DE 2250p. BP+R
Re: DE 2250p. BP+R
W swojej głowie? Tysiące :>
A tak na poważnie. Mam bardzo mało czasu na grę w wfb. A ten czas, który mam częściej spędzam nad polem bitwy na piciu i gadaniu o wszystkim i o niczym
Po prostu chcę grać rozpiskami jak najbliższymi dla mnie ideałowi. No i oczywiście wykorzystuję te bitwy w 100% na sprawdzanie ewentualnych zmian.
Lepiej zamiast się śmiać walnij jakiegoś posta z uwagami
A tak na poważnie. Mam bardzo mało czasu na grę w wfb. A ten czas, który mam częściej spędzam nad polem bitwy na piciu i gadaniu o wszystkim i o niczym
Po prostu chcę grać rozpiskami jak najbliższymi dla mnie ideałowi. No i oczywiście wykorzystuję te bitwy w 100% na sprawdzanie ewentualnych zmian.
Lepiej zamiast się śmiać walnij jakiegoś posta z uwagami
Jestem świeżo po przegranej bitwie z Imperium.
Grałem tym:
Dreadlord 575p.
Hydra Blade, Heavy Armour, Sea Dragon's Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Potion of Strenght, Black Dragon
Sorceress 150p.
2 Dispel Scrolls
Death Hag 200p.
Cauldron of Blood
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
10 Crossbowmen 110p.
Shields
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
15 Black Guards 283p.
Tower Master (Ring of Hotek), Standard Bearer (Standard of Hag Graef)
9 Shades 162p.
Great Weapons
7 Shades 126p.
Great Weapons
6 Executioners 84p.
Draich Master
War Hydra 175p.
Total: 2250p.
Models: 82
PD: 3 DD: 3 DS: 2
Przeciwnik grał raczej niestandardowo i ciekawie. Miał mniej więcej coś takiego:
Mag Lord, 2 malych magow (razem mieli 1 dsa, volansa, wizards staff, roda i orb of thunder), kapłana na koniu z SoMem i save 1+
2x10 kuszników (2 detachmenty mieczników, 1 łuczników), 2x5 KO z muzykiem, 2x6 KO ze sztandarem (WB i odp. na panikę), 6 Outriderów, 3 działa, 10 flagów i Helblastera.
No cóż... Nie mogę powiedzieć żebym się szczególnie popisał w tej bitwie od strony taktycznej. Popełniłem kilka prostych błędów, które doprowadziły do mojej porażki. Przyznam jednak, że kości były raczej po mojej stronie (szkoda, że nie przy tych najważniejszych rzutach ).
Błędy błędami ale przynajmniej dowiedziałem się wszystkiego co chciałem na temat rozpiski.
Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony poza jednym oddziałem.
Wiem, że zabrzmi to dziwnie, ale tym oddziałem są... <werble> BG.
Kumpel wytknął mi, że mam ich w każdej rozpisce i właściwie w żadnej bitwie jeszcze nic nie zrobili poza straszeniem. Musiałem przyznać mu rację i zacząłem się zastanawiać co z tym zrobić. Są dwie drogi:
1. Nauczyć się nimi grać. No właśnie.. Może jakieś rady? Jak wykorzystujecie swoich BG? Maksymalnie agresywnie, napierając nimi na wroga czy raczej asekuracyjnie (czyli tak jak ja. tylko, że u mnie i tak giną ).
2. Zmienić rozpiskę i wywalić z niej najlepszą piechotę w grze.
Wyglądałoby to tak:
Dreadlord 575p.
Hydra Blade, Heavy Armour, Sea Dragon's Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Potion of Strenght, Black Dragon
Sorceress 150p.
2 Dispel Scrolls
Death Hag 200p.
Cauldron of Blood
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
10 Crossbowmen 110p.
Shields
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
6 Cold One Knights 244p.
Dread Knight (Ring of Hotek), Standard Bearer (War Banner)
9 Shades 162p.
Great Weapons
9 Shades 162p.
Great Weapons
6 Executioners 84p.
Draich Master
War Hydra 175p.
