Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Skaven

Moderator: Hoax

Zablokowany
Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Post autor: skaven13 »

Arbiter Elegancji pisze:ma 60x100 :roll:
zgadzam się że to głupota :?
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Wienzu
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Wienzu »

Gigant też ma niewymiarową podstawkę. Nie ma z tym jednak problemu.

I czołg.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

jeżeli ktoś nie widział to wklejam abominacje ;) Ze stronki GW
http://www.games-workshop.com/gws/commo ... 73x627.jpg
http://www.games-workshop.com/gws/commo ... 73x627.jpg
Co sądzicie? Zwróćcie uwagę na podstawki, jeden jest monster a drugi chariot :lol2:
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
Fanatyk
Masakrator
Posty: 2946
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fanatyk »

Idę o zakład, że to po prostu modelarze, a nie gracze robili.

Trza poczekać na FAQ od GW, i tyle.

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

masakrycznie beznadziejne te abominacje :D caller lepszy jest niekonwertowany a to drugie aż żal...

za to grałem wczoraj z krasiami żeby oblukać działanie nowych unitów więc raczej różnorodnie ale mają szczurki kopa w hth ładnego. choć niewiele brakło a abominacja i furnance nie doszłyby do hth i byłoby pewnie trochę pod górkę.. krótko mówiąc jak ktoś tego nie zamorduje to ma przerąbane:P
za to rocket jeśli by trafił to już widzę że masakra przy dużej templatce z S5 i autohitami wszystkiego.
mortarem sie zawiodłem, najpierw musiał podejść z braku zasięgu, potem raz strzelił, zabił ze 3 dwarfy po zniesieniu. a potem nie strzelał bo misfirer oznaczałby że pewnie przeciwnik przesunie sobie templatke na mój klocek co oznacza ogromne straty:P ta zabawka raczej do gry defensywnej.
magią nie nawojowałem bo tylko 2+2 poziomy ale mocniejsza musi być niezła;]
no i brak lepszych wardów daje w tyłek, w pierwszej turze prawie straciłem warlorda jak nie zdał LOS i 2W chycił z flamecanona...
assa bałem sie wypuscic z unitu żeby porzucał gwiazdkami bo anvil... gutterzy zanim wyszli bylo pozamiatane ale na krasie niewiele już powalczą... poisony przydatne a drogie okrutnie:/ plusem jest że na 99% wychodzą;)

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

assa bałem sie wypuscic z unitu żeby porzucał gwiazdkami bo anvil.
Kowadło nie może zadawać spowolnienia i hitów w pojedynczych herosów chyba, że są na LT... :) :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

a racja, pieprzłem się:D ale bałem sie o wepon teamy i gutterów a censerzy swoje chycili i tak:P

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Panowie, ciekawostka wzięta z wypowiedzi użytkownika underempire, dotycząca tokenów, sztormówy i braku one use only:

Just to clarify this topic and hopefully draw it to a close!!

I brought the warpstone token debate up in my GW interview today and the managers said...

"It is how its meant to be in the book. GW always go by what the book says, so in this case they arent one use only, you generate however many you have every turn. It is definitely not a typo, its meant to be like that"

They also clarified the stormbanner is how its meant to be aswell!
FAQ przybywaj [-o<
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Muahahaha! :)
To taki śmiech przez łzy...

Swoją drogą, myslałem wczoraj o tokenach: za 15 pkt mamy one use only (jak się okazuje - niekoniecznie), zadające rane przy 1, dające jedną kość, która nie pozwala przekroczyć dpuszczalnej liczby kości do casta.
Za 20 pkt mamy kamyka (powerstone), równiez one use only, dającego 2 kości, bez ryzyka wbicia sobie rany, pozwalającego na przekroczenie dopuszczalnego limitu kości... Mr Jeremy otro przekombinował. :)

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Abominations :D :
Obrazek
Obrazek

P.S. Sorki jeśli nie w tym temacie, ale zaciekawiły mnie ;)
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Wiesz co Krzysiek, ja powiem tak, z czysto językowego punktu widzenia (a jestem anglistą) zapis tokenów sugeruje, że nie są one use only. Dlaczego?

Nie ma tej frazy (one use only) w zasadach.
Kupuje się warpstone tokens, a nie token, czyli coś a'la worek tokenów.
"User may eat some warpstone to boost his powers" Trochę, a nie całość tego, co kupił.
Brakuje frazy, która była w poprzednim podręczniku: "may use them as long as he has enough left". To w połączeniu z powyższym sugeruje, że mu się takowe nie kończą.


Poboczną sprawą, niepowiązaną z językiem jest, że tokeny nie pozwalają użytkownikowi wyjść poza jego zwyczajny limit kości na czar za poziomy, wyraźna zmiana w stosunku do poprzedniej edycji.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Może rzeczywiście trza przestawić myślenie z 6 ed. podręcznika i "one use only" dla spaczenia, a tokeny to będzie taki mniej bezpieczny "power familiar"? :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Być może ;-)

Implikacje tego są takie, że użytkownik może za każdy posiadany "worek" dodać kość do dowolnego czaru, o ile nie przekroczy tym limitu za poziom :-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

czyli że jak Grey Seer ma D3 i rzucę 5-6 (czyli 3) to do każdego czaru mogę dodać do 3 kości (oczywiście nie przekraczając max'a dostępnego na poziom), bądź rzucić czar z 3 kości tylko z tokenów? I tak co turę? Dodam jeszcze że Thanquol ma D6+2 :lol2:
I takie pytanie na koniec: Jeżeli rzucam czar 3 tokenami i wypadają trzy jedynki, to mag umiera (3 woundy) i rzucam na miscasta, czy już nie?
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Gajardos
Warzywo
Posty: 18
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Gajardos »

Jak dla mnie to rzuca, inaczej armia straciła by urok.

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

właśnie od jednego rzutu zginął ci 4lvl mag, generał warty 400pkt. Rzeczywiście armia straciła urok :D
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
skaven13
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Killing Blow - Piastów

Post autor: skaven13 »

skąd pomysł że nie można przekroczyć limitu kości tokenami? Cytat z podręcznika 7ed:
"
These dice are added to the normal power dice, although this DOES allow users to roll more dice than is normally allowed by their level"
Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, o 16:50 przez skaven13, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Nowe Skaveny Z/R/P
4/0/3
Nie lubię demonów i mroczniaków :(

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Total RAW.
Dlatego do wyjścia FAQ nie ruszam skavenów.
Nie chcę być kojarzony z tego typu pomysłami :D
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

Gajardos
Warzywo
Posty: 18
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Gajardos »

Wiem powinno być "urok". Ja sie przyzwyczaiłem ze jak juz cos nie idzie to w ten sposób jak najbardziej wredny

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Witam, chciałem zapytać jak walczy się z nową latarką?
Wczoraj grałem z kolegą i jego nowymi szczurami.
Wyszła taka sytuacja, że dobiegłem do latarki dwoma biegaczami WE, kiedyś wiadomo zagoniona i koniec, a teraz jak?
Zrobiliśmy tak: walę w latarkę z WS obsługi czyli na 3+, a potem na T6 latarki ranię ją z S6 na 4+, po ranach ona rzuca ward na 4+, po czym oddaje mi obsługa 3A z WS3 i S3. Nie wiem, ale chyba coś przekombinowaliśmy.
Pozdrawiam.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Zablokowany