rozpiski elfów v2
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów v2
wszystkie zbroje typu dragon armor(czyli AoC tyz) daja odbornosc na płonące ataki dla siebie i wierzchowca.
pomysł wydaje się ciekawy
ale robić z lorda caddyego?
ja tam wole bez BSB latać i to jest dobra opcja jak dla mnie
jakby gość miał limit 150pts to może coś sensownego by się złożyło a tak to nie widzę innej opcji
ale robić z lorda caddyego?
ja tam wole bez BSB latać i to jest dobra opcja jak dla mnie
jakby gość miał limit 150pts to może coś sensownego by się złożyło a tak to nie widzę innej opcji
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
BoS na jakims oddziale zmniejsza jego skutecznosc w CC bo nie daje zadnych bonusów... wiec raczej taki oddzial szarzuje w ostatecznosci.
Magia przebija sie wlasnie w 3-4 turze, gdzie raczej najbardziej potrzebna jest w 1-2 gdzie to trzeba pozbyc sie wszelkiego smiecia, a nieraz wystrzelac wszystkiego sie nie da. Pozatym jak idziemy oddzialami w combat, to mamy problem ze schowaniem tych magow... zostaja lucznicy -.-
jak dla mnie to gra na magii na 2000+ pkt wymaga wziecia arcymaga. Magowie 2 lvlowi nie dadzą rerola break'a smokowi w kluczowym kombacie ani WL na oblany stubborn Jeśli trafimy na armie czarującą albo z duzym dispelem to mamy 2x 185 pkt + BoS wylaczone na cala gre, a na same IFki nie mozna liczyc...
Nie jest do konca caddy... ma te 4A S6 w szarzy z lancą, Sv 3+/Ward 5+ (VC coraz mniej sie pojawia, wrightow tez, jak cos to BSB ma SoM, a w DP jest AoL w mojej rozpisce). Nie jest taki zły.
Złożyłem cos takiego na 2250: (pisane z pamięci - dlatego bez kosztów punktowych)
Prince (nawet jak spadnie ze smoka, to SD ma Ld 9, takze jest duuuza szansa ze SD zda liderke i bedzie latal dalej)
- SD/Gen/ES/1lvl/DS/lanca/DA/Ward 5+
BSB
- SoM/HoF/B. Steed/DA/Shield
Mag
- 1 lvl/Ds/Ds
2x 10 Archers
5 DP
- EB/Champ: AoL (ostatecznie mozna zrezygnowac z championa i dorzucic szóstego DPka i jakiegos muzyka np. na SM)
13 WL
- SoB/fcg
2x 5 SM (w 1 SM siedzi muzyk)
fast
3 RBT
orzeł
pogram, potestuje z różnymi armiami. Jest szansa ze pojade tym na jakis najblizszy turniej na 2250.
Magia przebija sie wlasnie w 3-4 turze, gdzie raczej najbardziej potrzebna jest w 1-2 gdzie to trzeba pozbyc sie wszelkiego smiecia, a nieraz wystrzelac wszystkiego sie nie da. Pozatym jak idziemy oddzialami w combat, to mamy problem ze schowaniem tych magow... zostaja lucznicy -.-
jak dla mnie to gra na magii na 2000+ pkt wymaga wziecia arcymaga. Magowie 2 lvlowi nie dadzą rerola break'a smokowi w kluczowym kombacie ani WL na oblany stubborn Jeśli trafimy na armie czarującą albo z duzym dispelem to mamy 2x 185 pkt + BoS wylaczone na cala gre, a na same IFki nie mozna liczyc...
Nie jest do konca caddy... ma te 4A S6 w szarzy z lancą, Sv 3+/Ward 5+ (VC coraz mniej sie pojawia, wrightow tez, jak cos to BSB ma SoM, a w DP jest AoL w mojej rozpisce). Nie jest taki zły.
Złożyłem cos takiego na 2250: (pisane z pamięci - dlatego bez kosztów punktowych)
Prince (nawet jak spadnie ze smoka, to SD ma Ld 9, takze jest duuuza szansa ze SD zda liderke i bedzie latal dalej)
- SD/Gen/ES/1lvl/DS/lanca/DA/Ward 5+
BSB
- SoM/HoF/B. Steed/DA/Shield
Mag
- 1 lvl/Ds/Ds
2x 10 Archers
5 DP
- EB/Champ: AoL (ostatecznie mozna zrezygnowac z championa i dorzucic szóstego DPka i jakiegos muzyka np. na SM)
13 WL
- SoB/fcg
2x 5 SM (w 1 SM siedzi muzyk)
fast
3 RBT
orzeł
pogram, potestuje z różnymi armiami. Jest szansa ze pojade tym na jakis najblizszy turniej na 2250.
