MORTAL NA MASTER BLASTER (podobno :P)
Tak, troszkę obrona magiczna spadła, ale tylko troszkę. Teraz widzę tutaj bardzo dużą ilość jednostek z siłą 6+, do tego kawa z hirołem, wiadomo smok, spawny na trzymanie. Nie wiem czy zauważyliście ale właściwie wszystkie jednostki prócz pomiotów i lataczy mogą kasować u Thuriona szeregi...a co też ciekawe jedynie psy mają siłę 3:P marudersi 5 w szarzy i jak wszyscy wiemy muszą w szarży wroga pokonać . Bardzo dobra armia, ciężko by się z tobą grało.
Dobra ta rozpa , ale przeciez i tak nie pojedziesz do Gorzowa Thurion
jak mi wyjebia zaliczenie z dynamiki 21ego to penwie nie (chyba ze sie psychicznie zmusze juz od teraz do niego uczyc..), ale ma byc 14, takze uwazaj zebys sie nie zdziwilZiemko pisze:Dobra ta rozpa , ale przeciez i tak nie pojedziesz do Gorzowa Thurion
juz po turnieju, przyszedl czas wnioskow
poszlo 40/60 z bitew, z czego jestem srednio zadowolony... ogolnie plewily mi troche rzuty i niedociagnieca rozpiski, mianowicie..
- caddy krowa = shit... totalne dno, w tej armii nie ma co o nim myslec.. kazdy z 3 przeciwnikow mogl mi go arcy latwo ubic.. wykorzystal to tylko Ptasznik, ale zauwazylem ze jest to tragiczny pomysl... 26pkt dane za lepszy WS, save 2+, Ld8, czyli po prostu pewnosc doniesienia tych scrolli, a w pozniejszej fazie nawet zabawy w odhaczajki itp... bezcenne
- 'mocni' khorniki u mnie sie kompletnie nie sprawdzaja.. wracam do 4ek... ja nie kozacze, nie ryzykuje, szarzuje jak w zimny sposob wyrachuje wygrany combat... do czegos takiego 4ki khornikow w pelni mi stykna... 5tka jest niby mocna, niby odstrasza, ale 365 pkt z bannerem to jest astronomiczny koszt, jak dla mnie..
- myslaem jeszcze nad dogrami... tzn zeby je wywalic, ale ich slaba sprawdzalnosc na tym turnieju to byl pech (6 atakow w lorda tzeentcha na 1 W *wiadomo bez warda..., no i zaden nie trafia ), takze dogry niesmiertelnie w rozpie zostaja
no i the last but not least, 6 DD, arcy wazny, w takiej armii jak moja, musialem go jakos pozyskac...
takze w podsumowaniu powrot do wersji nr 2, i taką tez rozpe przesylam na turniej :
1 Chaos Lord @ 630 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 * Exalted Chaos Champion @ 239 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 151 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 99 Pts
6 Chaos Furies @ 90 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 6
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2330
poszlo 40/60 z bitew, z czego jestem srednio zadowolony... ogolnie plewily mi troche rzuty i niedociagnieca rozpiski, mianowicie..
- caddy krowa = shit... totalne dno, w tej armii nie ma co o nim myslec.. kazdy z 3 przeciwnikow mogl mi go arcy latwo ubic.. wykorzystal to tylko Ptasznik, ale zauwazylem ze jest to tragiczny pomysl... 26pkt dane za lepszy WS, save 2+, Ld8, czyli po prostu pewnosc doniesienia tych scrolli, a w pozniejszej fazie nawet zabawy w odhaczajki itp... bezcenne
- 'mocni' khorniki u mnie sie kompletnie nie sprawdzaja.. wracam do 4ek... ja nie kozacze, nie ryzykuje, szarzuje jak w zimny sposob wyrachuje wygrany combat... do czegos takiego 4ki khornikow w pelni mi stykna... 5tka jest niby mocna, niby odstrasza, ale 365 pkt z bannerem to jest astronomiczny koszt, jak dla mnie..
