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

skaven13 pisze:doskonale wiem co może skirmish a czego nie może - gram WE [...] dlatego pytam o jaką analogię ci chodzi.
kiedy ostatnio robiles reform we ;)

tylko mowie... nie mam teraz chwili zeby sprawdzic czy to bylo w faqach czy uscisleniach, ze to do tyczy wszystkich oddzialow, ze nic nie robia po zebraniu sie

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

parę miesięcy temu jak w domówce wystawiłem Eternali 8) hehe Dobra sam sobie obczaje te faq'i i erraty, może znajdę
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

właśnie sobie kupiłem box clanratów(nie mogłem doczekać się batalionu)
i wiecie co modele zajebi... ale zero przyjemności ze sklejania 4częsci:
podstawka
tułów
ręka
tarcza
do tego takie to drobne że będzie sie łamać ale zadowolony jestem z nowych szczurków są o wiele bardziej dynamiczne

Wienzu
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Wienzu »

Shino pisze:
Wienzu pisze: P.S.
Rodzi się jednak pytanie do LS - czy unity używające Compulsory Mv mogą wykonywać manewry przy "normalnym" ruchu?
oczywiscie, ze nie... skoro skirmishe nie moga sie ruszyc po zebraniu to chyba przez analogie abominacja tez nie prawda? ;)
Nie do końca o to mi chodziło. :) Przepraszam, za niejasność.

Czy modele takie jak Spawn of Chaos, Abominacja i Doom Wheel (czyli te które "normalnie" do ruchu używają Compulsory Mv) mogą używać manewrów (turn, reform, itd.)? Pytam się w kontekście takim: czy mogę użyć manewru (głównie w kontekście reforma) aby takim modelem nie ruszyć się z miejsca. Po krótce: czy Abominacja może się nie ruszyć?
Absolutnie nie chodzi mi o zbieranie się.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek

Awatar użytkownika
gervaz
Kretozord
Posty: 1517

Post autor: gervaz »

i ja myślałem o kupnie nowych klanratów, ale raczej skuszę się na starych. Tych nowych trudno konwertować - skoro mają lewą rękę przyklejoną do brzucha, to ciężko będzie zrobić uchwyt do mortara. Czyli nowe szczury zostaną w mojej armi nowymi weapon temami i slave'ami

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

też u mnie miejsce slejwów zajmą obecne klanraty
ps. szybko się skleja nowe figsy już prawie kończę

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

poczytałem booka i znalazłem parę rzeczy które mnie trapią;)
rozumiem że inżynier mając pistol i muszkiet w podstawowym wyposażeniu nie musi ich kupowac z wyposażenia z puli magicznych itemów. ale czy może kupić 2 pistolety, po jednym z kazdej puli? i czy może używać obu jednocześnie?
zakładam że packmasterzy nie przejmują frenzy od ogrów?
i jak z tym stubbornem w skavach? z rankami liczone czy bez?
warlord na litterze ma +1 sava za hw shielda i inne bonusy pieszego modelu czy już nie? nie wiem jak tam w dwarfach jest..

ogólnie mi się sporo rzeczy podoba, do niektórych trzeba będzie przywyknąć jak brak skirmisha corowego, czy kopaczy starych. sporo jednostek potaniało.. a mimo to armia wydaje sie być droższa:D
no i masa możliwości złożenia armii jest genialna:) ciekawe kiedy zobaczymy 2-4 plag furnance itp.
warlord na ogrze wypłacający w sumie 10A S5 (+2A S3:P) może też być ciekawy, stubbornowe censery mające 8ld klocka, swarmy w unitach po 10 baz bez skirmisha, ogromniaste kloce monków i clansów z unbreakable..;] będzie zabawnie, ciekawe co jeszcze ludzie powymyślają:)

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

vocal pisze: ogólnie mi się sporo rzeczy podoba, do niektórych trzeba będzie przywyknąć jak brak skirmisha corowego, czy kopaczy starych. sporo jednostek potaniało.. a mimo to armia wydaje sie być droższa:D
no i masa możliwości złożenia armii jest genialna:)
mam podobne odczucia vocal...

