WoCH 2250 PKT

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

WoCH 2250 PKT

Post autor: dziekanotr »

Co o tym myslicie? moze niedlugo zaczne czyms takim grac:

Sorcerer lord@@@@ 450pkt
+4lvl
+MOT
+dysk
+roar
+conjoined homunculus
+infernal puppet
+spell familiar
+golden eye of tzeentch
+Power familiar

Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+2xscroll

Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+book of secrets

Sorcerer@@@@ 210pkt
+2lvl
+MOS
+steed slaanesha
+3rd eye of tzeentch
+enchanted shield
+SoM

5xpieski=30pkt

5xpieski=30pkt

10xmarudersi slaanesha=50pkt

6xhorsemani slaanesha+shield+flaile=106

10xwarriorsi tzeentcha+shieldy+halabardy+champion+sztandar+blasted banner=254pkt

5xknighci nurgla=230pkt

5xknighci nurgla=230pkt

5xknighci nurgla+banner=250pkt

Razem=2252pkt

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie jest źle ale:

1. wywal tą 10tke warriorów - to łatwe 350pkt dla wroga
2. wywal tarcze z fasta i zmniejsz go do 5tki
3. wywal mark nurgla z knightów , tym z bannerem daj warbanner i MoS
4. z sorcerera slanesha zrób bsbeka slanesha (daj mu zianie słomkę i odp. na poison i kb)
5. nie jestem przekonany do homunculusa na magu ale to już moje pierdzenie
6. za zaoszczędzone pkt kup hellcannona/działka dow (musisz mieć coś na smoki, altary , shadsów itd.. )
7. jak zostały ci jakieś pkt to zapchaj je fastami i psami najlepiej 4x psy /3xfast

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

masz 3 arcany na lordzie ,zamieniłbym to 8)
a pozatym spoko :wink:

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

Tak się rodzą standardy mag x3/4 + 6fastów +dwie jazdy + działa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
niestety ale w tej armii taki schemat jest najbardziej grywalny i mogący coś zrobić przeciwnikowi

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie no poprostu WoCh to armia która musi nadrabiać magią brak strzelania i musi też mieć jakiegoś bata na LT. zjebany jest ten book i poprostu nie da się zbyt wiele w tym zmienić żeby rospa pozostała mocna #-o

ja teraz gram na jednym unicie ciężkiej jazdy ; ] a kolega ma trzy więc schemat nie jest tak schematyczny :wink:

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

szybko dojdzie do wniosku że tą jedną jazdę jest jednak lepiej zamienić na działo :wink:

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

dobra, uwzgledniajac wasze porady i moje rozkminy wyszlo cos takiego:

Sorcerer lord@@@@ 450pkt
+4lvl
+MOT
+dysk
+roar
+conjoined homunculus
+armour of morrslieb
+spell familiar
+golden eye of tzeentch
+scroll

Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+power familiar

Sorcerer@@@@ 206pkt
+2lvl
+MON
+barded steed
+scroll
+book of secrets

Sorcerer@@@@ 225pkt
+2lvl
+MOS
+steed slaanesha
+3rd eye of tzeentch
+enchanted shield
+infernal puppet

5xpieski=30pkt

5xpieski=30pkt

10xmarudersi slaanesha=50pkt

5xhorsemani slaanesha+shield+flaile=90
5xknighci nurgla=230pkt

5xknighci nurgla=230pkt
5xknighci khorna=230pkt

5xknighci nurgla+banner+warbanner=275pkt

Razem=2252pkt

nurgle na knihgtach jest spoko, thundzi trafiajacy na 5+, DE na 5 z bolcy, pieknie, dziala DoW nie lubie, nie 3ma klimatu , mag slaanesha taki jak podalem sprawdza sie? gral ktos? exalted herosa nie chce, chcialbym na fuuuuuul magi zagrac, takie cos da wogole rade?
pozdro i dzieki

