WoCH 2250 PKT
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
WoCH 2250 PKT
Co o tym myslicie? moze niedlugo zaczne czyms takim grac:
Sorcerer lord@@@@ 450pkt
+4lvl
+MOT
+dysk
+roar
+conjoined homunculus
+infernal puppet
+spell familiar
+golden eye of tzeentch
+Power familiar
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+2xscroll
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+book of secrets
Sorcerer@@@@ 210pkt
+2lvl
+MOS
+steed slaanesha
+3rd eye of tzeentch
+enchanted shield
+SoM
5xpieski=30pkt
5xpieski=30pkt
10xmarudersi slaanesha=50pkt
6xhorsemani slaanesha+shield+flaile=106
10xwarriorsi tzeentcha+shieldy+halabardy+champion+sztandar+blasted banner=254pkt
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci nurgla+banner=250pkt
Razem=2252pkt
Sorcerer lord@@@@ 450pkt
+4lvl
+MOT
+dysk
+roar
+conjoined homunculus
+infernal puppet
+spell familiar
+golden eye of tzeentch
+Power familiar
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+2xscroll
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+book of secrets
Sorcerer@@@@ 210pkt
+2lvl
+MOS
+steed slaanesha
+3rd eye of tzeentch
+enchanted shield
+SoM
5xpieski=30pkt
5xpieski=30pkt
10xmarudersi slaanesha=50pkt
6xhorsemani slaanesha+shield+flaile=106
10xwarriorsi tzeentcha+shieldy+halabardy+champion+sztandar+blasted banner=254pkt
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci nurgla+banner=250pkt
Razem=2252pkt
nie jest źle ale:
1. wywal tą 10tke warriorów - to łatwe 350pkt dla wroga
2. wywal tarcze z fasta i zmniejsz go do 5tki
3. wywal mark nurgla z knightów , tym z bannerem daj warbanner i MoS
4. z sorcerera slanesha zrób bsbeka slanesha (daj mu zianie słomkę i odp. na poison i kb)
5. nie jestem przekonany do homunculusa na magu ale to już moje pierdzenie
6. za zaoszczędzone pkt kup hellcannona/działka dow (musisz mieć coś na smoki, altary , shadsów itd.. )
7. jak zostały ci jakieś pkt to zapchaj je fastami i psami najlepiej 4x psy /3xfast
1. wywal tą 10tke warriorów - to łatwe 350pkt dla wroga
2. wywal tarcze z fasta i zmniejsz go do 5tki
3. wywal mark nurgla z knightów , tym z bannerem daj warbanner i MoS
4. z sorcerera slanesha zrób bsbeka slanesha (daj mu zianie słomkę i odp. na poison i kb)
5. nie jestem przekonany do homunculusa na magu ale to już moje pierdzenie
6. za zaoszczędzone pkt kup hellcannona/działka dow (musisz mieć coś na smoki, altary , shadsów itd.. )
7. jak zostały ci jakieś pkt to zapchaj je fastami i psami najlepiej 4x psy /3xfast
Tak się rodzą standardy mag x3/4 + 6fastów +dwie jazdy + działa
niestety ale w tej armii taki schemat jest najbardziej grywalny i mogący coś zrobić przeciwnikowi
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
niestety ale w tej armii taki schemat jest najbardziej grywalny i mogący coś zrobić przeciwnikowi
nie no poprostu WoCh to armia która musi nadrabiać magią brak strzelania i musi też mieć jakiegoś bata na LT. zjebany jest ten book i poprostu nie da się zbyt wiele w tym zmienić żeby rospa pozostała mocna ![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
ja teraz gram na jednym unicie ciężkiej jazdy ; ] a kolega ma trzy więc schemat nie jest tak schematyczny![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
ja teraz gram na jednym unicie ciężkiej jazdy ; ] a kolega ma trzy więc schemat nie jest tak schematyczny
