Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
karlee szczęściarzu - ja wciąż niecierpliwie czekam na przesyłkę ....
Z giant rats nie ma takiego zaś problemu, packmasterzy to nie championi, więc nie muszą siedzieć w pierwszym szeregu. Tylko Master Moulder ma tą zasadę, więc to on RAWowo będzie biegać odważnie z przodu oddziału
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
No nie wiem. MM jest upgradem packmastera. Zastępuje go teoretycznie w miejscu gdzie stał, czyli z tyłu. Ale chyba za bardzo chcę przyłożyć zasady logiki do dzieła GW. Niech już wypuszczą tego FAQa bo się zadumamy na śmierćMyth pisze:Z giant rats nie ma takiego zaś problemu, packmasterzy to nie championi, więc nie muszą siedzieć w pierwszym szeregu. Tylko Master Moulder ma tą zasadę, więc to on RAWowo będzie biegać odważnie z przodu oddziału
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
zdecydowanie za dużo logiki.Motya pisze:No nie wiem. MM jest upgradem packmastera. Zastępuje go teoretycznie w miejscu gdzie stał, czyli z tyłu. Ale chyba za bardzo chcę przyłożyć zasady logiki do dzieła GW.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
oczywiscie, ze nie... skoro skirmishe nie moga sie ruszyc po zebraniu to chyba przez analogie abominacja tez nie prawda?Wienzu pisze: P.S.
Rodzi się jednak pytanie do LS - czy unity używające Compulsory Mv mogą wykonywać manewry przy "normalnym" ruchu?
doskonale wiem co może skirmish a czego nie może - gram WE
Chodzi mi o to że Abominacja musi wykonać ruch (gracz nie ma tu nic do powiedzenia) i wykonuje go w compulsory movements. Nie znam ani jednej jednostki w skirmishu która się rusza w tej fazie, dlatego pytam o jaką analogię ci chodzi.
Chodzi mi o to że Abominacja musi wykonać ruch (gracz nie ma tu nic do powiedzenia) i wykonuje go w compulsory movements. Nie znam ani jednej jednostki w skirmishu która się rusza w tej fazie, dlatego pytam o jaką analogię ci chodzi.
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków
kiedy ostatnio robiles reform weskaven13 pisze:doskonale wiem co może skirmish a czego nie może - gram WE [...] dlatego pytam o jaką analogię ci chodzi.
tylko mowie... nie mam teraz chwili zeby sprawdzic czy to bylo w faqach czy uscisleniach, ze to do tyczy wszystkich oddzialow, ze nic nie robia po zebraniu sie
właśnie sobie kupiłem box clanratów(nie mogłem doczekać się batalionu)
i wiecie co modele zajebi... ale zero przyjemności ze sklejania 4częsci:
podstawka
tułów
ręka
tarcza
do tego takie to drobne że będzie sie łamać ale zadowolony jestem z nowych szczurków są o wiele bardziej dynamiczne
i wiecie co modele zajebi... ale zero przyjemności ze sklejania 4częsci:
podstawka
tułów
ręka
tarcza
do tego takie to drobne że będzie sie łamać ale zadowolony jestem z nowych szczurków są o wiele bardziej dynamiczne
Nie do końca o to mi chodziło. Przepraszam, za niejasność.Shino pisze:oczywiscie, ze nie... skoro skirmishe nie moga sie ruszyc po zebraniu to chyba przez analogie abominacja tez nie prawda?Wienzu pisze: P.S.
Rodzi się jednak pytanie do LS - czy unity używające Compulsory Mv mogą wykonywać manewry przy "normalnym" ruchu?
Czy modele takie jak Spawn of Chaos, Abominacja i Doom Wheel (czyli te które "normalnie" do ruchu używają Compulsory Mv) mogą używać manewrów (turn, reform, itd.)? Pytam się w kontekście takim: czy mogę użyć manewru (głównie w kontekście reforma) aby takim modelem nie ruszyć się z miejsca. Po krótce: czy Abominacja może się nie ruszyć?
