Rozpiski
Moderator: Kołata
Użyć jej to nie problem, szczególnie jak to jazda big-unsów i jest ich dużo, tylko że wtedy nie ma miejsca w punktach i slotach na park maszyn, więc wystawianie ich się nie opłaca.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
co Ty gadasz ze miejsca nie ma na maszyny przy jezdzie, 6x bolec(z bullim) i 2x doom to tylko 400 pkt, jak na 2000+ to prawie nic, na mniejsze punkty tez nie jest zle bo 2x bolec(bully) i doom to tez niewiele(240) wiec nie rozumiem dlaczego tak piszesz. No chyba ze chcesz sporo jazdy wystawic, to wtedy maszyny sie mieszcza ale problem z corami moze byc.
savage BB mnie nie przekonuja...salwa glade guardow i posprzatane. albo laduja w debilnej szarzy po ktorej mniej lub bardziej widowiskowo gina.
orc BB juz jakby lepiej-ale ciagle pozostaje kwestia animozji+malej liczby atakow. liczebnosc tez nikla-z powodu kosztu punktowego.
w zasadzie w szarzy przyzwoita kawaleria powinna miec min 1A s5 i 1s3. to kryterium spelniaja(choc tutaj to dzik jest ten twardy)
ale nadal wole rydwan/squigi
orc BB juz jakby lepiej-ale ciagle pozostaje kwestia animozji+malej liczby atakow. liczebnosc tez nikla-z powodu kosztu punktowego.
w zasadzie w szarzy przyzwoita kawaleria powinna miec min 1A s5 i 1s3. to kryterium spelniaja(choc tutaj to dzik jest ten twardy)
ale nadal wole rydwan/squigi
Dzięki temu że teraz można wystawić dwa rydwany goblińskie na jeden slot ta jednostka wreszcie się stała jako tako użyteczna, i tak większość ludzi woli czuki.
Squigi w obu wersjach są wprost genialne, tylko że trochę ryzykowne(jedne mogą wybuchnąć gdzie nie trzeba, a drugie wykonać za długi lub za krótki ruch(powinni znieść limit ilość hopsów w jednostce, 20 hopów to było by coś ). Jeżeli walczysz z armiami które kiepsko strzelają(lub mało strzelają) te kulczase paskudy są niezbędne.
Squigi w obu wersjach są wprost genialne, tylko że trochę ryzykowne(jedne mogą wybuchnąć gdzie nie trzeba, a drugie wykonać za długi lub za krótki ruch(powinni znieść limit ilość hopsów w jednostce, 20 hopów to było by coś ). Jeżeli walczysz z armiami które kiepsko strzelają(lub mało strzelają) te kulczase paskudy są niezbędne.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Ja też jestem po powrocie do grania zielonymi za mną pierwszy turniej na 1500 pkt i troche spostrzerzeń:
- Bohaterów mamy słabych BOBB w porównaniu do lizakowego veterana to żal, kombinacje przedmiotów bardzo ograniczone ja gram na martongsu i effigy, brak sensownych pancerzy
- Fanatyce do bani kto mógł wymyśleć że fanatyk zabija się o górkę!! 25pkt za tak losową jednostke to jakiś żart
- Animozja z BP daje radę ale i tak fasty oblewające animozję ustawione do szarży na armatę to smutny widok
- Sieci są super udało mi sie zasieciować na śmierć oddział zombi mocno podnoszą przeżywalność NG
- Magia jak zawsze daję radę zarówno duża i mała w każdej znajdzie się coś ciekawego do rzucenia, no ale na magię zawsze nie mogliśmy narzekać
- Maszyny ok czukki tanie ale rzadko trafiają, nie mogłem ustrzelić z 4 czukk przez 2 tury samotnego wampira ale to kwestia kostek
To tyle na turnieju dostałem 2:18 z imperium ale tu jeden rzut załatwił cała bitwę 1 na animozję przerzut i 1 a potem panika na 8 i kluczowy oddział do piachu, potem 11:9 z VC ale z armią na 2 klocach gwardii, pochowałem się i utłukłem śmiecie, i 4:16 z lizakami tutaj nie mogłem ustrzelic stedzia a 2 hero veteranów na coldach rozjechało mi pół armii kolesie są przegięci tyl mojego zobaczymy jak pójdzie na 2000 +
- Bohaterów mamy słabych BOBB w porównaniu do lizakowego veterana to żal, kombinacje przedmiotów bardzo ograniczone ja gram na martongsu i effigy, brak sensownych pancerzy
- Fanatyce do bani kto mógł wymyśleć że fanatyk zabija się o górkę!! 25pkt za tak losową jednostke to jakiś żart
- Animozja z BP daje radę ale i tak fasty oblewające animozję ustawione do szarży na armatę to smutny widok
- Sieci są super udało mi sie zasieciować na śmierć oddział zombi mocno podnoszą przeżywalność NG
- Magia jak zawsze daję radę zarówno duża i mała w każdej znajdzie się coś ciekawego do rzucenia, no ale na magię zawsze nie mogliśmy narzekać
- Maszyny ok czukki tanie ale rzadko trafiają, nie mogłem ustrzelić z 4 czukk przez 2 tury samotnego wampira ale to kwestia kostek
