Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Re: Rozpiski WE

Post autor: Tutajec »

nawet 4 statystycznie się powinno, bo jak se siedzi jakiś cwaniak w oddziale to dla mnie bez różnicy czy ma 5 czy 8 cr i tak go nie będę drejkował tylko takie klocki się rozstrzeliwuje a jak siedzi w oddziale to tylko ma wiecej us czyli więcej strzelania ^^

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Niestety, im bliżej 8 edycji, tym większy herohammer...
Ja mam całkowicie inną opinię. Bohaterowie w 7 ed. obsysają i trzeba inwestować w oddziały :mrgreen:
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

mówisz o WE czy ogólnie o pendancie, heraldach demonów wampirach czy enginach

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

runepriest pisze:mówisz o WE czy ogólnie o pendancie, heraldach demonów wampirach czy enginach
jak wyżej. Niestety na tle 7 edycji to bohaterowie WE obsysają. Spójrz na nowe skaveny - full zestaw herosów wypakowanych, znów dzwon wraca do łask itd.
także niestety, ale herosi we obsysają na maxa. blodziu czy inny gd, pedanciak, arcymagowie, czy ogólnie herosi vc itd...

Pozdro

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

To może strzeleckie porno ? 6x10 łuków 2x6 WW i 2 herosów robiących pif paf

1 Waywatcher Highborn @ 286 Pts
General; Waywatcher; Great Weapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Stone of the Crystal Mere [30]
Enchanted Shield [10]

1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow

6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons

6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons

6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons


Casting Pool: 4

Dispel Pool: 4

Models in Army: 110

Total Army Cost: 2248

a moze gdzieś tu wcisnąć fasta ? Tylko gdzie ? za WD i jednego WW ? .... A Lord jak ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

lordowi po co snajperka jak straci kb? Non sens.
dalej 6x łuki? Przeginacie. 40 rozumiem, 50 jeszcze może bym sam spróbował, choć dla mnie to już za dużo i kamikadze.

imho rozpa plewna i mi się nie podoba. Jak ofens do Ciebie dojedzie (zależy jaki) to masz klocki lego.

pozdro

edit: obrób rozpiske bo jak ktos inny ja zobaczy to Cie ukatrupi :)

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

jak juz chchesz strzelajacego lorda to lepsze combo jest arcane bodkins + bow of loren, wszystko z tafem 3 czyli wszelakie inne smieciowe elfy spadaja az miło, na inne armie raczej mało skuteczne ;P no moze poza breta :P Dibo nie iwem czy wiesz ale jak juz cos dojdzie to zrobi Ci jesien sredniowiecza z dupy, wiec lepiej dobrze tnij marsz tymi WW i zdawaj terrory :P pozatym alterzy neich biegaja sobie razem ;P bo w pojedynke i tak nic nie zrobia :P

przetestuj to z czyms ;P i obrabiaj rozpy...

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

zamień 2 oddziały łuków na fasty i zmień waywatcher highborna

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Rozpa na łukach i wayach bez antymagii i odginania i z minimalnym skrinem? Dziękuję bardzo.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

hie hie, wiedziałem, że takie posty się posypia :D
Po prostu rozpa nie jest zbyt uniwersalna...

p.S. Kalesonki: ja gram na 2 caddych i jest to wystarczajaca antymagia ;)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ale masz zupełnie inny typ rozpiski, bardziej ofensywny. Z resztą jak się gra po 4 tury na takim PGA to się nawet wszystkich scroli nie zużywa. :D

@ Dibo jak już masz 12 wayów to lepiej ich dać w oddziałach 7 i 5.
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Co myślicie o takiej rozpisce? Szkoda tego pierwszego levela na magiczce, ale nie mam co wyrzucic. Jakieś rady?

