Chyba nie czytałeś uściśleń sędziowskich.Havelock pisze:nie robi, ASF ignoruje GW, szarżę i inne czynniki zmieniające kolejność ataków. zostaje tylko inicjatywa, a tej nasz noble ma zdaje się 7. przy równej inicjatywie rzut kością w pierwszej turze, a w następnych zaczyna ten kto wygrał poprzednie starcie
Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
co turę
I sold my soul for rock'n roll
Cze!To mój pierwszy post.Jestem świeżo upieczonym generałem wysokich elfów i mam pytania:
1.Jaka taktyka na DE?
2.Jakieś sprawdzone rozpiski na 1000?
3.I co na te kusze powtarzalne?
Z góry dzięki!
1.Jaka taktyka na DE?
2.Jakieś sprawdzone rozpiski na 1000?
3.I co na te kusze powtarzalne?
Z góry dzięki!
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Pozdrawiam nowego generałaEniripsa pisze:Cze!To mój pierwszy post.Jestem świeżo upieczonym generałem wysokich elfów i mam pytania:
1.Jaka taktyka na DE?
2.Jakieś sprawdzone rozpiski na 1000?
3.I co na te kusze powtarzalne?
Z góry dzięki!
1.Dobra taktyka
2.ofens czy defens? zresztą na takie pkt to najlepiej po testować samemu. Polecam Dragon princów z ellyrionem, do wyganiania shadów z lasu
3. a)BSB konny z HoF i słomką i możesz zbierać ostrzał tonami Latasz i sklejasz na klatę cały ostrzał(poza bolcami oczywiście) zabijając po drodze kusze, shadów itp.
b) luki mają większy zasięg niż kusze
I sold my soul for rock'n roll
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Co nie zmienia faktu, że są ogólnie znacznie gorsze, a w pojedynku strzeleckim dwóch oddziałów DE wygrają wyraźnie. Oni mają 2 strzały z armour piercing i save 5+ na ostrzał (jeśli wzięli tarcze, a prawie każdy im je daje), łucznicy HE mają 1 strzał bez AP i zero save'a.Master of reality pisze:luki mają większy zasięg niż kusze
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Dzięki za pozdrowienia ale....... Jako że jestem nowy nie śmiejcie się ale co to jest?
A może coś w sprawie magii mi doradzicie?? jaka domena? co kupić??
Przyda się bolec?Rydwan? jak tak to jaki?Jakaś gwardia oprócz Dragon Princów?
Z góry dzięki.Mam nadzieję że uszanujecie to że gram wysokimi elfami tydzień ;p POzDraWiAM
i ile tych dragon princów??Wiem że są wywaliści bo mają save na +2a)BSB konny z HoF i słomką i możesz zbierać ostrzał tonami Latasz i sklejasz na klatę cały ostrzał(poza bolcami oczywiście) zabijając po drodze kusze, shadów itp.
A może coś w sprawie magii mi doradzicie?? jaka domena? co kupić??
Przyda się bolec?Rydwan? jak tak to jaki?Jakaś gwardia oprócz Dragon Princów?
