Co z tym okiem bogów i wierzchowcem
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Co z tym okiem bogów i wierzchowcem
Jak to w końcu jest z potworem dosiadanym przez bohatera i rzutem na oko z warshrina? Czy EoG z warshrina działa na bohatera i potwora, czy tylko na bohatera. Widziałem, gdzieś na forum opinię, że na obu (bo w końcu cały oddział), i część ludzi tak gra, ale w takim razie jak interpretować faq: który mówi, że nie działają "unless the gift is one that affects the entire model, like MR", to w takim razie które działają (?: 8, 10, 11) a które nie (reszta?).
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Stary!
Efekty działające na cały model-Mr,Fear,Terror i 1ka.
Efekty działające na cały model-Mr,Fear,Terror i 1ka.
A co powiesz na to pytanie/odpowiedź, również z FAQ:
Q. How do rolls on the Eye of the Gods table
affect mounts (either of characters or units
blessed by the Warshrine)?
A. They do not (unless the gift is one that
affects the entire model, like Magic Resistance).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."