rozpiski elfów v2

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Re: rozpiski elfów v2

Post autor: Relosu »

wszystkie zbroje typu dragon armor(czyli AoC tyz) daja odbornosc na płonące ataki dla siebie i wierzchowca.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

pomysł wydaje się ciekawy
ale robić z lorda caddyego?
ja tam wole bez BSB latać i to jest dobra opcja jak dla mnie

jakby gość miał limit 150pts to może coś sensownego by się złożyło a tak to nie widzę innej opcji
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

no dokladnie, caddy z lorda bad idea, lepiej miec 2x2 lvl magow z ds seer 2xds SW i do tego BoS na jakims oddziale, i mamy przypierdziel z lorda + magie ktora sie przebija okolo 3-4 tury i robi kuku.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

BoS na jakims oddziale zmniejsza jego skutecznosc w CC :P bo nie daje zadnych bonusów... wiec raczej taki oddzial szarzuje w ostatecznosci.
Magia przebija sie wlasnie w 3-4 turze, gdzie raczej najbardziej potrzebna jest w 1-2 gdzie to trzeba pozbyc sie wszelkiego smiecia, a nieraz wystrzelac wszystkiego sie nie da. Pozatym jak idziemy oddzialami w combat, to mamy problem ze schowaniem tych magow... zostaja lucznicy -.-

jak dla mnie to gra na magii na 2000+ pkt wymaga wziecia arcymaga. Magowie 2 lvlowi nie dadzą rerola break'a smokowi w kluczowym kombacie ani WL na oblany stubborn :P Jeśli trafimy na armie czarującą albo z duzym dispelem to mamy 2x 185 pkt + BoS wylaczone na cala gre, a na same IFki nie mozna liczyc...


Nie jest do konca caddy... ma te 4A S6 w szarzy z lancą, Sv 3+/Ward 5+ (VC coraz mniej sie pojawia, wrightow tez, jak cos to BSB ma SoM, a w DP jest AoL w mojej rozpisce). Nie jest taki zły.
Złożyłem cos takiego na 2250: (pisane z pamięci - dlatego bez kosztów punktowych)

Prince (nawet jak spadnie ze smoka, to SD ma Ld 9, takze jest duuuza szansa ze SD zda liderke i bedzie latal dalej)
- SD/Gen/ES/1lvl/DS/lanca/DA/Ward 5+

BSB
- SoM/HoF/B. Steed/DA/Shield

Mag
- 1 lvl/Ds/Ds

2x 10 Archers

5 DP
- EB/Champ: AoL (ostatecznie mozna zrezygnowac z championa i dorzucic szóstego DPka i jakiegos muzyka np. na SM)

13 WL
- SoB/fcg

2x 5 SM (w 1 SM siedzi muzyk)

fast

3 RBT

orzeł


pogram, potestuje z różnymi armiami. Jest szansa ze pojade tym na jakis najblizszy turniej na 2250.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Bloodzia nie tak łatwo złapać DP, no chyba że ktoś nie wie, że mają odporność na płonące (albo bloodzio może być inaczej złożony). Blokować też go raczej orłem nie zablokujesz skoro lata. Smokiem już można szachować. Ale jak nie ma flaming attacków to maska. Wleciałem kiedyś w bloodzia, zadałem mu 1 ranę on wypłacił 6 smokowi (fakt że rzuty robią swoje), ale lekko nie ma.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Ukalez pisze:Bloodzia nie tak łatwo złapać DP, no chyba że ktoś nie wie, że mają odporność na płonące (albo bloodzio może być inaczej złożony). Blokować też go raczej orłem nie zablokujesz skoro lata. Smokiem już można szachować. Ale jak nie ma flaming attacków to maska. Wleciałem kiedyś w bloodzia, zadałem mu 1 ranę on wypłacił 6 smokowi (fakt że rzuty robią swoje), ale lekko nie ma.
Z moich doświadczeń wynika, że jedyne co HE mogą zrobić Bloodziowi to nastukać 3-4 rany z bolców w międzyczasie szachując smokiem i potem go tymże smokiem czy bolcem dobić.

