Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
nawet 4 statystycznie się powinno, bo jak se siedzi jakiś cwaniak w oddziale to dla mnie bez różnicy czy ma 5 czy 8 cr i tak go nie będę drejkował tylko takie klocki się rozstrzeliwuje a jak siedzi w oddziale to tylko ma wiecej us czyli więcej strzelania ^^
Ja mam całkowicie inną opinię. Bohaterowie w 7 ed. obsysają i trzeba inwestować w oddziałyNiestety, im bliżej 8 edycji, tym większy herohammer...

Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
jak wyżej. Niestety na tle 7 edycji to bohaterowie WE obsysają. Spójrz na nowe skaveny - full zestaw herosów wypakowanych, znów dzwon wraca do łask itd.runepriest pisze:mówisz o WE czy ogólnie o pendancie, heraldach demonów wampirach czy enginach
także niestety, ale herosi we obsysają na maxa. blodziu czy inny gd, pedanciak, arcymagowie, czy ogólnie herosi vc itd...
Pozdro
To może strzeleckie porno ? 6x10 łuków 2x6 WW i 2 herosów robiących pif paf
1 Waywatcher Highborn @ 286 Pts
General; Waywatcher; Great Weapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Stone of the Crystal Mere [30]
Enchanted Shield [10]
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow
6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons
6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons
6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 110
Total Army Cost: 2248
a moze gdzieś tu wcisnąć fasta ? Tylko gdzie ? za WD i jednego WW ? .... A Lord jak ?
1 Waywatcher Highborn @ 286 Pts
General; Waywatcher; Great Weapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Stone of the Crystal Mere [30]
Enchanted Shield [10]
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow
6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons
6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons
6 Wardancers @ 108 Pts
Wardancer Weapons
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 110
Total Army Cost: 2248
a moze gdzieś tu wcisnąć fasta ? Tylko gdzie ? za WD i jednego WW ? .... A Lord jak ?
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
lordowi po co snajperka jak straci kb? Non sens.
dalej 6x łuki? Przeginacie. 40 rozumiem, 50 jeszcze może bym sam spróbował, choć dla mnie to już za dużo i kamikadze.
imho rozpa plewna i mi się nie podoba. Jak ofens do Ciebie dojedzie (zależy jaki) to masz klocki lego.
pozdro
edit: obrób rozpiske bo jak ktos inny ja zobaczy to Cie ukatrupi
dalej 6x łuki? Przeginacie. 40 rozumiem, 50 jeszcze może bym sam spróbował, choć dla mnie to już za dużo i kamikadze.
imho rozpa plewna i mi się nie podoba. Jak ofens do Ciebie dojedzie (zależy jaki) to masz klocki lego.
pozdro
edit: obrób rozpiske bo jak ktos inny ja zobaczy to Cie ukatrupi

jak juz chchesz strzelajacego lorda to lepsze combo jest arcane bodkins + bow of loren, wszystko z tafem 3 czyli wszelakie inne smieciowe elfy spadaja az miło, na inne armie raczej mało skuteczne ;P no moze poza breta
Dibo nie iwem czy wiesz ale jak juz cos dojdzie to zrobi Ci jesien sredniowiecza z dupy, wiec lepiej dobrze tnij marsz tymi WW i zdawaj terrory
pozatym alterzy neich biegaja sobie razem ;P bo w pojedynke i tak nic nie zrobia 
przetestuj to z czyms ;P i obrabiaj rozpy...



przetestuj to z czyms ;P i obrabiaj rozpy...
Co myślicie o takiej rozpisce? Szkoda tego pierwszego levela na magiczce, ale nie mam co wyrzucic. Jakieś rady?
1 Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 151 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Briarhearth [15]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musican
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
9 Waywatchers @ 216 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Treeman @ 285 Pts
Total: 2248
1 Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 151 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Briarhearth [15]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musican
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
9 Waywatchers @ 216 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Treeman @ 285 Pts
Total: 2248
Kalesonku, na PGA prawie zawsze dograłem 6 turKalesoner pisze:Ale masz zupełnie inny typ rozpiski, bardziej ofensywny. Z resztą jak się gra po 4 tury na takim PGA to się nawet wszystkich scroli nie zużywa.

