HE 2750 - turbo magic - bez BP?

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

HE 2750 - turbo magic - bez BP?

Post autor: Zwolin »

Wpadłem na coś takiego i jak tylko będę miał czas - czyli po wszystkich olimpiadach i konkursach - zacznę to testować

Arcy -> 360
4lvl [35]
BoH [100]

mag -> 185
2lvl [35]
Seer [30] + PS [20]

mag -> 185
2lvl [35]
RoF [40] + Sw [10]

mag -> 175
2lvl [35]
Dps [20] + Dps [20]

9 PG -> 240
FCG [30]
BoS [50]
Drzazga [25] - nie pamiętam nazwy

7SM -> 111
muzyk [6]

12 WL -> 265
FCG [30]
SoB [45]
Leoc [10]

6 DP -> 255
SB + M [30]
WB [20]
HoF [25]

6 DP -> 250
SB + D [40]
EB [15]
AoL [15]

5 Elyrian Revers -> 85

10 Ar -> 110
10 Ar -> 110

RBT -> 100
RBT -> 100
RBT -> 100
Eagle -> 50

Casting pool : 2+4+2+2+2+d3->10+d3+PS
Dispel pool : 2+2+1+1+1=7+2Dps
Model in Army : 74
Total cost : 2596
pozostało : 69
jak widać po ilości kostek mocy jest magiczne pierdolnięcie a dodatkowo RoF którego jak nikt nie zdispeluje to 2d6 S4
jak wróg gra na magii to nie ma problemu bo 7 DD i 2 Dps oraz mag któremu daje High Lore rzuca Dreina i można pomarzyć o Castowaniu ;)

-jeden oddział DP z Elyrionem i magicznymi atakami do gonienia Wrightów, eteryków, driad i innego badziewia na co magiczne ataki dają bonusy - WB dostają jak armia jest "strzelająca" bo Elyrion idzie dla SM żeby gdzieś w ogóle doszli
-na wszystkie armie co nie mają ItP to mam trudny do załatwienia klocek PG z BoS i dzrzazgą do rozpoczynania - bardzo ważne bo można poczarować i postrzelać zanim przeciwnik coś zrobi
-WL to super piechotka która przyjmie wszystko bo mają WL a Leoc na dowódcy daje szansę ubicia 2 rycerzy albo nabicia ran w combacie z czymś dużym
-7DP z SoB - ItP , pancernym dowódcą z AS 1+ ree-roll, to siła do kontry i ew. natarcia
-3 bolce na wszystko jak każdy elficki bolec w rozpisce ;)
- orzełek na gięcie szarż i niszczenie maszynek
-2xAr - bo coś musi być a poza tym to nie aż tacy źli


co powiecie na Elyrionów za 85 pts?
co zmienić, co dodać , usunąć?
czekam na komentarze
Ostatnio zmieniony 9 gru 2009, o 23:16 przez Zwolin, łącznie zmieniany 1 raz.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

nikt bez BP+r z tym grac nie bd, BP+r to juz standard wiec nie rob rozp bez niego.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

w temacie jest "?"
nie jestem pewny czy to się zalicza do BP+r czy nie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

"ni huja" jak zwali kiedys amerykansko-chinsko-alaskanscy shamani, czytales ty w ogole BP+r ?? i ograniczenia magii ?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

tak ale już nie pamiętam :P
...
no nie jest zgodna z BP+r

złożyłem ją do gry z grupką przyjaciół którzy grają bez BP i dla fanu a nie żeby się na turniejach bić
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

no wiec tak, bohaterow zostawiam tobie, ale oddzialy, SM zostaw czystych albo tylko z muzykiem, na Lion wrzuc Balanca zamiast Liona, na jednych DP wrzuc WB na 2 Ellyrion, i na tych z Elly wrzuc pana z AoL, z 2 DP skasuj championa i rozwal to na 2x6 a nie 5 i 7.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nieco zmieniam rozpiskę bo rzeczywiście FCG na SM właściwie się nie spotyka

dlaczego 6+6 a nie 5+7 ?
chciałem mieć konkretny, pancerny oddział 7 i silnego fasta z AoL do polowania na Wraithy i inne takie
i dlaczego na WL SoB a nie LS ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Zwolin pisze:Wpadłem na coś takiego i jak tylko będę miał czas - czyli po wszystkich olimpiadach i konkursach - zacznę to testować

Arcy -> 360
4lvl [35]
BoH [100]

mag -> 185
2lvl [35]
Seer [30] + PS [20]

mag -> 185
2lvl [35]
RoF [40] + Sw [10]

mag -> 175
2lvl [35]
Dps [20] + Dps [20]

9 PG -> 240
FCG [30]
BoS [50]
Drzazga [25] - nie pamiętam nazwy

7SM -> 111
muzyk [6]

12 WL -> 245
FCG [30]
LS [25]
Leoc [10]

7 DP -> 330
FCG [50]
SoB [45]
HoF [25]

5 DP -> 220/225
SB + D [40]
EB/WB [15/20]
AoL [15]

10 Ar -> 110
10 Ar -> 110

RBT -> 100
RBT -> 100
RBT -> 100
Eagle -> 50

Casting pool : 2+4+2+2+2+d3->10+d3+PS
Dispel pool : 2+2+1+1+1=7+2Dps
Model in Army : 74
Total cost : 2626 pts.
Pozostało : 124 pts.

jak widać po ilości kostek mocy jest magiczne pierdolnięcie a dodatkowo RoF którego jak nikt nie zdispeluje to 2d6 S4
jak wróg gra na magii to nie ma problemu bo 7 DD i 2 Dps oraz mag któremu daje High Lore rzuca Dreina i można pomarzyć o Castowaniu ;)

-jeden oddział DP z Elyrionem i magicznymi atakami do gonienia Wrightów, eteryków, driad i innego badziewia na co magiczne ataki dają bonusy - WB dostają jak armia jest "strzelająca" bo Elyrion idzie dla SM żeby gdzieś w ogóle doszli
-na wszystkie armie co nie mają ItP to mam trudny do załatwienia klocek PG z BoS i dzrzazgą do rozpoczynania - bardzo ważne bo można poczarować i postrzelać zanim przeciwnik coś zrobi
-WL to super piechotka która przyjmie wszystko bo mają WL a Leoc na dowódcy daje szansę ubicia 2 rycerzy albo nabicia ran w combacie z czymś dużym
-7DP z SoB - ItP , pancernym dowódcą z AS 1+ ree-roll, to siła do kontry i ew. natarcia
-3 bolce na wszystko jak każdy elficki bolec w rozpisce ;)
- orzełek na gięcie szarż i niszczenie maszynek
-2xAr - bo coś musi być a poza tym to nie aż tacy źli


co powiecie na Elyrionów za 85 pts?
co zmienić, co dodać , usunąć?
czekam na komentarze
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

Dalej 7DP z ItP nie pasuje mi tutaj, ale w usmie rob co chcesz ja juz swoje napisalem

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

może masz racje bo te 7+5 to bardziej nastawione na opcję z VC/DoCh

a co proponujesz zrobić z resztą punktów?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

zdaje sie szukales pkt na fasta tak ?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

zdaje się że tak ale może masz jakiś lepszy pomysł ;)
nie odpowiedziałeś na moje pytanie : dlaczego 6+6?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

mniej pkt upakowane w 1 oddzial, a 6 sa bardziej efektywne, 7 jak nikogo nie straci to nie bd walczyc wszyscy jezeli wjedzie w np piechote, no i latwiej to wymanwerowac, a trodniej to zmiescic gdziekolwiek.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

oki - logiczne
zmienię
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

ODPOWIEDZ