WoCh do walki 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miszcz T
Plewa
Posty: 9
Lokalizacja: Animosity Szczecin

WoCh do walki 2250

Post autor: Miszcz T »

Widzę że pomysłów na WoCh ostatnio dużo, więc i ja się pochwalę:

1 Chaos Lord of Tzeentch @ 720 Pts
Mark of Tzeentch; General; Shield
Armour of Morrslieb [35]
Collar of Khorne [25]
Glaive of Putrefaction [25] ( zadana rana powoduje że model przeciwnika ma do końca bitwy obiżoną siłę i wytrzymałość do 2)
Word of Agony [40]
Favour of the Gods [5]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 110 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts

Powinno to wyglądać mniej więcej tak: magowie chowają się za domkiem, górką czy w lasku i powstrzymują magię do czasu aż główne siły dadzą radę dojść do combatu. Każdy z oddziałów jazdy może sporo namieszać, do pomocy 3 fasty i 3x5 piesków żeby w kluczowych momentach ktoś nie wysłał mojej kawalerii za daleko od centrum wydarzeń. Smok jest nastawiony na walkę z innymi jaszczurami (przy okazji: dobrze rozumiem działanie tej broni na lordzie ? ), ale w combacie ze zwykłymi odziałami też powinien dawać radę ;)

Tak to przynajmniej wygląda w głowie początkującego generała ;) Niedługo zaczynam testować. Wszelkie rady mile widziane ;)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Wydaje mi się, że masz za mało zasłaniaczek przy takiej ilości sfrenzowanej kawalerii. Mieczyk na lordzie działa w taki właśnie sposób. Grałem czymś podobnym, tylko na trzech konnicach (żadna Khorna) i magach 2lv. przeciwko TK, całkiem fajnie się tym gra. Schody zaczną się przy armiach strzelających, jak zawsze zresztą :evil: Dla Lorda przydatny byłby roar.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Zamiast Khorna daj Nurgla bo Nurg jest wszystkim ale na serio ja ostatnio pogrywałem na Khornie i od tego momentu wystawiam tylko rycerzy nurgla .
No jak mówiłem Khorn > na Nurgla

Awatar użytkownika
Miszcz T
Plewa
Posty: 9
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Miszcz T »

@solider4 Roar na pewno by się przydał, ale po prostu nie mam skąd zabrać 20 punktów ;) a co do ilości oddziałów do zasłaniania....na pewno lepiej bym się czuł mając jeszcze z 2 może 3 jednostki ale myślę że tym też powinno dać radę;)

@Szymon94 : Cała zabawa polega na tym że są Khorna i mają znacznie większą siłę przebicia ;)

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

[quote="Miszcz T@Szymon94 : Cała zabawa polega na tym że są Khorna i mają znacznie większą siłę przebicia ;)[/quote]

Siła przebicia nie ma większego znaczenia jeżeli nie będziesz mógł w pełni kontrolować swoich jednostki, bo będą uganiać się za śmieciem, który będzie im podstawiany pod szarżę. Przerabiałem to z WE. Najpierw przeciwnik wystrzela Ci osłonę, a później będzie wodził bezkarnie Twoje jazdy za nos.

Pograsz, zobaczysz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Polecałbym Ci zdjąć jedną kawalerią i skoro masz wolne rary wrzucić kilka spawnów bo będą Cię bardzo bolały wszelkie lataczki, które będą lądować za Twoją konnicą by ich spowolnić a nie masz za bardzo jak się przed nimi skutecznie obronić. Na nic Ci 4 kawalerie jak 2 oddziały lataczek będą je spowalniać całą grę.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

sorceror z jendym scrolem słabo wygląda, imho bsb by się przydał w takiej armi.
ja bym dał 3x6 rycerzy i bsb zamiast maga.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

ODPOWIEDZ