Co z tym okiem bogów i wierzchowcem

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Darbolas
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Co z tym okiem bogów i wierzchowcem

Post autor: Darbolas »

Jak to w końcu jest z potworem dosiadanym przez bohatera i rzutem na oko z warshrina? Czy EoG z warshrina działa na bohatera i potwora, czy tylko na bohatera. Widziałem, gdzieś na forum opinię, że na obu (bo w końcu cały oddział), i część ludzi tak gra, ale w takim razie jak interpretować faq: który mówi, że nie działają "unless the gift is one that affects the entire model, like MR", to w takim razie które działają (?: 8, 10, 11) a które nie (reszta?).

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Stary!
Efekty działające na cały model-Mr,Fear,Terror i 1ka.

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

W faq'u jest opisany rzut z oka bogów na herosie/championie (jak jest warshrine). Z warshrine'a działa na wszystko w oddziale, czyli mounty też.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

A co powiesz na to pytanie/odpowiedź, również z FAQ:
Q. How do rolls on the Eye of the Gods table
affect mounts (either of characters or units
blessed by the Warshrine)?
A. They do not (unless the gift is one that
affects the entire model, like Magic Resistance).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

A to straszna lipa w takim razie:D Myślałem że działa na steedy knightów, ale w takim razie mój błąd:)

ODPOWIEDZ