Wynika walki zdrowy smok vs zdrowy blodzio jest niekorzystny dla HE ;)

pozdrawiam
Furion

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Z moich doświadczeń wynika, że jedyne co HE mogą zrobić Bloodziowi to nastukać 3-4 rany z bolców w międzyczasie szachując smokiem i potem go tymże smokiem czy bolcem dobić.

Wynika walki zdrowy smok vs zdrowy blodzio jest niekorzystny dla HE ;)
Niby tak, ale zwykle blodzio jednak ma flaming ataki(chyba że na turnieju połowa armi to HE :wink: )
Nie przesadzałbym też z tym brakiem szans smok vs blodzio bez flaminga. Przecież zawsze dostanie przynajmniej 1-2 ranę z ostzału, co wystarczy żeby go stłuc smokiem. Zwłaszcza, że zwykle biorę na lordzie Foe Bane :)

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

może i magowie przy mocno czarującej armii dają dupy ale za to świetnie blokują magie przeciwnika
może BoS w błoto wtedy idzie ale to tylko 50 pkt
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Andrzej pisze:Zwłaszcza, że zwykle biorę na lordzie Foe Bane
Właśnie z Foe Bane taki dostałem oklep :wink: . Bloodzio też może mieć zbroję a wtedy ta siła 4 słabo działa i ten przeklęty Ward 5+. Bloodzio bije po smoku i nabija pukcików do CR. Jeśli tylko lata cały i zdrowy, to ciężko jak nie ma płonących.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

takie pytanko
czy GE zjada slota rare jeśli służy za wierzchowca?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Zwolin pisze:takie pytanko
czy GE zjada slota rare jeśli służy za wierzchowca?
Nie.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Andrzej pisze:Zwłaszcza, że zwykle biorę na lordzie Foe Bane :)
Gorzej jak bloodek ma zbroje(a bardzo czesto ją ma...), ktora Ci wyłącza magiczną broń :)
wtedy po co Ci Foe bane :P?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

sposób jak wykończyć drzewca w jedną turę

wymagane:
trochę, naprawdę trochę, szczęścia
lord na SD z halabardą i AoL
mag z seer'em/Sw

mag bierze/losuje miecz rhuina
rzuca go na lorda
lord zabija enta

rhuin na lordzie daje nam 5 hity na 2+ z S7, magiczne ataki, zadaje mu 2W
dziękuję za uwagę

myśleliście kiedyś nad lordem na koniku?
Star Lanca [40]
GP [25]
HoF [25]

As 1+ r-roll, wadr 5+, S7 no AS,
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

i ucieka od byle nie zdanego terroru ? nie dziekuje

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

a kto powiedział że lata w pojedynkę?
do DP z LS go i nie zwieje od terroru ;)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Flaming sworda można rzucić tylko na maga:(
I sold my soul for rock'n roll

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

serio?
aha
no to klops

coś tak czułem ale mi się nie chciało do AB sięgać ;)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Flaming sworda można rzucić tylko na maga:(
Konkretnie, to mag może go rzucić tylko na siebie

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

A mogłby mi ktoś ułożyć rozpę z:

2x box Archers
1x box Mage and Archamage
2x box White Lions
1x blister White Lions Command Group
1x box Repeater Bolt Thrower

Na jakieś 500 - 1000 pkt

Z góry Wielkie THX
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Proszę bardzo:

1 Mage @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

14 White Lions @ 300 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [12] Pts

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
2 Crew @ [0] Pts
Light Armour

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 3

Models in Army: 39

Total Army Cost: 805


Rozpa całkiem spoko, masz jakąs tam magię, mocny klocek WL, i niezły ostrzał. W następnej kolejności radziłbym dokupić następnego bolca i 5 DP do trzymania Banner of Sorcery.

ODPOWIEDZ