Z góry dzięki.Mam nadzieję że uszanujecie to że gram wysokimi elfami tydzień ;p POzDraWiAM
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
Rospiske sie robi z tego co sie ma
A jak chcesz cos kupic to kup to co ci sie najbardziej podoba
Bo taka jednostka bedzie sie sprawdzac lepiej niz taka która ktokolwiek by ci polecił
Bo jedni lubia WL a inni SM - i kazdy bedzie lepiej grał jednostka która mu sie bardziej podoba
Takie jest moje skromne zdanie
A jak chcesz cos kupic to kup to co ci sie najbardziej podoba
Bo taka jednostka bedzie sie sprawdzac lepiej niz taka która ktokolwiek by ci polecił
Bo jedni lubia WL a inni SM - i kazdy bedzie lepiej grał jednostka która mu sie bardziej podoba
Takie jest moje skromne zdanie
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Ja będę nieco bardziej rzeczowy
repeater bolt thrower zwany też bolec lub balista ten sprzęt musisz mieć koniecznie, nie wyobrażam sobie bitwy bez bolca.. z resztą myślę że podpisze się pod tym 90% graczy HE
na pewno archers he maja dobre strzelanie
jazda na pewno, ale jak wolisz (lub ile masz kasy ) zawsze jak patrze na cenę DP to mam demotywator przed oczami a DP w liczbie 5-6 zupełnie wystarczją by zmienić w krwawą papkę nawet zakutych w stal twardzieli
a z piechoty to tak jak mówią poprzednicy wybierz to co ci sie podoba najbardziej ja nigdy nie mogłem się zdecydowac dlatego gram wszystkim oczywiście co bitwe zmieniając PG mają mega klimat i fajowe figurki, WL to świetni rębacze walą z siłą 6, i biegaja po lesie jak chca do tego stubborn... no i 2miliony ataków od swordmasterów
prawie co bitwe proxuję orła
a co do magii to tu jesteśmy panami na bretonię czy dwarfów idealny jest Metal bo każdą puszkę zgniecie, High jest bardzo uniwersalny i tez potrafi ugryźć, na marlaków dobry jest Light, heavens ma dobrego kopa jak grasz w defensywie bo ofensywne czary nie maja limit odległości, kampisz się gdzieś szarym końcu i walisz błyskawicami
ale jak kto woli
za kilka bitew jak większość potestujesz to sam uznasz czym najlepiej ci się gra
repeater bolt thrower zwany też bolec lub balista ten sprzęt musisz mieć koniecznie, nie wyobrażam sobie bitwy bez bolca.. z resztą myślę że podpisze się pod tym 90% graczy HE
na pewno archers he maja dobre strzelanie
jazda na pewno, ale jak wolisz (lub ile masz kasy ) zawsze jak patrze na cenę DP to mam demotywator przed oczami a DP w liczbie 5-6 zupełnie wystarczją by zmienić w krwawą papkę nawet zakutych w stal twardzieli
a z piechoty to tak jak mówią poprzednicy wybierz to co ci sie podoba najbardziej ja nigdy nie mogłem się zdecydowac dlatego gram wszystkim oczywiście co bitwe zmieniając PG mają mega klimat i fajowe figurki, WL to świetni rębacze walą z siłą 6, i biegaja po lesie jak chca do tego stubborn... no i 2miliony ataków od swordmasterów
prawie co bitwe proxuję orła
a co do magii to tu jesteśmy panami na bretonię czy dwarfów idealny jest Metal bo każdą puszkę zgniecie, High jest bardzo uniwersalny i tez potrafi ugryźć, na marlaków dobry jest Light, heavens ma dobrego kopa jak grasz w defensywie bo ofensywne czary nie maja limit odległości, kampisz się gdzieś szarym końcu i walisz błyskawicami
ale jak kto woli
za kilka bitew jak większość potestujesz to sam uznasz czym najlepiej ci się gra
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
No sorry zapomniałem że nowy jesteś i nie kminisz gwaryEniripsa pisze:Dzięki za pozdrowienia ale....... Jako że jestem nowy nie śmiejcie się ale co to jest?
i ile tych dragon princów??Wiem że są wywaliści bo mają save na +2a)BSB konny z HoF i słomką i możesz zbierać ostrzał tonami Latasz i sklejasz na klatę cały ostrzał(poza bolcami oczywiście) zabijając po drodze kusze, shadów itp.
A może coś w sprawie magii mi doradzicie?? jaka domena? co kupić??
Przyda się bolec?Rydwan? jak tak to jaki?Jakaś gwardia oprócz Dragon Princów?