Total: 2247p.
Models: 75
PD: 3 DD: 3 DS: 2
Co o tym sądzicie?
Grałem tym:
Dreadlord 575p.
Hydra Blade, Heavy Armour, Sea Dragon's Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Potion of Strenght, Black Dragon
Sorceress 150p.
2 Dispel Scrolls
Death Hag 200p.
Cauldron of Blood
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
10 Crossbowmen 110p.
Shields
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
15 Black Guards 283p.
Tower Master (Ring of Hotek), Standard Bearer (Standard of Hag Graef)
9 Shades 162p.
Great Weapons
7 Shades 126p.
Great Weapons
6 Executioners 84p.
Draich Master
War Hydra 175p.
Total: 2250p.
Models: 82
PD: 3 DD: 3 DS: 2
Przeciwnik grał raczej niestandardowo i ciekawie. Miał mniej więcej coś takiego:
Mag Lord, 2 malych magow (razem mieli 1 dsa, volansa, wizards staff, roda i orb of thunder), kapłana na koniu z SoMem i save 1+
2x10 kuszników (2 detachmenty mieczników, 1 łuczników), 2x5 KO z muzykiem, 2x6 KO ze sztandarem (WB i odp. na panikę), 6 Outriderów, 3 działa, 10 flagów i Helblastera.
No cóż... Nie mogę powiedzieć żebym się szczególnie popisał w tej bitwie od strony taktycznej. Popełniłem kilka prostych błędów, które doprowadziły do mojej porażki. Przyznam jednak, że kości były raczej po mojej stronie (szkoda, że nie przy tych najważniejszych rzutach ).
Błędy błędami ale przynajmniej dowiedziałem się wszystkiego co chciałem na temat rozpiski.
Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony poza jednym oddziałem.
Wiem, że zabrzmi to dziwnie, ale tym oddziałem są... <werble> BG.
Kumpel wytknął mi, że mam ich w każdej rozpisce i właściwie w żadnej bitwie jeszcze nic nie zrobili poza straszeniem. Musiałem przyznać mu rację i zacząłem się zastanawiać co z tym zrobić. Są dwie drogi:
1. Nauczyć się nimi grać. No właśnie.. Może jakieś rady? Jak wykorzystujecie swoich BG? Maksymalnie agresywnie, napierając nimi na wroga czy raczej asekuracyjnie (czyli tak jak ja. tylko, że u mnie i tak giną ).
2. Zmienić rozpiskę i wywalić z niej najlepszą piechotę w grze.
Wyglądałoby to tak:
Dreadlord 575p.
Hydra Blade, Heavy Armour, Sea Dragon's Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Potion of Strenght, Black Dragon
Sorceress 150p.
2 Dispel Scrolls
Death Hag 200p.
Cauldron of Blood
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
10 Crossbowmen 110p.
Shields
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
6 Cold One Knights 244p.
Dread Knight (Ring of Hotek), Standard Bearer (War Banner)
9 Shades 162p.
Great Weapons
9 Shades 162p.
Great Weapons
6 Executioners 84p.
Draich Master
War Hydra 175p.
Total: 2247p.
Models: 75
PD: 3 DD: 3 DS: 2
Co o tym sądzicie?
BG z kotłem to ZUO - warto jednak pamiętać o dwóch zasadach ich używania
z grając z offensem - sprawa jest prosta przeciwnik ma problem jeśli nie rozstrzela nam prosiaków lamerami albo nie rozjedzie rydwanami to jego problem się powiększa
prawdę mówiąc ja bardziej martwiłbym się o exeków - 6 daje radę
natomiast z defensem sprawa jest inna - DE nigdy z Dwarfami czy Empire nie miały z górki - podatność na ostrzał BG jest oczywista (zawsze może pomóc kociołek), ale wbrew pozorom są oni celem ostatniego wyboru dla przeciwnika, strzela się w nich tylko wtedy gdy wszystko inne po stronie DE jest już opanowane dlatego u mnie nigdy nie giną - a jeśli już to w HtH
pozdro,
Ż.
