Pomóżcie Bracia Chaosu...
Moderator: JarekK
Re: Pomóżcie Bracia Chaosu...
Drugo-poziomowy Mag może rzucać czary tylko na 3 kościach. Jest szansa, że rzucisz, ale czy wystarczająca? Jak uważasz. Jeżeli wylosujesz czary 6,5 lub 6,4 to bierz wdg mnie 6,1, ale 6,3 lub 6,2, brałbym zamiast 6 jedynkę. Sam wybierz, moja taktyka na czary nie jest idealna, ja dmucham na zimne:
Rzucaj "zwykle" 1 z dwóch kości po herosach. To zabiera 4 kości. Zostają ci 4. Jeżeli masz book of secrets, to proponuję brać death (IMO lepszy na bretę niż fire). Tam możesz wylosować 2 (snajpa o mniejszym zasięgu dająca ci ranę) lub 3 (2d6 s4 hits), 5 (zmniejszenie liderki) lub 6 (12 cali d6 hits s3 bez save'ów wszyscy wrogowie i tanio wchodzi). Dwie kości na czar z booka i 2 kości na jakiś inny z nurgla. No chyba, że masz 6. Wtedy wejdź w zasięg i próbuj na 3 kościach 6 z nurgla, lub z deatha jak wylosujesz ^^
Zaraz napiszę ci odnośnie twojego BSB, bo coś mi tam nie pasuje.
EDIT ok BSB da radę, chociaż są też inne opcje ^^
Rzucaj "zwykle" 1 z dwóch kości po herosach. To zabiera 4 kości. Zostają ci 4. Jeżeli masz book of secrets, to proponuję brać death (IMO lepszy na bretę niż fire). Tam możesz wylosować 2 (snajpa o mniejszym zasięgu dająca ci ranę) lub 3 (2d6 s4 hits), 5 (zmniejszenie liderki) lub 6 (12 cali d6 hits s3 bez save'ów wszyscy wrogowie i tanio wchodzi). Dwie kości na czar z booka i 2 kości na jakiś inny z nurgla. No chyba, że masz 6. Wtedy wejdź w zasięg i próbuj na 3 kościach 6 z nurgla, lub z deatha jak wylosujesz ^^
Zaraz napiszę ci odnośnie twojego BSB, bo coś mi tam nie pasuje.
EDIT ok BSB da radę, chociaż są też inne opcje ^^
Ostatnio zmieniony 29 lis 2009, o 00:15 przez Izo, łącznie zmieniany 1 raz.
czasem się nie opłaca albo nie ma zasięgu albo lepiej jest coś dużego z trzech kulnąć i wtedy próbować snajpe z jednej (1/3 szansy - nie najgorzej )Rzucaj zawsze 1 z dwóch kości po herosach.
nie można roszerzać tego do zawsze, raczej powinno być 'zwykle'
: ) ale to trochę czepiam się z resztą się zgadzam
Na początku idą dwie snajperki z 3 kości w herosów coby wyciągnąć scrolle z magiczki i mały pocisk z dwóch na fasty... Jak magiczka pozbędzie się scrolli to zaczynamy zabawę z wujkiem Nurglem na całego...
A w ogóle na bretkę z magami śmierci to ja bym wystawił się tak:
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; General; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Cannon @ 85 Pts
3 Cannon Crew @ [0] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1496
A w ogóle na bretkę z magami śmierci to ja bym wystawił się tak:
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; General; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Cannon @ 85 Pts
3 Cannon Crew @ [0] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1496
Dostałem po dup... że ulllaallla
Oko bogów jeden czarodziej ten po prawej dostaje terror a po lewej strach, juger dostaje siła plus 1.
Czary: prawy mag ma książkę i dostaje z Death 6 zostawiam nie zamieniam, a z Nurgla 4 i 2 zmieniam na 1 i 2
lewy losuje 3 i 5 zostawiam 1 i 3
On wygrywa inicjatywę, ale się modli i mówi ze mogę zacząć jak chce, więc ja chce.
