1 Vampire @ 160 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
DS
1 Vampire @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Flayed Hauberk [25]
Sword of Might [15]
Tallisman of Lycni [10]
The Courtly: Walking Death [25]
The Severed: Goulkin [25]
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @
6 Dire Wolves @ 48 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
3 Fell Bats @ 60 Pts
9 Black Knights @ 355 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Royal Standard of Strigos [35]
1 Hell Knight
4 Cairn Wraiths @ 275 Pts
1 Banshee
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1349
Da rade taka rozpiska? Co byscie w niej zmienili?
Pozdrawiam
VC 1350 Koxortex
BK na te pkt się sprawdzają o dużo gorzej od GG. Po drugie 4 DD i 1 Scroll nie poratują cię przed armiami bardzo nasilonymi na magię typu WoCh, które Cię po prostu wypalą. Twój generał mógłby dostać hełmik zamiast scrolla bo z całą armią posiadającą 3WS to życzę powodzenia.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Moze dokladniej? Po prostu obie jednostki sluza do czegos innego Poza tym na ograniczenia kohortexu z wskrzeszaniem to ja sobie nie poszaleje , wiec wybor pomiedzy BK a GG jest prosty.Warlock pisze:BK na te pkt się sprawdzają o dużo gorzej od GG.
Chyba sie mylisz ... Wypalenie mnie za pomoca 7DD bedzie trudnym zadaniem , nawet jesli przeciwnik bedzie mial farta i wszystko mu wejdzieWarlock pisze:Po drugie 4 DD i 1 Scroll nie poratują cię przed armiami bardzo nasilonymi na magię typu WoCh, które Cię po prostu wypalą.
Albo rybki , albo akwarium. Najpierw twierdzisz ze 4dd i ds to malo a potem chcesz go zamieniac na helm ...Warlock pisze:Twój generał mógłby dostać hełmik zamiast scrolla bo z całą armią posiadającą 3WS to życzę powodzenia.
Z tego powodu wstawilem goulkina , troche pomaga. A oddzilow ghuli nie mam za co powiekszysc...Szemkel pisze:Oddziały ghuli na moje oko troche małe. Jeżeli ktoś skoncentruje na nich ogień tracisz z miejsca unit.
Dlatego ja bym jeszcze maga z 2 scrollami wtedy wrzuciłToudi pisze:Albo rybki , albo akwarium. Najpierw twierdzisz ze 4dd i ds to malo a potem chcesz go zamieniac na helm ...
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Jak dla mnie przy tych ograniczeniach to starcza spokojnie i jest najabrdziej rozsądne. Hełm fajnie mieć, ale nie zawsze sie wszystko mieści co byśmy chcieli.2. Reszta armii specjale+rary 3+1 ograniczenie magii 7PD 7DD. (He mają swoje normalne sloty na te punkty)
3. Wszystkie armie poza BoCH, O&G, OK mogą wystawić max 2 herosów ( te 3 armie mogą wystawić ich 3).