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

głupotę wywal z maga lorda
złote oko wystarczy mu w zupełności do ochrony bo i tak raczej nim nie będziesz walczył
daj mu zato oko tęczy

za mało fastów trafisz jakieś DE DOCH i sie nie opedziisz od śmieci, pozatym psy są fajne do odginania
za mały oddział tych marud jak chcesz w nich chować magów a jeżeli przyjdzie ci pomysł aby ich chować w rycerzach to 5ki są za małe odstrzelą ci jednego i lookouta nie masz
wywal te tarcze z maryd konnych lepiej daj im lekką zbroje

POZA TYM MASZ ZA MAŁO CORÓW :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

1050pkt utopione w magii full magia to full magia

MoN to porażka na knightach - naprawdę , koszt/wartość taktyczna wypada bardzo drogo , a thundzi poprostu strzelą po czymś bez MoNa i tyle.

zrób lepiej 3x6 niż 4x5

i ogólnie taka ilość kawy bez bsbeka to średni pomysł imo


na sprężynke daj zianie żeby nie pakować się odrazu jak mengile czy DoW spotkasz

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

zapomnialem wkleic nastepnych marudow na piechte slaanesha tych za 50pkt, 1 dziesiatka na jednego nurglowca
Jasiuuu pisze:a thundzi poprostu strzelą po czymś bez MoNa i tyle
to jeszcze lepiej dla mnie ;)
Jasiuuu pisze:na sprężynke daj zianie
eee a co to sprezynka?
Jasiuuu pisze: ogólnie taka ilość kawy bez bsbeka to średni pomysł imo
bsb slaanesha na steedzie sie sprawdza?

sorawka ale mam z WoCHem drugi raz w zyciu do czynienia i nie wszystko ogarniam,

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Sprężynka to steed slaanesha :wink:

Tak jak pisał Jasiuuu kawa w proporcjach 3x6 lepsza niż 4x5. Pozatym przy takiej konfiguracji zostaną ci jeszcze punkty, jakieś 80 za 2rycerzy i 30 za marke z likwidowanego oddziału najtów. Dodatkowo jak zdejmiesz tych pieszych maruderów to spokojnie wystawisz kolejną piątkę, która moim zdaniem lepiej Ci się przyda. No i na 3 i 4 oddział psów powinno starczyć. Spróbuj zmieścić trzy oddziały konnych maruderów i cztery piątki psów.

Innowacji nie będzie ale jazda wtedy powinna dojechać do celu :twisted:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Ja mam standardowe pytanie co do rospy: czym zabijesz dwa steam tanki ?

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

siłą umysłu :mrgreen:

najpierw musi do nich dojechać, poza tym 2 tanków już się nie spotyka

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Przeciwko Imperium (dwa czołgi, papa mobile i 4 działa) to ja nas wogóle nie widzę :(

Przydały by się Dogry lub Chaos ogry z mos i dwurakami na czołg(i).
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

RAFIX pisze:siłą umysłu :mrgreen:

najpierw musi do nich dojechać, poza tym 2 tanków już się nie spotyka
czemu sie nie spotyka? mengili sie wystawia czy może coś mnie omineło :?:

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

ja się spotykam :(
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

Ja nimi gram i każde inne imperium też je ma :D
A co do wochu którym zaczynam grać to na czołg dragon ogry+2 działka DoW i będzie dobrze :)

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

olo1 pisze:Ja nimi gram i każde inne imperium też je ma :D
A co do wochu którym zaczynam grać to na czołg dragon ogry+2 działka DoW i będzie dobrze :)
Jak dla mnie działka są nieklimatyczne, wolę heleny :twisted: .
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

ale helena jako lt za szynko schodzi od 3/4 cannonów a działka spokojnie można skampić :)
zresztą klimat w chaosi i tak jest słaby , bo w armii powinno być dużo pieszych wojowników i maruderów a ich jakoś nie widuje :x

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

To fakt, ale ratujmy co się da :wink:

Może nowa edycja przyniesie zmiany i kolejne nadzieje :D

Żeby nie było tak bardzo nie na temat. Dziekanotr pomyśl na jednostką z powerem, żebyś nie miał przechlapane z czołgami i smokami.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

ODPOWIEDZ