1 Tura
Brak szarż robię ruchy.
Faza magii lewy widzi czarodziejkę wroga i próbuje snajperkę i 1 1 na kościach na misa 6 wiec on ma czar za friko i próbuje wilcze doły chyba żeby młodymi zaszarżować 2k6 na psy. Ja dispeluje 4 kościami mocy i zostaje mi 2 na 2 magu, ale na 2 snajperkę wyrzucam 2 i 2 kicha.
On w swojej szarżuje na psy zabija 4 i jeden ucieka (nie goni). Strzela do tych na środku zabija 4, trebuszet mist (nie strzela 2 tury) i rusza się pegazami.
2 Tura
Z szarży ciężkiej y zabiłem 6 młodych, a 3 uciekło bo miałem na drodze nieprzejezdną przeszkodę i nie mogłem gonić.
Ciężką x odwróciłem, żeby nie dostać z flanki od pegazów.
Psami trochę podjechałem do realmów.
Lekka z magiem z terrorem wyjechałem trochę bliżej walk.
Z czarów z 3 przywaliłem realmom trafiłem zeszło 2. Resztę rozproszył 2 scrolami.
Jugera zgubiłem na zdjęciu ale podjechał koło ciężkiej y do młodych ale nie dojechał.
On:
Pegazmi chciał przelecieć nad ciężką x i zaszarżować lekką x, ale rzucił na strach i nie wyszło spalił szarże.
Lekką zabił 3 psy, a reszka uciekła na skały więc się zabiła.
Magie mu rozproszyłem.
Zabił 3 psy przy realmach łucznikami w skirmiszu (wszyscy szczelają, a widziało może 4 i to jedną figurkę), 2 uciekły pod pegazy.
3 Tura
Ciężka x przymusowa szarża na lekka łuki oni uciekli spalona szarża.
Ciężka y i juger ustawiają się na łuczników.
Lekka x podjechała trochę do przodu dla widoczności i zasięgu.
Lekka y odwróciła się żeby nie stać tyłem do lekkiej wroga.
On:
Pegazy szarżują na flankę ciężkiej x, nie rani mnie ja wbijam jedną ranę CR remis on ma muzyka nie wychodzi rzut uciekam on mnie dogania i nie żyje, a on wpada na tyły lekkiej y i zabija 3. Przegrywam CR i uciekam za stół.
Realmy szarżują na lekka x zabijają 6, mag z 1 gościem uciekają, on nie goni bo się boi, że wpadnie na skały, moi zatrzymują się 1 cal przed ścianą.
W magi dałem nieźle ciała rzuciłem 3 na łuczników i dostał juger 3 rany i dechy.
4 Tura
Wjechałem ciężką y w łuczników i goniąc ich wyjechałem z nimi za stół.
Magiem próbowałem zaczarować ale nie wyszło.
On: dojechał maga z ziomkiem i resztę psów.
5 Tura
Moi wracają na stół
(ważny telefon z domu muszę wracać gra się trochę przeciągła)
Koniec z 5 turze została mi tylko jedna ciężka, a jemu 7 realmów, 3 pegazy, 8 lekkiej, mag i trebuszet bez obsługi.
Sromotna przegrana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oko bogów jeden czarodziej ten po prawej dostaje terror a po lewej strach, juger dostaje siła plus 1.
Czary: prawy mag ma książkę i dostaje z Death 6 zostawiam nie zamieniam, a z Nurgla 4 i 2 zmieniam na 1 i 2
lewy losuje 3 i 5 zostawiam 1 i 3
On wygrywa inicjatywę, ale się modli i mówi ze mogę zacząć jak chce, więc ja chce.
1 Tura
Brak szarż robię ruchy.
Faza magii lewy widzi czarodziejkę wroga i próbuje snajperkę i 1 1 na kościach na misa 6 wiec on ma czar za friko i próbuje wilcze doły chyba żeby młodymi zaszarżować 2k6 na psy. Ja dispeluje 4 kościami mocy i zostaje mi 2 na 2 magu, ale na 2 snajperkę wyrzucam 2 i 2 kicha.