Bloodzia nie tak łatwo złapać DP, no chyba że ktoś nie wie, że mają odporność na płonące (albo bloodzio może być inaczej złożony). Blokować też go raczej orłem nie zablokujesz skoro lata. Smokiem już można szachować. Ale jak nie ma flaming attacków to maska. Wleciałem kiedyś w bloodzia, zadałem mu 1 ranę on wypłacił 6 smokowi (fakt że rzuty robią swoje), ale lekko nie ma.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Z moich doświadczeń wynika, że jedyne co HE mogą zrobić Bloodziowi to nastukać 3-4 rany z bolców w międzyczasie szachując smokiem i potem go tymże smokiem czy bolcem dobić.Ukalez pisze:Bloodzia nie tak łatwo złapać DP, no chyba że ktoś nie wie, że mają odporność na płonące (albo bloodzio może być inaczej złożony). Blokować też go raczej orłem nie zablokujesz skoro lata. Smokiem już można szachować. Ale jak nie ma flaming attacków to maska. Wleciałem kiedyś w bloodzia, zadałem mu 1 ranę on wypłacił 6 smokowi (fakt że rzuty robią swoje), ale lekko nie ma.
Wynika walki zdrowy smok vs zdrowy blodzio jest niekorzystny dla HE
pozdrawiam
Furion
Niby tak, ale zwykle blodzio jednak ma flaming ataki(chyba że na turnieju połowa armi to HE )Z moich doświadczeń wynika, że jedyne co HE mogą zrobić Bloodziowi to nastukać 3-4 rany z bolców w międzyczasie szachując smokiem i potem go tymże smokiem czy bolcem dobić.
Wynika walki zdrowy smok vs zdrowy blodzio jest niekorzystny dla HE
Nie przesadzałbym też z tym brakiem szans smok vs blodzio bez flaminga. Przecież zawsze dostanie przynajmniej 1-2 ranę z ostzału, co wystarczy żeby go stłuc smokiem. Zwłaszcza, że zwykle biorę na lordzie Foe Bane
może i magowie przy mocno czarującej armii dają dupy ale za to świetnie blokują magie przeciwnika
może BoS w błoto wtedy idzie ale to tylko 50 pkt
może BoS w błoto wtedy idzie ale to tylko 50 pkt
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Właśnie z Foe Bane taki dostałem oklep . Bloodzio też może mieć zbroję a wtedy ta siła 4 słabo działa i ten przeklęty Ward 5+. Bloodzio bije po smoku i nabija pukcików do CR. Jeśli tylko lata cały i zdrowy, to ciężko jak nie ma płonących.Andrzej pisze:Zwłaszcza, że zwykle biorę na lordzie Foe Bane
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
takie pytanko
czy GE zjada slota rare jeśli służy za wierzchowca?
czy GE zjada slota rare jeśli służy za wierzchowca?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Nie.Zwolin pisze:takie pytanko
czy GE zjada slota rare jeśli służy za wierzchowca?
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
sposób jak wykończyć drzewca w jedną turę
wymagane:
trochę, naprawdę trochę, szczęścia
lord na SD z halabardą i AoL
mag z seer'em/Sw
mag bierze/losuje miecz rhuina
rzuca go na lorda
lord zabija enta
rhuin na lordzie daje nam 5 hity na 2+ z S7, magiczne ataki, zadaje mu 2W
dziękuję za uwagę
myśleliście kiedyś nad lordem na koniku?
Star Lanca [40]
GP [25]
HoF [25]
As 1+ r-roll, wadr 5+, S7 no AS,
wymagane:
trochę, naprawdę trochę, szczęścia
lord na SD z halabardą i AoL
mag z seer'em/Sw
mag bierze/losuje miecz rhuina
rzuca go na lorda
lord zabija enta
rhuin na lordzie daje nam 5 hity na 2+ z S7, magiczne ataki, zadaje mu 2W
dziękuję za uwagę
myśleliście kiedyś nad lordem na koniku?
Star Lanca [40]
GP [25]
HoF [25]
As 1+ r-roll, wadr 5+, S7 no AS,
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
a kto powiedział że lata w pojedynkę?
do DP z LS go i nie zwieje od terroru
do DP z LS go i nie zwieje od terroru
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Flaming sworda można rzucić tylko na maga:(
I sold my soul for rock'n roll
serio?
aha
no to klops
coś tak czułem ale mi się nie chciało do AB sięgać
aha
no to klops
coś tak czułem ale mi się nie chciało do AB sięgać
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Proszę bardzo:
1 Mage @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
14 White Lions @ 300 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [12] Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
2 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 39
Total Army Cost: 805
Rozpa całkiem spoko, masz jakąs tam magię, mocny klocek WL, i niezły ostrzał. W następnej kolejności radziłbym dokupić następnego bolca i 5 DP do trzymania Banner of Sorcery.
1 Mage @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
14 White Lions @ 300 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [12] Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
2 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 39
Total Army Cost: 805
Rozpa całkiem spoko, masz jakąs tam magię, mocny klocek WL, i niezły ostrzał. W następnej kolejności radziłbym dokupić następnego bolca i 5 DP do trzymania Banner of Sorcery.