z grając z offensem - sprawa jest prosta przeciwnik ma problem jeśli nie rozstrzela nam prosiaków lamerami albo nie rozjedzie rydwanami to jego problem się powiększa
prawdę mówiąc ja bardziej martwiłbym się o exeków - 6 daje radę
natomiast z defensem sprawa jest inna - DE nigdy z Dwarfami czy Empire nie miały z górki - podatność na ostrzał BG jest oczywista (zawsze może pomóc kociołek), ale wbrew pozorom są oni celem ostatniego wyboru dla przeciwnika, strzela się w nich tylko wtedy gdy wszystko inne po stronie DE jest już opanowane dlatego u mnie nigdy nie giną - a jeśli już to w HtH
pozdro,
Ż.
6 Execów się w sumie sprawdziła. Wiesz... Biorąc pod uwagę jak mało kosztują to się przydali. Pomogli rozwalić HB, społowili szóstkę KO i zatrzymali połowę punktów
BG: Gram przede wszystkim z defensami mocno magującymi i właśnie z tych dwóch powodów BG mi się średnio sprawdzają. Są targetowani, hateowani i wyniszczani z powodu hoteka .
Jak Ty nimi grasz?
BG: Gram przede wszystkim z defensami mocno magującymi i właśnie z tych dwóch powodów BG mi się średnio sprawdzają. Są targetowani, hateowani i wyniszczani z powodu hoteka .
Jak Ty nimi grasz?
Spróbuj z CoKami, bardziej pasują chyba do twojego stylu gry, a z kotłem przy szarży masakrują wszystko. Ta 6 execów potrafi napsuć krwi ^^ Można ich też wystawić w wężyku i wytrzymają każdą szarżę. Ja bym jednak spróbował znaleźć punkty na BSB - przydałby ci się.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Zmniejszyc shade'ów lub wywalić kocioł, ale po co ci ta druga hydra?
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Jedne harpie, egzekutorzy i po 1 shade lub 2 z jednego unitu i ciach, po sprawie. Koszt punktowy DE jest przerażający...
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Dreadlord 575p.
Hydra Blade, Heavy Armour, Sea Dragon's Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Potion of Strenght, Black Dragon
Sorceress 150p.
2 Dispel Scrolls
Death Hag 200p.
Cauldron of Blood
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
10 Crossbowmen 110p.
Shields
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
6 Cold One Knights 244p.
Dread Knight (Ring of Hotek), Standard Bearer (War Banner)
9 Shades 162p.
Great Weapons
7 Shades 126p.
Great Weapons
War Hydra 175p.
War Hydra 175p.
Total: 2247p.
Models: 65
PD: 3 DD: 3 DS: 2
Trochę mało modeli zostaje, ale przynajmniej jest twardo
Hydra Blade, Heavy Armour, Sea Dragon's Cloak, Shield, Pendant of Khaeleth, Potion of Strenght, Black Dragon
Sorceress 150p.
2 Dispel Scrolls
Death Hag 200p.
Cauldron of Blood
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
5 Dark Riders 110p.
Repeater Crossbows
10 Crossbowmen 110p.
Shields
5 Harpies 55p.
5 Harpies 55p.
6 Cold One Knights 244p.
Dread Knight (Ring of Hotek), Standard Bearer (War Banner)
9 Shades 162p.
Great Weapons
7 Shades 126p.
Great Weapons
War Hydra 175p.
War Hydra 175p.
Total: 2247p.
Models: 65
PD: 3 DD: 3 DS: 2
Trochę mało modeli zostaje, ale przynajmniej jest twardo
VC dam radę myślę, ale Wochem to mam raczej pograne...