Z góry dzięki.Mam nadzieję że uszanujecie to że gram wysokimi elfami tydzień ;p POzDraWiAM
BSB-battle standard bearer- Chorąży armii
HoF- helm of fortune- helm fortuny
słomka-Sword of might- miecz mocy
(masz podręcznik polski czy angielski? bo nie wiem czy tlumaczyć na pl)
Jeśli nie rozumiesz czegoś poszukaj skrótu
DP- Dragon Princes najczęściej 5-6
Magowie to fajna sprawa
Ja na 1000pkt lubię wystawić 2lv z jawel of dusk i scrollem{klejnot zmierzchania i zwój rozproszenia} Jest fajny bo odpala 2 spelle z 3 i 2 kostek
co do gwardii.
każda nasz piechota jest fajna i ma swoje zadania, tylko PG{Phoenix guardzi} sprawdzają się do walki w dużym klocku.
Jak masz malo kasy to poproksuj i sprawdź na czym ci się dobrze gra
poszukaj postu użytkownika Asassello on ma w podpisie link do słowniczka skrótów battlowyh który zrobił polecam
No niestety, sad but true, a wdodatku są tańsi punktowo. Jedyny plus że mamy ASF i możemy odbić fast lub jakieś ścierwo(albo zabić lorda WE ze smoka jak mi się to zdażylo )Temple Guard pisze:Co nie zmienia faktu, że są ogólnie znacznie gorsze, a w pojedynku strzeleckim dwóch oddziałów DE wygrają wyraźnie. Oni mają 2 strzały z armour piercing i save 5+ na ostrzał (jeśli wzięli tarcze, a prawie każdy im je daje), łucznicy HE mają 1 strzał bez AP i zero save'a.Master of reality pisze:luki mają większy zasięg niż kusze
I sold my soul for rock'n roll
Witamy
Narazie proxuj i wstrzymaj się z zakupami konkretnych oddziałów, zainwsetuj sobie w RBT (Balistę) lub Łuczników. Nie kupuj czegoś czego nie jesteś pewny, że będziesz używał - bo skończysz jak ja - z masą niepotrzebnych modeli. Potestuj różne rozpiski, a przekonasz się co Ci jest potrzebne - Czym Ci się dobrze gra.
Proxować - używać zamienników zamiast figurek. Zamienników tj. tekturek, innych modeli, itp.
Pozdrawiam
EDIT:
Takie szybkie pytanie: Jak to jest ze "zjadaniem" save'a? Dawno nie grałem, a dostępu do RB obecnie nie mam :/
Narazie proxuj i wstrzymaj się z zakupami konkretnych oddziałów, zainwsetuj sobie w RBT (Balistę) lub Łuczników. Nie kupuj czegoś czego nie jesteś pewny, że będziesz używał - bo skończysz jak ja - z masą niepotrzebnych modeli. Potestuj różne rozpiski, a przekonasz się co Ci jest potrzebne - Czym Ci się dobrze gra.
Proxować - używać zamienników zamiast figurek. Zamienników tj. tekturek, innych modeli, itp.
Pozdrawiam
EDIT:
Takie szybkie pytanie: Jak to jest ze "zjadaniem" save'a? Dawno nie grałem, a dostępu do RB obecnie nie mam :/
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, o 22:31 przez Darkem, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest mnie wielu: Darkem/MatMot/Borsuk/Gasserlar i inni.
Tu sie nie zgodze Zaszarzuj radosnie takimi DP kawalerie WoCH w liczbie 5-6 (obojetnie czy khorna, czy nurgla). Moze i w pierwszej turze combatu zabijesz 1-2 rycerzy max, ale w 2 turze combatu juz lezysz i uciekasz od FO najczesciej (DP zazwyczaj maja Ellyrionke albo WB, wiec plyna of feara...)Proch pisze: a DP w liczbie 5-6 zupełnie wystarczją by zmienić w krwawą papkę nawet zakutych w stal twardzieli
Zdazylo mi sie ze 6 DP odbilo sie od 5 Errantow z damselką...