To tyle na turnieju dostałem 2:18 z imperium ale tu jeden rzut załatwił cała bitwę 1 na animozję przerzut i 1 a potem panika na 8 i kluczowy oddział do piachu, potem 11:9 z VC ale z armią na 2 klocach gwardii, pochowałem się i utłukłem śmiecie, i 4:16 z lizakami tutaj nie mogłem ustrzelic stedzia a 2 hero veteranów na coldach rozjechało mi pół armii kolesie są przegięci tyl mojego zobaczymy jak pójdzie na 2000 +
true jakby chociaż jakieś fajne kombo z przedmiotów można było na nim zrobić. Ale w tym też armia odstaje od "nowszych"BOBB w porównaniu do lizakowego veterana to żal,
wał modyfikator z siatek się nie kumuluje. Nawet jak rzucisz z 10 oddziałów na jeden wroga to i tak ma -1 tylko.Sieci są super udało mi sie zasieciować na śmierć oddział zombi
z tego co pamiętam to jednak siatki się kumulują w zależności o ilości oddziałów.wał modyfikator z siatek się nie kumuluje. Nawet jak rzucisz z 10 oddziałów na jeden wroga to i tak ma -1 tylko.
ps. w BP fanole nie zabijają się o górki tylko wlatują
" Niech wygra ten, kto ma więcej szczęścia w kościach!!! "
górka to teren otwarty na ktorym fany hasają jak chcą. wiem wiem ze w ab jest inaczej.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Witam nie znalazłem zadnego odpowiedniego watku a nie chce zasmiecac forum, czy ktos z orczych generalow wybiera sie na strategikon i mial by pozyczyc 2x5 wilkow i 2x chukki ? bede bardzo wdzieczny w zamian mam na wymiane klope hoppki troche fanoli i orasów
pozdrawiam
pozdrawiam
Moja pierwsza poważna rozpiska na 1000 do oceny: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 29#p448329
Wymysliłem sobie takie coś na Kohortex...;p....nie bede opisywał strategi jaką mam w głowie bo mi sie niechce a pozatym to taka moja słodka tajemnica;p
Co myślicie??
Unnamed1350 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 157 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Amulet of Protectyness [25]
1 Boar @ [0] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
1 Boar @ [0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 96 Pts
Light Armour; Shield
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Wolf @ [0] Pts
25 Night Goblins @ 125 Pts
Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
25 Night Goblins @ 125 Pts
Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
10 Savage Big 'Uns @ 140 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Co myślicie??
Unnamed1350 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 157 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Amulet of Protectyness [25]
1 Boar @ [0] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
1 Boar @ [0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 96 Pts
Light Armour; Shield
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Wolf @ [0] Pts
25 Night Goblins @ 125 Pts
Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
25 Night Goblins @ 125 Pts
Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
10 Savage Big 'Uns @ 140 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Na tym goblinie "samobójcy" nie lepiej zamiast butów dać Guzzla Backbone Brew i Collar?
Buty dają Ci tylko +1 atak(masz tylko WS4), natomiast Guzzla Backbone Brew na 3+ daje Ci hate, który bardziej Ci sie przyda niż ten atak a na 5+ i tak masz +1 atak, oraz ważną odp. na psyche. Frenzy jest problemem, ale przy 18'' zasięgu szarży wybierzesz cel, który Cię interesuje. Stupidity na 1-2 też jest problemem, ale masz offensywnego generała więc raczej będziesz w zasięgu jego Ld. Po co collar nie musze chyba wspominać.
EDIT: no i zostaje Ci 10 pkt
Buty dają Ci tylko +1 atak(masz tylko WS4), natomiast Guzzla Backbone Brew na 3+ daje Ci hate, który bardziej Ci sie przyda niż ten atak a na 5+ i tak masz +1 atak, oraz ważną odp. na psyche. Frenzy jest problemem, ale przy 18'' zasięgu szarży wybierzesz cel, który Cię interesuje. Stupidity na 1-2 też jest problemem, ale masz offensywnego generała więc raczej będziesz w zasięgu jego Ld. Po co collar nie musze chyba wspominać.
EDIT: no i zostaje Ci 10 pkt
Oi,
Gdzie Bossowie? W Savagach czy w Nocnych? Bo moze warto zainstalowac chociaz jedne siatki, wlasnie do obrony bossow.