- myslaem jeszcze nad dogrami... tzn zeby je wywalic, ale ich slaba sprawdzalnosc na tym turnieju to byl pech (6 atakow w lorda tzeentcha na 1 W *wiadomo bez warda..., no i zaden nie trafia ), takze dogry niesmiertelnie w rozpie zostaja
no i the last but not least, 6 DD, arcy wazny, w takiej armii jak moja, musialem go jakos pozyskac...
takze w podsumowaniu powrot do wersji nr 2, i taką tez rozpe przesylam na turniej :
1 Chaos Lord @ 630 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 * Exalted Chaos Champion @ 239 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 151 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 99 Pts
6 Chaos Furies @ 90 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 6
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2330
Ja myślałem że krasie z chaosem mają najłatwiej. Smoka mozna złapać challangem tym bardziej ze masz jeszcze kowadło, to blokujesz screamery, i furie. A może mi się tylko tak wydaje:Kozisyn pisze:a ja sie mimo wszystko chałasu boje
a dwa unity fastów, lataczy, spawny, smok, minoski, dogry, heros korna....to wszystko mimo ognia zaporowego robi na mnie duze wrażenie.
Zawsze uważałem ze dwarfy odstawiaj marinsów z aliena...napierniczaja ile wlezie a scierwo idzie i idzie. w pierwszej trzeba mi zneutralizowac lataczy potem fasty i smoka a tu sie jakis kornik z siła 7 kreci a tu jacys dogrowie leza...a armia klockowa u krasi to pomyłka
musisz trafic na bardzo ograniczone gracza chaosowego zeby dal sie zlapac ot tak challengem.. owszem, w pewnych okoliocznosciach mozna, ale tez trzeba sie napocic.. przy tylu jednostkach chaosowych zawsze bedziesz mial 'cos' na boku... tzn, lece smokiem po flance, musisz sie odwrocic oddzialem na smoka zeby mi go schallengowac, no a ja staram sie miec jakis oddzial w potencjalnej bocznej strefie challengujacego oddzialu... oczywiscie teoretyzowanie, ale w 2/2 bitwach z challengem mi sie to udalo...Drwal pisze:Ja myślałem że krasie z chaosem mają najłatwiej. Smoka mozna złapać challangemKozisyn pisze:a ja sie mimo wszystko chałasu boje
a dwa unity fastów, lataczy, spawny, smok, minoski, dogry, heros korna....to wszystko mimo ognia zaporowego robi na mnie duze wrażenie.
Zawsze uważałem ze dwarfy odstawiaj marinsów z aliena...napierniczaja ile wlezie a scierwo idzie i idzie. w pierwszej trzeba mi zneutralizowac lataczy potem fasty i smoka a tu sie jakis kornik z siła 7 kreci a tu jacys dogrowie leza...a armia klockowa u krasi to pomyłka
mozna tez zwyczajnie latac tak zeby smok nie widzial challenge, ale to jest IMO marnowanie smoka przez 1/2 tury....
pytanie kiedy ja znajde czas a odp brzmi.. nie znajde az do MB jestem mega zajety na uczelniScimitar pisze:Rozpa mocna i chętnie bym sprawdził z nią swoje siły, zważywszy, że generalnie smoki moim WE nie leżą. Tylko pytanie kiedy ja czas znajdę
A ja tę swoją pracę mag. będę dłubać.thurion pisze:pytanie kiedy ja znajde czas a odp brzmi.. nie znajde az do MB jestem mega zajety na uczelniScimitar pisze:Rozpa mocna i chętnie bym sprawdził z nią swoje siły, zważywszy, że generalnie smoki moim WE nie leżą. Tylko pytanie kiedy ja czas znajdę
Rozbicie tych korniakow na 4tki to imo dobry pomysl. 365 to prawie 2x 181 a 2x4 >>5tka wypasiona. I jeszcze kosc dostajesz do DD.
Jak szamana nie masz gdzie chowac to faktycznie latwe punkty dla przeciwnikow. A jezeli roznica punktowa miedzy chaosnikiem a szamanem jest tam mala to nic tylko kombinowac punkty na kolesia na koniku.
Fajny ten Kaos.
Jak szamana nie masz gdzie chowac to faktycznie latwe punkty dla przeciwnikow. A jezeli roznica punktowa miedzy chaosnikiem a szamanem jest tam mala to nic tylko kombinowac punkty na kolesia na koniku.
Fajny ten Kaos.