mnie najbardziej bolą (na razie tylko dwie sprawy) globki przerobione na speciale i 5+ i nightrunersi którym zabrano skirmisz!!! i barak modeli plague monków nowych też mnie boli ;)

Awatar użytkownika
Rupert_
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Rupert_ »

Witam, od kilku dni studiuję nowych Skavenów na których czekałem szukając swojej drugiej armii, która była by podobna do mizernych w tej edycji O&G :P Chyba Szczurki mi podpasują- mają nawet więcej od zabawek od zielonych, zwłaszcza tych, które im samym mogą zrobić kuku :) Sporo losowości też jakby znajome, więc zdecydowanie będę w nich inwestował. Kilka spostrzeżeń:

Odnośnie Abdominacji i jej zbierania się- zieloni mają squig hopperów- skirmish z losowym ruchem- jak głupie by to nie było (w końcu biedny gobbas nie ma wielkiego wpływu na to co squig robi) zawsze po zbiórce mi stali i czekali na bęcki :)

Druga sprawa- może to wypaczony pogląd przez moją podstawową armię, ale wydaje mi się, że wszystko w Skavenach jest mocno drogie jak na swoje możliwości. Do dzisiaj tylko czytałem w kółko army booka, ale zasiadłem właśnie do Army Buildera (dorwałem w końcu plik z nowymi szczurami) i co bym w nim nie tworzył to za cholerę nie mieszczę się z punktami i nijak na armię hordową mi to nie wygląda, a taki wcześniej miałem obraz szczurków. Nie mam doświadczenia ze Skavenami z poprzedniej edycji, ale czy wcześniej też tak było? Jak człowiek chce wrzucić zabawki i zainwestuje w herosów to już na nic innego nie starcza punktów? Czy to brak doświadczenia po prostu? :)

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

A mnie bolą globadierzy panikujący inne oddziały (bo są od 5 w unicie) i do tego w special, night runnerzy w rankach, brak tunneling teamu, ograniczenie strzelania do combata, brak autohitów na ratling gunie, beznadziejne itemy, istnienie jednostek unbreakable, zniknięcie gigantycznych ilości klanratów ze stołów, dziwna magia (13-te zaklęcie... proooszę was, co to za szczurzy bóg, który zmienia przeciwników w klanbraci?), brak skirmisha na jezzailach, odpychające wręcz figurki klanratów, brak starego pioruna, abominacja z jej odradzaniem się i wciąganiem wroga nosem przy wylosowaniu odpowiedniego ataku. Nowe weapon teamy zupełnie nie pasują do mojego wyobrażenia skavenów, to samo nowe efekty dzwonka - wiadomo że stare (oparte głównie na psychologii) wielu armiom w tym momencie nie robią, ale były ciekawe, a nie n hitów z siłą m. I za dużo Large Targetów, ciekawe jak przeciskają się przez kanały.

In plus: ciekawe polepszenie censerów, polepszenie asasyna (choć nadal jest słaby), więcej czarów (chociaż już nie tak ciekawych jak dawne czary), warp-lightning cannon (nie na lepsze, ale też działa w całkiem ciekawy sposób), powrót Doomwheela i Verminlorda - widziałbym ich w innej formie, ale miło że są.

Kocham skavenów, ale nowa armia k-o-m-p-l-e-t-n-i-e mi nie pasuje. Stare szczury to było jednak coś.Do zobaczenia na turniejach... ale od teraz Bretonią, a nie bandą wyliniałych chomików.

Rzekłem.
Queek.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Faktycznie, 30+ Jezzaili oraz 4 elektryków jedzie klimatem na kilometr.
Ja całkiem spontanicznie dorwałem w swoje łapska 7mo-edycyjne szczurki. Oglądałem nowe modele gw, zakochałem się w Furnancie i ot co:)
Według mnie armia ma masę ciekawych zabawek, będących zarówno mocnymi, jak i posiadające super modele.
Armia według mnie ma klimat,ma jak najbardziej hordowy charakter. Losowa-ale takie mają być szczury?

Zablokowany