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
szybko dojdzie do wniosku że tą jedną jazdę jest jednak lepiej zamienić na działo ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
dobra, uwzgledniajac wasze porady i moje rozkminy wyszlo cos takiego:
Sorcerer lord@@@@ 450pkt
+4lvl
+MOT
+dysk
+roar
+conjoined homunculus
+armour of morrslieb
+spell familiar
+golden eye of tzeentch
+scroll
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+power familiar
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+book of secrets
Sorcerer@@@@ 225pkt
+2lvl
+MOS
+steed slaanesha
+3rd eye of tzeentch
+enchanted shield
+infernal puppet
5xpieski=30pkt
5xpieski=30pkt
10xmarudersi slaanesha=50pkt
5xhorsemani slaanesha+shield+flaile=90
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci khorna=230pkt
5xknighci nurgla+banner+warbanner=275pkt
Razem=2252pkt
nurgle na knihgtach jest spoko, thundzi trafiajacy na 5+, DE na 5 z bolcy, pieknie, dziala DoW nie lubie, nie 3ma klimatu , mag slaanesha taki jak podalem sprawdza sie? gral ktos? exalted herosa nie chce, chcialbym na fuuuuuul magi zagrac, takie cos da wogole rade?
pozdro i dzieki
Sorcerer lord@@@@ 450pkt
+4lvl
+MOT
+dysk
+roar
+conjoined homunculus
+armour of morrslieb
+spell familiar
+golden eye of tzeentch
+scroll
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+power familiar
Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+book of secrets
Sorcerer@@@@ 225pkt
+2lvl
+MOS
+steed slaanesha
+3rd eye of tzeentch
+enchanted shield
+infernal puppet
5xpieski=30pkt
5xpieski=30pkt
10xmarudersi slaanesha=50pkt
5xhorsemani slaanesha+shield+flaile=90
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci khorna=230pkt
5xknighci nurgla+banner+warbanner=275pkt
Razem=2252pkt
nurgle na knihgtach jest spoko, thundzi trafiajacy na 5+, DE na 5 z bolcy, pieknie, dziala DoW nie lubie, nie 3ma klimatu , mag slaanesha taki jak podalem sprawdza sie? gral ktos? exalted herosa nie chce, chcialbym na fuuuuuul magi zagrac, takie cos da wogole rade?
pozdro i dzieki
głupotę wywal z maga lorda
złote oko wystarczy mu w zupełności do ochrony bo i tak raczej nim nie będziesz walczył
daj mu zato oko tęczy
za mało fastów trafisz jakieś DE DOCH i sie nie opedziisz od śmieci, pozatym psy są fajne do odginania
za mały oddział tych marud jak chcesz w nich chować magów a jeżeli przyjdzie ci pomysł aby ich chować w rycerzach to 5ki są za małe odstrzelą ci jednego i lookouta nie masz
wywal te tarcze z maryd konnych lepiej daj im lekką zbroje
POZA TYM MASZ ZA MAŁO CORÓW
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
złote oko wystarczy mu w zupełności do ochrony bo i tak raczej nim nie będziesz walczył
daj mu zato oko tęczy
za mało fastów trafisz jakieś DE DOCH i sie nie opedziisz od śmieci, pozatym psy są fajne do odginania
za mały oddział tych marud jak chcesz w nich chować magów a jeżeli przyjdzie ci pomysł aby ich chować w rycerzach to 5ki są za małe odstrzelą ci jednego i lookouta nie masz
wywal te tarcze z maryd konnych lepiej daj im lekką zbroje
POZA TYM MASZ ZA MAŁO CORÓW
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
1050pkt utopione w magii full magia to full magia
MoN to porażka na knightach - naprawdę , koszt/wartość taktyczna wypada bardzo drogo , a thundzi poprostu strzelą po czymś bez MoNa i tyle.