Absolutnie nie chodzi mi o zbieranie się.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek
-Jakub Wienzek
i ja myślałem o kupnie nowych klanratów, ale raczej skuszę się na starych. Tych nowych trudno konwertować - skoro mają lewą rękę przyklejoną do brzucha, to ciężko będzie zrobić uchwyt do mortara. Czyli nowe szczury zostaną w mojej armi nowymi weapon temami i slave'ami
poczytałem booka i znalazłem parę rzeczy które mnie trapią;)
rozumiem że inżynier mając pistol i muszkiet w podstawowym wyposażeniu nie musi ich kupowac z wyposażenia z puli magicznych itemów. ale czy może kupić 2 pistolety, po jednym z kazdej puli? i czy może używać obu jednocześnie?
zakładam że packmasterzy nie przejmują frenzy od ogrów?
i jak z tym stubbornem w skavach? z rankami liczone czy bez?
warlord na litterze ma +1 sava za hw shielda i inne bonusy pieszego modelu czy już nie? nie wiem jak tam w dwarfach jest..
ogólnie mi się sporo rzeczy podoba, do niektórych trzeba będzie przywyknąć jak brak skirmisha corowego, czy kopaczy starych. sporo jednostek potaniało.. a mimo to armia wydaje sie być droższa:D
no i masa możliwości złożenia armii jest genialna:) ciekawe kiedy zobaczymy 2-4 plag furnance itp.
warlord na ogrze wypłacający w sumie 10A S5 (+2A S3:P) może też być ciekawy, stubbornowe censery mające 8ld klocka, swarmy w unitach po 10 baz bez skirmisha, ogromniaste kloce monków i clansów z unbreakable..;] będzie zabawnie, ciekawe co jeszcze ludzie powymyślają:)
rozumiem że inżynier mając pistol i muszkiet w podstawowym wyposażeniu nie musi ich kupowac z wyposażenia z puli magicznych itemów. ale czy może kupić 2 pistolety, po jednym z kazdej puli? i czy może używać obu jednocześnie?
zakładam że packmasterzy nie przejmują frenzy od ogrów?
i jak z tym stubbornem w skavach? z rankami liczone czy bez?
warlord na litterze ma +1 sava za hw shielda i inne bonusy pieszego modelu czy już nie? nie wiem jak tam w dwarfach jest..
ogólnie mi się sporo rzeczy podoba, do niektórych trzeba będzie przywyknąć jak brak skirmisha corowego, czy kopaczy starych. sporo jednostek potaniało.. a mimo to armia wydaje sie być droższa:D
no i masa możliwości złożenia armii jest genialna:) ciekawe kiedy zobaczymy 2-4 plag furnance itp.
warlord na ogrze wypłacający w sumie 10A S5 (+2A S3:P) może też być ciekawy, stubbornowe censery mające 8ld klocka, swarmy w unitach po 10 baz bez skirmisha, ogromniaste kloce monków i clansów z unbreakable..;] będzie zabawnie, ciekawe co jeszcze ludzie powymyślają:)
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
mam podobne odczucia vocal...vocal pisze: ogólnie mi się sporo rzeczy podoba, do niektórych trzeba będzie przywyknąć jak brak skirmisha corowego, czy kopaczy starych. sporo jednostek potaniało.. a mimo to armia wydaje sie być droższa:D
no i masa możliwości złożenia armii jest genialna:)
mnie najbardziej bolą (na razie tylko dwie sprawy) globki przerobione na speciale i 5+ i nightrunersi którym zabrano skirmisz!!! i barak modeli plague monków nowych też mnie boli
Witam, od kilku dni studiuję nowych Skavenów na których czekałem szukając swojej drugiej armii, która była by podobna do mizernych w tej edycji O&G Chyba Szczurki mi podpasują- mają nawet więcej od zabawek od zielonych, zwłaszcza tych, które im samym mogą zrobić kuku Sporo losowości też jakby znajome, więc zdecydowanie będę w nich inwestował. Kilka spostrzeżeń:
Odnośnie Abdominacji i jej zbierania się- zieloni mają squig hopperów- skirmish z losowym ruchem- jak głupie by to nie było (w końcu biedny gobbas nie ma wielkiego wpływu na to co squig robi) zawsze po zbiórce mi stali i czekali na bęcki
Druga sprawa- może to wypaczony pogląd przez moją podstawową armię, ale wydaje mi się, że wszystko w Skavenach jest mocno drogie jak na swoje możliwości. Do dzisiaj tylko czytałem w kółko army booka, ale zasiadłem właśnie do Army Buildera (dorwałem w końcu plik z nowymi szczurami) i co bym w nim nie tworzył to za cholerę nie mieszczę się z punktami i nijak na armię hordową mi to nie wygląda, a taki wcześniej miałem obraz szczurków. Nie mam doświadczenia ze Skavenami z poprzedniej edycji, ale czy wcześniej też tak było? Jak człowiek chce wrzucić zabawki i zainwestuje w herosów to już na nic innego nie starcza punktów? Czy to brak doświadczenia po prostu?
