1 Chaos Lord of Tzeentch @ 720 Pts
Mark of Tzeentch; General; Shield
Armour of Morrslieb [35]
Collar of Khorne [25]
Glaive of Putrefaction [25] ( zadana rana powoduje że model przeciwnika ma do końca bitwy obiżoną siłę i wytrzymałość do 2)
Word of Agony [40]
Favour of the Gods [5]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 110 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Powinno to wyglądać mniej więcej tak: magowie chowają się za domkiem, górką czy w lasku i powstrzymują magię do czasu aż główne siły dadzą radę dojść do combatu. Każdy z oddziałów jazdy może sporo namieszać, do pomocy 3 fasty i 3x5 piesków żeby w kluczowych momentach ktoś nie wysłał mojej kawalerii za daleko od centrum wydarzeń. Smok jest nastawiony na walkę z innymi jaszczurami (przy okazji: dobrze rozumiem działanie tej broni na lordzie ? ), ale w combacie ze zwykłymi odziałami też powinien dawać radę

Tak to przynajmniej wygląda w głowie początkującego generała


Pozdrawiam