Pytania co do Vc
Moderator: misha
Re: Pytania co do Vc
jeśli chodzi o siłę przebicia to bloodki są najlepszą kawalerią w grze ale mają mnóstwo wad
pomijając cenę - która dla mnie nie jest problemem - jak chce mieć ładne modele to jestem w stanie pozbierać i kupić sobie coś takiego
mają frenzy co z jednej strony jest zaletą bo mają więcej ataków ale z drugiej odegnie ich każdy fast i muszą na wszystko zaszarżować
kolejną kwestią jest to że każdy z nich musi przyjąć pojedynek a czempion zawsze rzucić - koszmar
ostatnią już rzeczą jest ich koszt punktowy - 55pkt - taki odział kosztuje majątek ale wszędzie na stole nie będzie na raz
można nimi grać i taka 5 z SB i WB albo jakimś innym sztandarem oraz lordem/wypakowanym wampirem z blooddrinkerem co by to wskszeszał sprawdza się bardzo dobrze
pomijając cenę - która dla mnie nie jest problemem - jak chce mieć ładne modele to jestem w stanie pozbierać i kupić sobie coś takiego
mają frenzy co z jednej strony jest zaletą bo mają więcej ataków ale z drugiej odegnie ich każdy fast i muszą na wszystko zaszarżować
kolejną kwestią jest to że każdy z nich musi przyjąć pojedynek a czempion zawsze rzucić - koszmar
ostatnią już rzeczą jest ich koszt punktowy - 55pkt - taki odział kosztuje majątek ale wszędzie na stole nie będzie na raz
można nimi grać i taka 5 z SB i WB albo jakimś innym sztandarem oraz lordem/wypakowanym wampirem z blooddrinkerem co by to wskszeszał sprawdza się bardzo dobrze
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Każdy z oddziału może przyjąć wyzwanie do pojedynku, ale nie musi. Może odmówić bez żadnych konsekwencji. Czempion jest w tym oddziale w zasadzie zbędny.kolejną kwestią jest to że każdy z nich musi przyjąć pojedynek
Do ich rozlicznych wad dorzuciłbym jeszcze małą odporność na strzelanie.
niekoniecznie jesli damy dam warda przeciwko strzelaniu
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
ward czy nie ward jak dostaną z kuźni - największego wroga kawalerii - to leżą i kwiczą
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
jednego ;(Areo pisze:No i zawsze można ich wskrzesić ...
jedyna kawaleria którą można zniszczyć tylko w starciu - nie czarami - to odział Dragon Princ'ów z BSB z Banner of Eternal Dragon
nawet bez tego BSB tylko z Banner of Arcane Protection MR (2) trudno jest je wykosić piorunami albo czymś innym
jedyne w czym ustępują Bloodkom to T co nieco bardziej chroni je przed ostrzałem i siła przebicia o której DP mogą pomarzyć - są jednak znacznie bardziej zbalansowani i nie idzie w nich cały ostrzał, magia, odginaczki czego nie można powiedzieć o BlK
po nowym roku z chęcią bym zagrał przeciwko komuś kto je wystawia i poczuć ten strach przed tym jak dojdą
tylko raz przeciwko nimi grałem i wygrałem 20-0 - właśni przez frenzy
podstawiłem orzełka i wyszli zza lasku który je zasłanił przed moim Arcy
kuźnia: 4,4,5,3 - IF bo miał BoH - i zniknął cały oddział - no prawie
mieli Drakenhoffa i FoBK co im w ogóle nie pomogło a z oddziału 6+BSB został BSB i jeden BlK
tak się to kończy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
tak - jednego razy ilość rzuconych inwokacji,na wszelki wypadek dobrze jest dodać kogoś z blood drinkerem.Zwolin pisze:jednego ;(Areo pisze:No i zawsze można ich wskrzesić ...
Dragon Princi są fajni itd. ale jak BlK będą ich szarżować to z regłuły po nich (a szansa jest spora na to jeśli gracz HE nie jest jakiś barzdo dobry a my mamy kogoś z Vanhelem i z książką.
Shooting nie zrobi dużo dragon princom? Nie zgodzę się na nich jest taki lobber, volleygun czy coś jeszcze a Blk to nie dużo robi jeśli mają odpowiednie save'y. Mogą też dostać z chariota który może zdjąć jednego czy dwóch czy z fanola.
Kuźnia i BlK? - zdarza się, są scrolle, jest szansa na IF i jest szansa na miscast a my mamy tego WSv 4+ i wskrzeszanie więc nie do konca nalezy się czymś przejmować.
Kolejna zaleta Blood Knightów - cały ogień skupiają na sobie.
nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk
tak samo regenki
nikt rozsądny nie wyjedzie ci na kilka" pod BlK Dragonami a nawet jak na nich zaszarżujesz to normalny gracz zrobi flee
jak dla mnie tylko magią można ich rozpieprzyć bo jak mają gośćia z blooddrinkerem i redfury to nie ma na nich mocy
tak samo regenki
nikt rozsądny nie wyjedzie ci na kilka" pod BlK Dragonami a nawet jak na nich zaszarżujesz to normalny gracz zrobi flee
jak dla mnie tylko magią można ich rozpieprzyć bo jak mają gośćia z blooddrinkerem i redfury to nie ma na nich mocy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Ward działa na wszelkie ataki zasięgowe, a nie tylko pociski.Zwolin pisze:nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk
Niewiele to daje, bo jak wyłapią z kuźni to zostanie 1-2 (chyba że ktoś mega wagon wystawi), a potem można z nimi skończyć resztą strzelania.
ward jest na "ranged attack of any kind" a nie na missle...Zwolin pisze:nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk
nikt rozsądny nie wyjedzie ci na kilka" pod BlK Dragonami a nawet jak na nich zaszarżujesz to normalny gracz zrobi flee
ostatnio miałem taką sytuację... przeciwnik rzucił tylko trochę za mało " na ucieczkę...