I jeszcze Amulet of Prote... Masz ASv 2+, czyli dosc solidnie, ale bedziesz musial uzywac ASv przeciwnika, co moze oznaczac oslabienie obrony. Wlasciwie to tylko Warda kradniesz.
A reszta ciekawa. Na prawde ciekaw jestem jak sie spisza Goblinskie Rydwany. Przy tylu testach strachu moze byc ciezko, ale z drugiej strony trzech rydwanow moze nie wytrzymac nawet piechota saurusow.
Gdzie Bossowie? W Savagach czy w Nocnych? Bo moze warto zainstalowac chociaz jedne siatki, wlasnie do obrony bossow.
I jeszcze Amulet of Prote... Masz ASv 2+, czyli dosc solidnie, ale bedziesz musial uzywac ASv przeciwnika, co moze oznaczac oslabienie obrony. Wlasciwie to tylko Warda kradniesz.
A reszta ciekawa. Na prawde ciekaw jestem jak sie spisza Goblinskie Rydwany. Przy tylu testach strachu moze byc ciezko, ale z drugiej strony trzech rydwanow moze nie wytrzymac nawet piechota saurusow.
Dokładnie kolega Deather ma w zupełności rację, , ciekawym rozwiązaniem dla BOBB jest Effigy of Mork + Martog's Best Basha lub Warboss Imbad's Iron Gnashas + Sword of Battle ( lepiej mieć dużo ataków kiedy chce się korzystać z KB)Deather pisze: powinieneś zrezygnowaz z amuletu albo z h. armour i shield na generale. Bo nawet przy ostrzale korzystasz z save i ward save np. łuczników.
Osobiście uważam, że goblińskie rydwany to kupa, byle armia z banda łuczników Ci je zmasakruje przy ich T=4, a statystycznie przynajmnie 2 razy do nich odpalą zanim gdzieś one dojadą
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Guzzla Backbone Brew jest za losowa...nie doś że armia losowa to jeszcze ten przedmiot...dzieki za rade ale jednak wole pewniejsze rozwiązania...
ninjaska...ja nie urzywam siatek z zasady...nie widze potrzeby nigdy nie widziałem....poprostu gram zawsze bez nich....co do bossów to własnie to mnie też troszke nęka bo chciałem mieć go chociaż w orkach....nad tym pomyślę jeszcze...
A co do rydwanów nie moge zakładać że bede grał tylko z armiami wzbudzającymi strach i że moja armia bedzie ciągle panikować...pozatym rydwany mam raczej ograne potrafie nimi dobrze zagrać wiec bedzie raczej z tej strony ok...;]
Pozatym jeszcze tego nie testowałem,dzisj zagram z raptorem i jego DE i zobaczymy co z tego wyniknie....oczywiście biore pod uwage zmiany wiec po bitwie podziele się wynikiem....pozdro
ninjaska...ja nie urzywam siatek z zasady...nie widze potrzeby nigdy nie widziałem....poprostu gram zawsze bez nich....co do bossów to własnie to mnie też troszke nęka bo chciałem mieć go chociaż w orkach....nad tym pomyślę jeszcze...
A co do rydwanów nie moge zakładać że bede grał tylko z armiami wzbudzającymi strach i że moja armia bedzie ciągle panikować...pozatym rydwany mam raczej ograne potrafie nimi dobrze zagrać wiec bedzie raczej z tej strony ok...;]
Też myślałem nad tym ale wiesz ja tam czasem sobie lubie wyjechać z odziału do np. niepilnowanego maga albo w jakąś maszynke...no i wtedy przyda sie AS na ostrzał...Deather pisze:powinieneś zrezygnowaz z amuletu albo z h. armour i shield na generale. Bo nawet przy ostrzale korzystasz z save i ward save np. łuczników.
Pozatym jeszcze tego nie testowałem,dzisj zagram z raptorem i jego DE i zobaczymy co z tego wyniknie....oczywiście biore pod uwage zmiany wiec po bitwie podziele się wynikiem....pozdro
Jezeli dobrze masz ograne rydwany, to koniecznie bierz, zwlaszcza duzo. Ja zawsze bylem zwolennikiem Min-Max. Jak brac Rydwany to ile sie da.Undead84 pisze: ninjaska...[...]
A co do rydwanów nie moge zakładać że bede grał tylko z armiami wzbudzającymi strach i że moja armia bedzie ciągle panikować...pozatym rydwany mam raczej ograne potrafie nimi dobrze zagrać wiec bedzie raczej z tej strony ok...;]
Co armii, ktore wzbudzaja strach: 3 armie elfow, dwie undeadow, ogry, demony. Plus w poszczegolnych armiach pojedyncze oddzialy. Jezeli by wszystkie armie byly tak samo reprezentowane, to masz ~50% na trafienie armii ze strachem, mozliwe, ze jednak demonow i elfow bedzie wiecej niz bretonczykow -_0