zrób lepiej 3x6 niż 4x5
i ogólnie taka ilość kawy bez bsbeka to średni pomysł imo
na sprężynke daj zianie żeby nie pakować się odrazu jak mengile czy DoW spotkasz
MoN to porażka na knightach - naprawdę , koszt/wartość taktyczna wypada bardzo drogo , a thundzi poprostu strzelą po czymś bez MoNa i tyle.
zrób lepiej 3x6 niż 4x5
i ogólnie taka ilość kawy bez bsbeka to średni pomysł imo
na sprężynke daj zianie żeby nie pakować się odrazu jak mengile czy DoW spotkasz
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
zapomnialem wkleic nastepnych marudow na piechte slaanesha tych za 50pkt, 1 dziesiatka na jednego nurglowca
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
sorawka ale mam z WoCHem drugi raz w zyciu do czynienia i nie wszystko ogarniam,
to jeszcze lepiej dla mnieJasiuuu pisze:a thundzi poprostu strzelą po czymś bez MoNa i tyle
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
eee a co to sprezynka?Jasiuuu pisze:na sprężynke daj zianie
bsb slaanesha na steedzie sie sprawdza?Jasiuuu pisze: ogólnie taka ilość kawy bez bsbeka to średni pomysł imo
sorawka ale mam z WoCHem drugi raz w zyciu do czynienia i nie wszystko ogarniam,
Sprężynka to steed slaanesha
Tak jak pisał Jasiuuu kawa w proporcjach 3x6 lepsza niż 4x5. Pozatym przy takiej konfiguracji zostaną ci jeszcze punkty, jakieś 80 za 2rycerzy i 30 za marke z likwidowanego oddziału najtów. Dodatkowo jak zdejmiesz tych pieszych maruderów to spokojnie wystawisz kolejną piątkę, która moim zdaniem lepiej Ci się przyda. No i na 3 i 4 oddział psów powinno starczyć. Spróbuj zmieścić trzy oddziały konnych maruderów i cztery piątki psów.
Innowacji nie będzie ale jazda wtedy powinna dojechać do celu![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak jak pisał Jasiuuu kawa w proporcjach 3x6 lepsza niż 4x5. Pozatym przy takiej konfiguracji zostaną ci jeszcze punkty, jakieś 80 za 2rycerzy i 30 za marke z likwidowanego oddziału najtów. Dodatkowo jak zdejmiesz tych pieszych maruderów to spokojnie wystawisz kolejną piątkę, która moim zdaniem lepiej Ci się przyda. No i na 3 i 4 oddział psów powinno starczyć. Spróbuj zmieścić trzy oddziały konnych maruderów i cztery piątki psów.
Innowacji nie będzie ale jazda wtedy powinna dojechać do celu
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
siłą umysłu
najpierw musi do nich dojechać, poza tym 2 tanków już się nie spotyka
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
najpierw musi do nich dojechać, poza tym 2 tanków już się nie spotyka
Przeciwko Imperium (dwa czołgi, papa mobile i 4 działa) to ja nas wogóle nie widzę
Przydały by się Dogry lub Chaos ogry z mos i dwurakami na czołg(i).
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Przydały by się Dogry lub Chaos ogry z mos i dwurakami na czołg(i).
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
ja się spotykam ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Jak dla mnie działka są nieklimatyczne, wolę helenyolo1 pisze:Ja nimi gram i każde inne imperium też je ma![]()
A co do wochu którym zaczynam grać to na czołg dragon ogry+2 działka DoW i będzie dobrze
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
To fakt, ale ratujmy co się da
Może nowa edycja przyniesie zmiany i kolejne nadzieje
Żeby nie było tak bardzo nie na temat. Dziekanotr pomyśl na jednostką z powerem, żebyś nie miał przechlapane z czołgami i smokami.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Może nowa edycja przyniesie zmiany i kolejne nadzieje
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Żeby nie było tak bardzo nie na temat. Dziekanotr pomyśl na jednostką z powerem, żebyś nie miał przechlapane z czołgami i smokami.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole