Pytania co do Vc

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Re: Pytania co do Vc

Post autor: Zwolin »

jeśli chodzi o siłę przebicia to bloodki są najlepszą kawalerią w grze ale mają mnóstwo wad
pomijając cenę - która dla mnie nie jest problemem - jak chce mieć ładne modele to jestem w stanie pozbierać i kupić sobie coś takiego
mają frenzy co z jednej strony jest zaletą bo mają więcej ataków ale z drugiej odegnie ich każdy fast i muszą na wszystko zaszarżować
kolejną kwestią jest to że każdy z nich musi przyjąć pojedynek a czempion zawsze rzucić - koszmar
ostatnią już rzeczą jest ich koszt punktowy - 55pkt - taki odział kosztuje majątek ale wszędzie na stole nie będzie na raz
można nimi grać i taka 5 z SB i WB albo jakimś innym sztandarem oraz lordem/wypakowanym wampirem z blooddrinkerem co by to wskszeszał sprawdza się bardzo dobrze
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

kolejną kwestią jest to że każdy z nich musi przyjąć pojedynek
Każdy z oddziału może przyjąć wyzwanie do pojedynku, ale nie musi. Może odmówić bez żadnych konsekwencji. Czempion jest w tym oddziale w zasadzie zbędny.
Do ich rozlicznych wad dorzuciłbym jeszcze małą odporność na strzelanie.

Awatar użytkownika
piteras96
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: piteras96 »

niekoniecznie jesli damy dam warda przeciwko strzelaniu
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

ward czy nie ward jak dostaną z kuźni - największego wroga kawalerii - to leżą i kwiczą
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Zwolin pisze:ward czy nie ward jak dostaną z kuźni - największego wroga kawalerii - to leżą i kwiczą
tu się nie zgodzę... Po prostu z doświadczenia wiem że tak nie jest...

Areo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100
Lokalizacja: Kęty

Post autor: Areo »

No i zawsze można ich wskrzesić ;)...

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Areo pisze:No i zawsze można ich wskrzesić ;)...
jednego ;(

jedyna kawaleria którą można zniszczyć tylko w starciu - nie czarami - to odział Dragon Princ'ów z BSB z Banner of Eternal Dragon
nawet bez tego BSB tylko z Banner of Arcane Protection MR (2) trudno jest je wykosić piorunami albo czymś innym
jedyne w czym ustępują Bloodkom to T co nieco bardziej chroni je przed ostrzałem i siła przebicia o której DP mogą pomarzyć - są jednak znacznie bardziej zbalansowani i nie idzie w nich cały ostrzał, magia, odginaczki czego nie można powiedzieć o BlK ;)
po nowym roku z chęcią bym zagrał przeciwko komuś kto je wystawia i poczuć ten strach przed tym jak dojdą ;)

tylko raz przeciwko nimi grałem i wygrałem 20-0 - właśni przez frenzy

podstawiłem orzełka i wyszli zza lasku który je zasłanił przed moim Arcy
kuźnia: 4,4,5,3 - IF bo miał BoH - i zniknął cały oddział - no prawie
mieli Drakenhoffa i FoBK co im w ogóle nie pomogło a z oddziału 6+BSB został BSB i jeden BlK
tak się to kończy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Zwolin pisze:
Areo pisze:No i zawsze można ich wskrzesić ;)...
jednego ;(
tak - jednego razy ilość rzuconych inwokacji,na wszelki wypadek dobrze jest dodać kogoś z blood drinkerem.

Dragon Princi są fajni itd. ale jak BlK będą ich szarżować to z regłuły po nich (a szansa jest spora na to jeśli gracz HE nie jest jakiś barzdo dobry a my mamy kogoś z Vanhelem i z książką.
Shooting nie zrobi dużo dragon princom? Nie zgodzę się na nich jest taki lobber, volleygun czy coś jeszcze a Blk to nie dużo robi jeśli mają odpowiednie save'y. Mogą też dostać z chariota który może zdjąć jednego czy dwóch czy z fanola.

Kuźnia i BlK? - zdarza się, są scrolle, jest szansa na IF i jest szansa na miscast a my mamy tego WSv 4+ i wskrzeszanie więc nie do konca nalezy się czymś przejmować.

Kolejna zaleta Blood Knightów - cały ogień skupiają na sobie.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk ;)
tak samo regenki

nikt rozsądny nie wyjedzie ci na kilka" pod BlK Dragonami a nawet jak na nich zaszarżujesz to normalny gracz zrobi flee

jak dla mnie tylko magią można ich rozpieprzyć bo jak mają gośćia z blooddrinkerem i redfury to nie ma na nich mocy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Zwolin pisze:nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk ;)
Ward działa na wszelkie ataki zasięgowe, a nie tylko pociski.
Niewiele to daje, bo jak wyłapią z kuźni to zostanie 1-2 (chyba że ktoś mega wagon wystawi), a potem można z nimi skończyć resztą strzelania.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Zwolin pisze:nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk ;)
nikt rozsądny nie wyjedzie ci na kilka" pod BlK Dragonami a nawet jak na nich zaszarżujesz to normalny gracz zrobi flee
ward jest na "ranged attack of any kind" a nie na missle...
ostatnio miałem taką sytuację... przeciwnik rzucił tylko trochę za mało " na ucieczkę...

Aj Nordri mnie ubiegł...

Kuźnia statystycznie rozwala 35/12 blood knightów

Awatar użytkownika
piteras96
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: piteras96 »

sorry za spam ale muszę to powiedziec ostatnio mój wampir był do niczego nic praktycznie nie zrobił oprócz tego że rzucił sobie 3 miscasty i nie dośc tego nic mu nie zrobiły jakie dno
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Wendigo pisze:
Zwolin pisze:nie masz warda bo kuźnia to nie pocisk ;)
nikt rozsądny nie wyjedzie ci na kilka" pod BlK Dragonami a nawet jak na nich zaszarżujesz to normalny gracz zrobi flee
ward jest na "ranged attack of any kind" a nie na missle...
ostatnio miałem taką sytuację... przeciwnik rzucił tylko trochę za mało " na ucieczkę...

Aj Nordri mnie ubiegł...

Kuźnia statystycznie rozwala 35/12 blood knightów
sorki
korzystałem z polskiej wersji AB

35/12 czyli spada 3 co i tak wystarczy żeby ich unieszkodliwić jak nie w pierwszej to w drugiej turze

EDIT:
najgorzej jest jak taki mag HE wpuści w to Vaul Unmaking i zniszczy flagę - potem kuźnią i koniec z odziałem bo nie mają żadnej ochrony poza T
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

No wiec postanowiłem zamienic dwarfy na wampirki i mam pytanie z czego owinna składać się dobra armia VC ??
"JOIN OR DIE"

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

z lorda;) - na głupie pytanie głupia odpowiedź

a trak na serio to z jednego rodzaju piechty, skreen'a a potem co już lubisz
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
piteras96
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: piteras96 »

na podstawe polecałbym ghule mają zatrute ataki i więcej ws od szkieletów ,myślę że ważna jest piechota typu GG takich z 20, 25 ze sztandarem +1 do trafienia opłaca się dac także BK
z nienawiścią a z rar to wraithy i banshee ile wleci acha no i wampira :lol2: na BTL tez się opłaca brac
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

Dzięki...wypiszcie coś więcej, dokładnie...od myślników :mrgreen:
"JOIN OR DIE"

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

na 2250 ? :?
3x 20 szkieletów z włóczniami koniecznie
2x corpse cart (lodestone + balefire)
3 bazy małych nietoperzy
ze 2 oddziały wilków (5-7 sztuk)
1-2 fell baty 3-5 sztuk
koniecznie ze 3 bazy spirit hostów
oddział 20 GG
i 2x Black Coach, rozgniata wroga na miazgę, ewentualnie 2x Blood Knights, najlepsza kawaleria w całym wfb, frenzy, dodatkowy atak, Save 2+, boscy są
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Dosyć niestandardowo, ale to dobrze. Wymyśl coś sam Milo.

btw: 3 bazy małych nietoprzerzy? :lol2:

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

misha pisze:na 2250 ? :?
3x 20 szkieletów z włóczniami koniecznie
2x corpse cart (lodestone + balefire)
3 bazy małych nietoperzy
ze 2 oddziały wilków (5-7 sztuk)
1-2 fell baty 3-5 sztuk
koniecznie ze 3 bazy spirit hostów
oddział 20 GG
i 2x Black Coach, rozgniata wroga na miazgę, ewentualnie 2x Blood Knights, najlepsza kawaleria w całym wfb, frenzy, dodatkowy atak, Save 2+, boscy są

1. Bez bohaterów ... ? bo takowi się nie zmieszczą ( to co napisałeś to ponad 2k )
2. imho raczej średnio tym coś rozgniatasz bo : bat swarmy są nieprzydatne tak samo jak spirit hosty 2x black coache też słabe rozwiązanie zwłaszcza jak przeciwnik ma jakąś katape działo ( bądź coś S 7 ) lepsze są imho wrighty z banshee oraz od szkieletów dużo lepsze są gule
3. Blood Knights nie są najlepszą kawą w wfb a nawet mogę powiedzieć że jedną z gorszych ...
5 za 325 (FCG bez magicznego sztandaru ) to stanowczo za dużo zwłaszcza że Save na 2+ bez warda bez regenki a co gorsza frenzy byle psy je odciągną w las ... i bez magicznych ataków ... porównajmy ich do grali za 5 płacimy 220 pkt mają sava 2 + warda 5+ lub 6 + magiczne ataki bez FRENZY jedyne co jest kiepawe to to że atak mniej

Pozdrawiam
Herkules

Zablokowany