1 Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Alter Noble @ 151 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Briarhearth [15]

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

6 Wardancers @ 115 Pts
Musican

6 Wardancers @ 108 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician

9 Waywatchers @ 216 Pts
2ndWeapon; Longbow

1 Treeman @ 285 Pts

Total: 2248

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Kalesoner pisze:Ale masz zupełnie inny typ rozpiski, bardziej ofensywny. Z resztą jak się gra po 4 tury na takim PGA to się nawet wszystkich scroli nie zużywa. :D
Kalesonku, na PGA prawie zawsze dograłem 6 tur :) tylko w jednej bitwie, z VC dogralem 5 tur :/ Czego niestety bardzo żałuje, bo wygrałem 15:5, a mogłem wygrać masakrą (następna tura schodził klocek z generałem).
Także wiesz. No i ja gram ofensywnie. Uciekanie i oddalanie się od combatu to nie moja fucha :D Dlatego ja jestem przeciwny spellweaver'owi :) Choć Pasiak z nim robi takie wyniki. Przynajmniej na swój sposób jestem oryginalny ;)

@ Janiszek: zredukuj wayów i będzie na poziom dla maga i na hełm dla altera zamiast brariara.

pozdro

Misza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Stare Babice

Post autor: Misza »

pomóżcie prosze wybrac z czym jechac do Białego

1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Moonstone of the Hidden Ways [35]

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]

6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Waywatchers @ 192 Pts
1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2202

------------------------------


1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Wand of Wych Elm [55]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Moonstone of the Hidden Ways [35]

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2245


dodam jeszcze ze jakby ktos nie zauwazyl to w tej pierwszej brakuje kilku punktow na ktore nie mam pomysłu, no i do tej do drugiej rozpiski bede musial porzyczyc tylko 5 wildow, a do pierwszej 10 : P

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

jak już to 2ga rozpa i powiem tyle:
Zrezygnuj z maga z stonem, non sens.
Przy 2 drzewach musi być bsb, proponuje albo koleś z regenem albo słomka + socm.
wtedy alter out. I za zaoszczędzone pkt driady do wystawień śmieciowych.

1. rozpa imho 50 łuków bez sensownej ochrony.
2. lepsza, ale pomyśl nad zmianiami. No i wsadziłbym 4 special, jednak we mają je fajne.
to chyba tyle. Tak zeby nie zmieniac koncepcji armii...

Imho 2 drzewa obsysają po całości...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Z kolei jak wypadnie mały mag to nie widzę sensu brania wanda do 5 kostek tylko, już lepsze dwa scrole za niego. No i jak już iść w magię, to fajniej by było dać 2lvl tym magom, wtedy jedno drzewo out i wchodzi działo i bsb przestaje być taki niezbędny. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Ale wtedy mocno zmieniasz koncpecje rozpy, wywalając 2gie drzewo :P
I wszystko byś chciał, żeby wyglądalo po Twojemu ;)
Co do wanda - dla mnie bez różnicy czy 5 kostek czy 6. A "płacić" za jedna ponad 150 pkt to wiesz...

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Witam. Z ostatnich trzech turniejów miałem na 10 walk: 6 remisów, 2 wygrane 11-9 i po jednej 12-8 i 13-7. Jak na takiego "Asa" jak ja to nie tragedia, ale wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Nic więcej nie daje rady ugrać.
Stąd moje pytanie: Trzymacie magów w wardancerach? Czy samopas w lesie i wardancerzy wtedy mogą nabijać punkty?
Nie wiem czy dobrze się wysłowiłem, chodzi mi o to, że ja np. trzymam tych magów w nich (MR1), odp. na psychologię się bardzo przydają, ale przez to ten oddział nic innego nie robi.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2009, o 22:48 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 2 razy.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Zależy Jacku :) z kim grasz. Jak z armiami, ktore nie mają obszarówek / czarów bez LoS'a to moga stać samotnie w środku lasu. Ja generalnie grając na 2 caddych to zalezy. czasami 2 tury siedzą w tancerzach (mam wtedy oddział z 4 herosami :P ale to jak jestem pewien że NIC im nie grozi) albo w łucznikach. generalnie zależy naprawdę od przeciwnika :)

co do wyników, jak na turniejowe to calkiem spoko, ale wiesz, ze da się z tej armii wycisnąć więcej ;) No i z kim grywałeś?

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Grałem z imperium, lizakami, dow, DE,HE, wampirami,... z demonami nie grałem :wink:
Każdy jak pytałem to dłużej grał ode mnie, to na usprawiedliwienie.
Kalesoner jakiś czas temu napisał że to armia głównie do remisów, wtedy myślałem, że może nie, może uda się coś więcej...ale punkt czy dwa ponad remis to nie za dużo więcej. :)
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Zablokowany