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
To zalezy czy złapie Ci wrathy smokiem szybko czy nieIzo pisze:VC dam radę myślę, ale Wochem to mam raczej pograne...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
2 hydranty to zlooo, takie 2 swiniaki sa w stanie przepchac wszystko jak wpadna
Juz widze jak standard DE zmienia sie na rzecz 2 hydranta
A co do rospiski jesli grasz na defensami to COKy powinny sie lepiej spisac od BG, ale i tak uwazam ze gwardia jest bardziej uniwersalna i lepiej by pasowala do 2 hydr
Juz widze jak standard DE zmienia sie na rzecz 2 hydranta
A co do rospiski jesli grasz na defensami to COKy powinny sie lepiej spisac od BG, ale i tak uwazam ze gwardia jest bardziej uniwersalna i lepiej by pasowala do 2 hydr
Mam sporo rzeczy na smoka, działko, magia, ghoule czy GG, o to się aż tak nie boję ^^ Strach się pojawia w połączeniu 2 hydr ze smokiem.GarG pisze:To zalezy czy złapie Ci wrathy smokiem szybko czy nieIzo pisze:VC dam radę myślę, ale Wochem to mam raczej pograne...
Co do gwardii, to po pozbyciu się jednych harpii wybrałbym jednak CoKi.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
No właśnie teraz się skłaniam bardziej w stronę CoKsów. Nie przesadzałbym z tym zamiataniem wochu. Szczególnie, że nie mam ani jednego oddziału ItP (poza kotłem) i paniki z helek mogą mnie cholernie boleć
Muszę przyznać, że trochę się dziwię uwolnieniu drugiej hydry. Co nie zmienia faktu, że podoba mi się opcja jej wrzucenia i mam zamiar z tego korzystać :>
Muszę przyznać, że trochę się dziwię uwolnieniu drugiej hydry. Co nie zmienia faktu, że podoba mi się opcja jej wrzucenia i mam zamiar z tego korzystać :>
Gwardia jest o tyle lepsza ze praktycznie zawsze dochodzi nietknięta ( z racji tego ze wszystko wali po smoku i hydrach ) i łamie praktycznie wszystko. Natomiast CoKi po zdjęciu 2 już nie są tacy groźni i łatwiej zabić hoteka z działa czy z 1 metalu.rychu022 pisze:2 hydranty to zlooo, takie 2 swiniaki sa w stanie przepchac wszystko jak wpadna
Juz widze jak standard DE zmienia sie na rzecz 2 hydranta
A co do rospiski jesli grasz na defensami to COKy powinny sie lepiej spisac od BG, ale i tak uwazam ze gwardia jest bardziej uniwersalna i lepiej by pasowala do 2 hydr
Empire, Doch, Dwarfs, ChoD, Woch, DE, Skav, O&G, Lizz, breata, HE - Te armie na loozie sobie radzą z 2 hydrami. Więc mnie to nie dziwiTorres pisze:No właśnie teraz się skłaniam bardziej w stronę CoKsów. Nie przesadzałbym z tym zamiataniem wochu. Szczególnie, że nie mam ani jednego oddziału ItP (poza kotłem) i paniki z helek mogą mnie cholernie boleć
Muszę przyznać, że trochę się dziwię uwolnieniu drugiej hydry. Co nie zmienia faktu, że podoba mi się opcja jej wrzucenia i mam zamiar z tego korzystać :>
A ja jestem LT i mam 20 cali szarży a ty tylko raz możesz pchnąć oddział Harpie są własnie po to by załapać wrathy na loozie A cannona się nie boje, zresztą nigdy się nie bałem canonów z DoW taki straszak nic wiecejIzo pisze:Mam sporo rzeczy na smoka, działko, magia, ghoule czy GG, o to się aż tak nie boję ^^ Strach się pojawia w połączeniu 2 hydr ze smokiem.GarG pisze:To zalezy czy złapie Ci wrathy smokiem szybko czy nieIzo pisze:VC dam radę myślę, ale Wochem to mam raczej pograne...
Co do gwardii, to po pozbyciu się jednych harpii wybrałbym jednak CoKi.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...