Takze IMO DP nie sprawdzaja sie na "zakutych w stal twardzieli" lecz bardziej na liczną piechote z małym savem np. bloodlettersi, warriorzy dwariccy, black guardzi czy tez piechoty innych high elfów
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Zgadzam się, DP jak na dzisiejsze warunki mają bardzo słabą siłę przebicia. 2A S5 to żadna rewelacja, skoro zarzarżowaniu i po szarży mają tylko 2A S3, a konie z S3 też nie pomagają za mocno w zabijaniu. Z ogromną liczbą przeciwników w WFB DP mają przerąbane już na starcie.
Ja to bym się bał szarżować na wymienione przez Ciebie powyżej oddziały, bo w nich się nieźle grzęźnie, szczególnie w stubbornach i unbreakable, ale nawet Dwarf Warriors za dużo się nie zabije i ustoją pewnie. Co innego, gdy ma się Battle Banner, ale miękki BSB (2W T3 save 2+) jest problemem.
Ja to bym się bał szarżować na wymienione przez Ciebie powyżej oddziały, bo w nich się nieźle grzęźnie, szczególnie w stubbornach i unbreakable, ale nawet Dwarf Warriors za dużo się nie zabije i ustoją pewnie. Co innego, gdy ma się Battle Banner, ale miękki BSB (2W T3 save 2+) jest problemem.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Wiem że zaraz ktoś mnie pobije ale....
DP to lipa jest
Jak nie rozwala przeciwnika w 1 turze to potem nic nie robia oprócz blokowania przeciwnika
(A wiem bo gralem 2 razy nimi na proxach)
Wole nie wiele gorszych SH a napewno tanszych
DP to lipa jest
Jak nie rozwala przeciwnika w 1 turze to potem nic nie robia oprócz blokowania przeciwnika
(A wiem bo gralem 2 razy nimi na proxach)
Wole nie wiele gorszych SH a napewno tanszych
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
przerabialem juz combat z 14 BG, 20 Bloodletterow z ktorymi nie ma wiekszego problemu(chyba ze w Bloodkach siedzi herald...) nawet z S3 dzieki duzej liczbie atakow i ASF (oraz I6 oczywiscie, co ma duze znaczenie w walce z BG).
Ja Dp biore tylko z EB jako oddzial wsparcia do zabicia jakis szkieletow, scoutów czy wyzej wymienionych oddziałów, bardziej stawiam na piechote o stałej sile bez wzgledu czy szarzowali czy nie
S4 = Sv -1
S5 = Sv -2
S6 = Sv -3
S7 = Sv -4
S8 = Sv -5
S9 = Sv -6
S10 = Sv -7
Sh to juz wogole sa lipa... maja nie dosc ze 1 atak/ws mniej, to jesczze nie maja odp. na ogien co pomaga w walce z Tk albo z demonami chociazby, dlatego jeden oddzial pomocniczy DP zawsze fajnie miec
Ja Dp biore tylko z EB jako oddzial wsparcia do zabicia jakis szkieletow, scoutów czy wyzej wymienionych oddziałów, bardziej stawiam na piechote o stałej sile bez wzgledu czy szarzowali czy nie
S4 = Sv -1
S5 = Sv -2
S6 = Sv -3
S7 = Sv -4
S8 = Sv -5
S9 = Sv -6
S10 = Sv -7
Sh to juz wogole sa lipa... maja nie dosc ze 1 atak/ws mniej, to jesczze nie maja odp. na ogien co pomaga w walce z Tk albo z demonami chociazby, dlatego jeden oddzial pomocniczy DP zawsze fajnie miec
Zależy do czego ich używasz, goła 5 do odginania, blokowania lub szarży na bok sprawdza się świetnie. Tańsi od DP, z muzykiem zbierają się nieźle. A save i siła przebicia sporo lepsze niż u ER.Rabsp pisze:Sh to juz wogole sa lipa...
Ja ER nie posiadam (póki co), więc SH wykorzystuje do takich zadań i spisują się świetnie. A jak taka 5 padnie ale np. dzięki temu smoczur nie dostanie szarży w bok to ani przez chwilę nie jest mi smutno
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...