Także wiesz. No i ja gram ofensywnie. Uciekanie i oddalanie się od combatu to nie moja fucha



@ Janiszek: zredukuj wayów i będzie na poziom dla maga i na hełm dla altera zamiast brariara.
pozdro
pomóżcie prosze wybrac z czym jechac do Białego
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Waywatchers @ 192 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2202
------------------------------
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Wand of Wych Elm [55]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2245
dodam jeszcze ze jakby ktos nie zauwazyl to w tej pierwszej brakuje kilku punktow na ktore nie mam pomysłu, no i do tej do drugiej rozpiski bede musial porzyczyc tylko 5 wildow, a do pierwszej 10 : P
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Waywatchers @ 192 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2202
------------------------------
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Wand of Wych Elm [55]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2245
dodam jeszcze ze jakby ktos nie zauwazyl to w tej pierwszej brakuje kilku punktow na ktore nie mam pomysłu, no i do tej do drugiej rozpiski bede musial porzyczyc tylko 5 wildow, a do pierwszej 10 : P
jak już to 2ga rozpa i powiem tyle:
Zrezygnuj z maga z stonem, non sens.
Przy 2 drzewach musi być bsb, proponuje albo koleś z regenem albo słomka + socm.
wtedy alter out. I za zaoszczędzone pkt driady do wystawień śmieciowych.
1. rozpa imho 50 łuków bez sensownej ochrony.
2. lepsza, ale pomyśl nad zmianiami. No i wsadziłbym 4 special, jednak we mają je fajne.
to chyba tyle. Tak zeby nie zmieniac koncepcji armii...
Imho 2 drzewa obsysają po całości...
Zrezygnuj z maga z stonem, non sens.
Przy 2 drzewach musi być bsb, proponuje albo koleś z regenem albo słomka + socm.
wtedy alter out. I za zaoszczędzone pkt driady do wystawień śmieciowych.
1. rozpa imho 50 łuków bez sensownej ochrony.
2. lepsza, ale pomyśl nad zmianiami. No i wsadziłbym 4 special, jednak we mają je fajne.
to chyba tyle. Tak zeby nie zmieniac koncepcji armii...
Imho 2 drzewa obsysają po całości...
Z kolei jak wypadnie mały mag to nie widzę sensu brania wanda do 5 kostek tylko, już lepsze dwa scrole za niego. No i jak już iść w magię, to fajniej by było dać 2lvl tym magom, wtedy jedno drzewo out i wchodzi działo i bsb przestaje być taki niezbędny. 

- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Witam. Z ostatnich trzech turniejów miałem na 10 walk: 6 remisów, 2 wygrane 11-9 i po jednej 12-8 i 13-7. Jak na takiego "Asa" jak ja to nie tragedia, ale wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Nic więcej nie daje rady ugrać.
Stąd moje pytanie: Trzymacie magów w wardancerach? Czy samopas w lesie i wardancerzy wtedy mogą nabijać punkty?
Nie wiem czy dobrze się wysłowiłem, chodzi mi o to, że ja np. trzymam tych magów w nich (MR1), odp. na psychologię się bardzo przydają, ale przez to ten oddział nic innego nie robi.
Nic więcej nie daje rady ugrać.
Stąd moje pytanie: Trzymacie magów w wardancerach? Czy samopas w lesie i wardancerzy wtedy mogą nabijać punkty?
Nie wiem czy dobrze się wysłowiłem, chodzi mi o to, że ja np. trzymam tych magów w nich (MR1), odp. na psychologię się bardzo przydają, ale przez to ten oddział nic innego nie robi.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2009, o 22:48 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 2 razy.
Zależy Jacku
z kim grasz. Jak z armiami, ktore nie mają obszarówek / czarów bez LoS'a to moga stać samotnie w środku lasu. Ja generalnie grając na 2 caddych to zalezy. czasami 2 tury siedzą w tancerzach (mam wtedy oddział z 4 herosami
ale to jak jestem pewien że NIC im nie grozi) albo w łucznikach. generalnie zależy naprawdę od przeciwnika 
co do wyników, jak na turniejowe to calkiem spoko, ale wiesz, ze da się z tej armii wycisnąć więcej
No i z kim grywałeś?



co do wyników, jak na turniejowe to calkiem spoko, ale wiesz, ze da się z tej armii wycisnąć więcej

- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Grałem z imperium, lizakami, dow, DE,HE, wampirami,... z demonami nie grałem
Każdy jak pytałem to dłużej grał ode mnie, to na usprawiedliwienie.
Kalesoner jakiś czas temu napisał że to armia głównie do remisów, wtedy myślałem, że może nie, może uda się coś więcej...ale punkt czy dwa ponad remis to nie za dużo więcej.

Każdy jak pytałem to dłużej grał ode mnie, to na usprawiedliwienie.
Kalesoner jakiś czas temu napisał że to armia głównie do remisów, wtedy myślałem, że może nie, może uda się coś więcej...ale punkt czy dwa ponad remis to nie za dużo więcej.