Aj Nordri mnie ubiegł...
Kuźnia statystycznie rozwala 35/12 blood knightów
sorry za spam ale muszę to powiedziec ostatnio mój wampir był do niczego nic praktycznie nie zrobił oprócz tego że rzucił sobie 3 miscasty i nie dośc tego nic mu nie zrobiły jakie dno
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
sorkiWendigo pisze:ward jest na "ranged attack of any kind" a nie na missle...Zwolin pisze:nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk
nikt rozsądny nie wyjedzie ci na kilka" pod BlK Dragonami a nawet jak na nich zaszarżujesz to normalny gracz zrobi flee
ostatnio miałem taką sytuację... przeciwnik rzucił tylko trochę za mało " na ucieczkę...
Aj Nordri mnie ubiegł...
Kuźnia statystycznie rozwala 35/12 blood knightów
korzystałem z polskiej wersji AB
35/12 czyli spada 3 co i tak wystarczy żeby ich unieszkodliwić jak nie w pierwszej to w drugiej turze
EDIT:
najgorzej jest jak taki mag HE wpuści w to Vaul Unmaking i zniszczy flagę - potem kuźnią i koniec z odziałem bo nie mają żadnej ochrony poza T
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
z lorda;) - na głupie pytanie głupia odpowiedź
a trak na serio to z jednego rodzaju piechty, skreen'a a potem co już lubisz
a trak na serio to z jednego rodzaju piechty, skreen'a a potem co już lubisz
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
na podstawe polecałbym ghule mają zatrute ataki i więcej ws od szkieletów ,myślę że ważna jest piechota typu GG takich z 20, 25 ze sztandarem +1 do trafienia opłaca się dac także BK
z nienawiścią a z rar to wraithy i banshee ile wleci acha no i wampira na BTL tez się opłaca brac
z nienawiścią a z rar to wraithy i banshee ile wleci acha no i wampira na BTL tez się opłaca brac
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
na 2250 ?
3x 20 szkieletów z włóczniami koniecznie
2x corpse cart (lodestone + balefire)
3 bazy małych nietoperzy
ze 2 oddziały wilków (5-7 sztuk)
1-2 fell baty 3-5 sztuk
koniecznie ze 3 bazy spirit hostów
oddział 20 GG
i 2x Black Coach, rozgniata wroga na miazgę, ewentualnie 2x Blood Knights, najlepsza kawaleria w całym wfb, frenzy, dodatkowy atak, Save 2+, boscy są
3x 20 szkieletów z włóczniami koniecznie
2x corpse cart (lodestone + balefire)
3 bazy małych nietoperzy
ze 2 oddziały wilków (5-7 sztuk)
1-2 fell baty 3-5 sztuk
koniecznie ze 3 bazy spirit hostów
oddział 20 GG
i 2x Black Coach, rozgniata wroga na miazgę, ewentualnie 2x Blood Knights, najlepsza kawaleria w całym wfb, frenzy, dodatkowy atak, Save 2+, boscy są
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
misha pisze:na 2250 ?
3x 20 szkieletów z włóczniami koniecznie
2x corpse cart (lodestone + balefire)
3 bazy małych nietoperzy
ze 2 oddziały wilków (5-7 sztuk)
1-2 fell baty 3-5 sztuk
koniecznie ze 3 bazy spirit hostów
oddział 20 GG
i 2x Black Coach, rozgniata wroga na miazgę, ewentualnie 2x Blood Knights, najlepsza kawaleria w całym wfb, frenzy, dodatkowy atak, Save 2+, boscy są
1. Bez bohaterów ... ? bo takowi się nie zmieszczą ( to co napisałeś to ponad 2k )
2. imho raczej średnio tym coś rozgniatasz bo : bat swarmy są nieprzydatne tak samo jak spirit hosty 2x black coache też słabe rozwiązanie zwłaszcza jak przeciwnik ma jakąś katape działo ( bądź coś S 7 ) lepsze są imho wrighty z banshee oraz od szkieletów dużo lepsze są gule
3. Blood Knights nie są najlepszą kawą w wfb a nawet mogę powiedzieć że jedną z gorszych ...
5 za 325 (FCG bez magicznego sztandaru ) to stanowczo za dużo zwłaszcza że Save na 2+ bez warda bez regenki a co gorsza frenzy byle psy je odciągną w las ... i bez magicznych ataków ... porównajmy ich do grali za 5 płacimy 220 pkt mają sava 2 + warda 5+ lub 6 + magiczne ataki bez FRENZY jedyne co jest kiepawe to to że atak mniej
Pozdrawiam
Herkules