Odnośnie Abdominacji i jej zbierania się- zieloni mają squig hopperów- skirmish z losowym ruchem- jak głupie by to nie było (w końcu biedny gobbas nie ma wielkiego wpływu na to co squig robi) zawsze po zbiórce mi stali i czekali na bęcki
Druga sprawa- może to wypaczony pogląd przez moją podstawową armię, ale wydaje mi się, że wszystko w Skavenach jest mocno drogie jak na swoje możliwości. Do dzisiaj tylko czytałem w kółko army booka, ale zasiadłem właśnie do Army Buildera (dorwałem w końcu plik z nowymi szczurami) i co bym w nim nie tworzył to za cholerę nie mieszczę się z punktami i nijak na armię hordową mi to nie wygląda, a taki wcześniej miałem obraz szczurków. Nie mam doświadczenia ze Skavenami z poprzedniej edycji, ale czy wcześniej też tak było? Jak człowiek chce wrzucić zabawki i zainwestuje w herosów to już na nic innego nie starcza punktów? Czy to brak doświadczenia po prostu?
A mnie bolą globadierzy panikujący inne oddziały (bo są od 5 w unicie) i do tego w special, night runnerzy w rankach, brak tunneling teamu, ograniczenie strzelania do combata, brak autohitów na ratling gunie, beznadziejne itemy, istnienie jednostek unbreakable, zniknięcie gigantycznych ilości klanratów ze stołów, dziwna magia (13-te zaklęcie... proooszę was, co to za szczurzy bóg, który zmienia przeciwników w klanbraci?), brak skirmisha na jezzailach, odpychające wręcz figurki klanratów, brak starego pioruna, abominacja z jej odradzaniem się i wciąganiem wroga nosem przy wylosowaniu odpowiedniego ataku. Nowe weapon teamy zupełnie nie pasują do mojego wyobrażenia skavenów, to samo nowe efekty dzwonka - wiadomo że stare (oparte głównie na psychologii) wielu armiom w tym momencie nie robią, ale były ciekawe, a nie n hitów z siłą m. I za dużo Large Targetów, ciekawe jak przeciskają się przez kanały.
In plus: ciekawe polepszenie censerów, polepszenie asasyna (choć nadal jest słaby), więcej czarów (chociaż już nie tak ciekawych jak dawne czary), warp-lightning cannon (nie na lepsze, ale też działa w całkiem ciekawy sposób), powrót Doomwheela i Verminlorda - widziałbym ich w innej formie, ale miło że są.
Kocham skavenów, ale nowa armia k-o-m-p-l-e-t-n-i-e mi nie pasuje. Stare szczury to było jednak coś.Do zobaczenia na turniejach... ale od teraz Bretonią, a nie bandą wyliniałych chomików.
Rzekłem.
In plus: ciekawe polepszenie censerów, polepszenie asasyna (choć nadal jest słaby), więcej czarów (chociaż już nie tak ciekawych jak dawne czary), warp-lightning cannon (nie na lepsze, ale też działa w całkiem ciekawy sposób), powrót Doomwheela i Verminlorda - widziałbym ich w innej formie, ale miło że są.
Kocham skavenów, ale nowa armia k-o-m-p-l-e-t-n-i-e mi nie pasuje. Stare szczury to było jednak coś.Do zobaczenia na turniejach... ale od teraz Bretonią, a nie bandą wyliniałych chomików.
Rzekłem.
Queek.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Faktycznie, 30+ Jezzaili oraz 4 elektryków jedzie klimatem na kilometr.
Ja całkiem spontanicznie dorwałem w swoje łapska 7mo-edycyjne szczurki. Oglądałem nowe modele gw, zakochałem się w Furnancie i ot co:)
Według mnie armia ma masę ciekawych zabawek, będących zarówno mocnymi, jak i posiadające super modele.
Armia według mnie ma klimat,ma jak najbardziej hordowy charakter. Losowa-ale takie mają być szczury?
Ja całkiem spontanicznie dorwałem w swoje łapska 7mo-edycyjne szczurki. Oglądałem nowe modele gw, zakochałem się w Furnancie i ot co:)
Według mnie armia ma masę ciekawych zabawek, będących zarówno mocnymi, jak i posiadające super modele.
Armia według mnie ma klimat,ma jak najbardziej hordowy charakter. Losowa-ale takie mają być szczury?