On w swojej szarżuje na psy zabija 4 i jeden ucieka (nie goni). Strzela do tych na środku zabija 4, trebuszet mist (nie strzela 2 tury) i rusza się pegazami.
2 Tura
Z szarży ciężkiej y zabiłem 6 młodych, a 3 uciekło bo miałem na drodze nieprzejezdną przeszkodę i nie mogłem gonić.
Ciężką x odwróciłem, żeby nie dostać z flanki od pegazów.
Psami trochę podjechałem do realmów.
Lekka z magiem z terrorem wyjechałem trochę bliżej walk.
Z czarów z 3 przywaliłem realmom trafiłem zeszło 2. Resztę rozproszył 2 scrolami.
Jugera zgubiłem na zdjęciu ale podjechał koło ciężkiej y do młodych ale nie dojechał.
On:
Pegazmi chciał przelecieć nad ciężką x i zaszarżować lekką x, ale rzucił na strach i nie wyszło spalił szarże.
Lekką zabił 3 psy, a reszka uciekła na skały więc się zabiła.
Magie mu rozproszyłem.
Zabił 3 psy przy realmach łucznikami w skirmiszu (wszyscy szczelają, a widziało może 4 i to jedną figurkę), 2 uciekły pod pegazy.
3 Tura
Ciężka x przymusowa szarża na lekka łuki oni uciekli spalona szarża.
Ciężka y i juger ustawiają się na łuczników.
Lekka x podjechała trochę do przodu dla widoczności i zasięgu.
Lekka y odwróciła się żeby nie stać tyłem do lekkiej wroga.
On:
Pegazy szarżują na flankę ciężkiej x, nie rani mnie ja wbijam jedną ranę CR remis on ma muzyka nie wychodzi rzut uciekam on mnie dogania i nie żyje, a on wpada na tyły lekkiej y i zabija 3. Przegrywam CR i uciekam za stół.
Realmy szarżują na lekka x zabijają 6, mag z 1 gościem uciekają, on nie goni bo się boi, że wpadnie na skały, moi zatrzymują się 1 cal przed ścianą.
W magi dałem nieźle ciała rzuciłem 3 na łuczników i dostał juger 3 rany i dechy.
4 Tura
Wjechałem ciężką y w łuczników i goniąc ich wyjechałem z nimi za stół.
Magiem próbowałem zaczarować ale nie wyszło.
On: dojechał maga z ziomkiem i resztę psów.
5 Tura
Moi wracają na stół
(ważny telefon z domu muszę wracać gra się trochę przeciągła)
Koniec z 5 turze została mi tylko jedna ciężka, a jemu 7 realmów, 3 pegazy, 8 lekkiej, mag i trebuszet bez obsługi.
Sromotna przegrana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobrze rozumiem, że losowałeś dary bogów ( tabelka oko bogów) przed bitwą dla wszystkich swoich bohaterów? Jeżeli tak to nie rób tego więcej, bo tak nie wolno Dary losujesz po wygranym pojedynku lub zabiciu LT. chyba, że coś się zmieniło, nie biorę pod uwagę ołtarza i wybrańcówRamzeseba pisze: Oko bogów jeden czarodziej ten po prawej dostaje terror a po lewej strach, juger dostaje siła plus 1.
Widzę kilka błędów jeżeli chodzi o ruch i rozstawienie, ale to poprawisz wraz z nabywaniem doświadczenia Nie przejmuj się będzie lepiej następnym razem. Pamiętaj, że WoCh to nie samograj.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
Dokładnie, Oko Bogów losujesz tylko po zabiciu monstera lub bohatera.
A wogóle co za idiotyczny pomysł z tym tematem? "Dostaje w dupe - co zrobić?"
Jest juz wiele tematów z poradami, sugestiami i odpowiedziami na pytania - przeczytaj je zamiast produkować tony postów.
A jeśli przeszkadza CI przegrywanie, to zmien armie lub system - polecam szachy, bo nie da sie zwalic winy na losowość.
