kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
Co? Co to za herezje? Jak nie dolecisz szarżą, nawet 1mm zabraknie, to szarża spalona i kropka, nie ma żadnego dopchania w wypadku braku niespełna 1 cala.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Niestety, jeden z FAQ'ów uczynił, że tylko czary celowane bezpośrednio w posiadacza MR mogą być przezeń rozpraszane.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Nie do końca prawda w przypadku Kaszkietu:Byro pisze:Niestety, jeden z FAQ'ów uczynił, że tylko czary celowane bezpośrednio w posiadacza MR mogą być przezeń rozpraszane.
A ogólnie to rzeczywiście, MR działa tylko wtedy gdy jednostka (lub modele w jednostce) posiadająca MR jest bezpośrednio celem czaru (żadne obszarówki w tym przypadku nie działają):Q. What happens if an enemy unit with Magic
Resistance is in line of sight of the Casket when its
incantation is released? Do you really add the Magic
Resistance dice to the dispel roll (and very easily screw
up the incantation)? More generally, if one of the
targets for the Casket has a special ability against
spells (Magic Resistance, rebound, dice stealing,
casting score reducing…), does it apply to the whole
Casket’s spell effect?
A. Magic Resistance does work against the Casket’s
Light of Death, so long as the model/unit with Magic
Resistance would be affected. Where there is more than
one unit with Magic Resistance that will be affected,
only one model/unit can add their extra dice (usually
the highest). In all other respects, the Light of Death
counts as magic that affects any enemy unit that can see
the Casket, so other effects would also work as they
would against any other magic. Having said that,
however, a magic item that ‘rebounds’ spells isn’t going
to have any effect – the Light of Death only ever affects
enemies.
Page 95, Magic Resistance, first paragraph. The
second sentence should be replaced with:
‘The number in the brackets indicates the
maximum number of extra dice that may be rolled
when trying to dispel each spell that is targeted
against the magically resistant unit.’
Nie takie historyczne jak się wydaje - Imperium i ich gracze wciąż mogą się w to bawić za pomocą detachment'ów. Polega to na tym, że jeśli jednostka która ma status detachment'u jest w promieniu 3 cali od jednostki macierzystej, która jest szarżowana, to detachment, może w odpowiedzi zaszarżować przeciwnika szarżującego (z uwzględnieniem wszystkich zasad dotyczących szarż) najczęściej od flanki. Trudno jednak o to skoro gracze porzucają klocki piechoty na rzecz szybkiej kawalerii, ciężkiej kawalerii, potworów, magów i machin bojowych...Matis99 pisze:Kontrszarże to pojęcie historyczne, były chyba w 3 albo 4 edycji Warhammera, choć ja wtedy nie grałem i znam je tylko z opowieści weteranów .
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Czy obecność poganiaczy wlicza się do Siły Jednostki. Np hydra z 5W i 2 poganiaczami ma US 5 czy US 7??
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
+1 za każdego popychacza : o
trueŻaba pisze:P.S. aczkolwiek smok jest niewątpliwie absolutnym samcem alfa i przywódcą stada bez niego ani rusz...
Bestialski_Brokuł pisze:(...)potem się okaże(...) Shadowblade to nie asasyn tylko nazwa firmy od mokrej roboty, która ostatnio przeprowadziła szeroką rekrutację
Czyli rozumiem, że jeśli poganiacze żyją, w walce US 7 ale na potrzeby fear outnumber US 5.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
jeśli szarża oddziału A z overruna wchodzi w 'świeży' (tzn niewalczący) oddział gracza B w jednej turze, następnie w turze gracza B jego oddział szarżuje na oddział A (który jest już przystawiony z szarży w poprzedniej turze do innej jednostki), to jaka jest kolejność bicia?
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
ja mam takie pytanko:
czy lord zajmuje slot Hero i czy smok zajmuje slot charakter?
bo według ArmyBuildera możliwa jest rozpa:
HE - 2250
Prince
StarDragon
Mage
Dragonmage
SunDragon
no niby jest tylko jeden lord (prince)
czterech hero (StarD, SunD, Mag, Dragon mage)
cztery postacie, a nawet trzy (Prince, Mage, Dragon Mage) bo smoków nie można raczej liczyć jako postaci
i to mi się bardzo nie podoba ;(
czy lord zajmuje slot Hero i czy smok zajmuje slot charakter?
bo według ArmyBuildera możliwa jest rozpa:
HE - 2250
Prince
StarDragon
Mage
Dragonmage
SunDragon
no niby jest tylko jeden lord (prince)
czterech hero (StarD, SunD, Mag, Dragon mage)
cztery postacie, a nawet trzy (Prince, Mage, Dragon Mage) bo smoków nie można raczej liczyć jako postaci
i to mi się bardzo nie podoba ;(
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
wiem ale zdziwił mnie taki błąd w ABuilderze
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Muzyk: +1 do rally test, wygrywasz combat przy remisiewertex pisze:Mam pytanie, zakupiłem 2 boxy łuczników do HE, i chce je kleić, tylko co daje muzyk, sztandarowy i lider? I co warto do archersów dodać. (W sensie command groupa.)
Sztandar: +1 do CR w walce, wróg może go przejąć
Champion: ma własne statystyki, lepsze od reszty, może walczyć w pojedynkach, niekiedy nosić magiczne przedmioty
To są bardzo podstawowe pytania, radzę przeczytać rulebooka. Do archersów nie opłaca się command, ew. muzyk.