A wogóle co za idiotyczny pomysł z tym tematem? "Dostaje w dupe - co zrobić?"
Jest juz wiele tematów z poradami, sugestiami i odpowiedziami na pytania - przeczytaj je zamiast produkować tony postów.
A jeśli przeszkadza CI przegrywanie, to zmien armie lub system - polecam szachy, bo nie da sie zwalic winy na losowość.
A co to "w ogóle" (bo tak się to piszę) za idiotyczny pomysł pisać na postach, które Cię nie dotyczą ?
Jak się nie podoba to polecam Niedziele sobie poczytaj, tam jest wiele tematów dla ludzi, którzy mają problemy ze sobą.
Więc pamiętaj jak ktoś nie jest nieuprzejmy dla Ciebie, to nie bądź dla niego.
Pozdrawiam
Ps (z tym okiem bogów to tak jakoś wyszło )
Jak się nie podoba to polecam Niedziele sobie poczytaj, tam jest wiele tematów dla ludzi, którzy mają problemy ze sobą.
Więc pamiętaj jak ktoś nie jest nieuprzejmy dla Ciebie, to nie bądź dla niego.
Pozdrawiam
Ps (z tym okiem bogów to tak jakoś wyszło )
PIOTROSLAVie co jest w tym temacie idiotycznego nie widzę ( tj do twego posta ; ) ) ot taki kącik samopomocy
zapewniam Cię że serwer wytrzyma te tony postów a temat jest bardzo odpowiedni na forum o żołnierzykach
Ramzeseba za treba bez obsługi masz chyba pełne pkt tak jakbyś go zdjął .
zapewniam Cię że serwer wytrzyma te tony postów a temat jest bardzo odpowiedni na forum o żołnierzykach
Ramzeseba za treba bez obsługi masz chyba pełne pkt tak jakbyś go zdjął .
Powiem tak magia mi w ogóle nie poszła (ciągle mi coś zasłaniało), za bardzo się bałem realmów mogłem lecieć na nich od razu i nie zostawiać pegazów luźno.
Wszystkie moje dotychczasowe gry polegały na tym, żeby dojechać, bo mnie chcieli wystrzelać.
To, że ktoś wszedł mi z flanki to dla mnie nowość hehee
Wszystkie moje dotychczasowe gry polegały na tym, żeby dojechać, bo mnie chcieli wystrzelać.
To, że ktoś wszedł mi z flanki to dla mnie nowość hehee
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Jestem szczerze zdziwiony,że dostałeś bęcki.
Następnym razem pograj na dograch/trollach.
Chyba w kwestiach magii nie jesteś ograny, czyż nie?
Następnym razem pograj na dograch/trollach.
Chyba w kwestiach magii nie jesteś ograny, czyż nie?
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Wiesz kwestia jest następująca....
Od znajomości( i wykorzystaniu!) magii Wochu zależy wygrana( w wielu przypadkach....), zważywszy na to,iż niestety jest to armia o dość..ograniczonym stylu gry(czytaj offens bez tanich lataczy i wsparcia ogniowego).
Jak tylko opanujesz granie magami, będzie ci łatwiej, jako,że Woch nadrabia braki strzelania właśnie magią.
Od znajomości( i wykorzystaniu!) magii Wochu zależy wygrana( w wielu przypadkach....), zważywszy na to,iż niestety jest to armia o dość..ograniczonym stylu gry(czytaj offens bez tanich lataczy i wsparcia ogniowego).
Jak tylko opanujesz granie magami, będzie ci łatwiej, jako,że Woch nadrabia braki strzelania właśnie magią.
Ja jeszcze dodam duuuużo graj, zadawaj pytania i czerp z gry przyjemność, bo oto chodzi (przynajmniej niektórym ). Poczytaj zasady, bo to istotne. Tylko się nie poddawaj
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Zależy jaki czar, jeśli ma dopisek,iż ten czar może być rzucony na oddział w close combat, to tak.