Orki 2250 na zasadach BP 1.5
Orki 2250 na zasadach BP 1.5
Taka pierwsza przymiarka, jutro planuje nią zagrać, Któregoś muzyka muszę jeszcze wywalić. Co sądzicie?
2250 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Doom Diver @ 80 Pts
7 Mengil Manhide's Manflayers @ 325 Pts
1 Mengil Manhide @ [192] Pts
1 Trolls @ 40 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
3 Squig Herd @ 30 Pts
3 Squig Herd @ 30 Pts
1 Black Orc Warboss @ 440 Pts
General
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Shino [30]
Xet [10]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Jankiel [15]
21 Night Goblins @ 135 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
21 Night Goblins @ 135 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
10 Savage Boyz @ 95 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
Casting Pool: 8 + ring
Dispel Pool: 5 + grzyb
Models in Army: 136
Total Army Cost: 2252
2250 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Doom Diver @ 80 Pts
7 Mengil Manhide's Manflayers @ 325 Pts
1 Mengil Manhide @ [192] Pts
1 Trolls @ 40 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
3 Squig Herd @ 30 Pts
3 Squig Herd @ 30 Pts
1 Black Orc Warboss @ 440 Pts
General
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Shino [30]
Xet [10]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Jankiel [15]
21 Night Goblins @ 135 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
21 Night Goblins @ 135 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
10 Savage Boyz @ 95 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
Casting Pool: 8 + ring
Dispel Pool: 5 + grzyb
Models in Army: 136
Total Army Cost: 2252
Ostatnio zmieniony 1 sty 2010, o 17:14 przez Priam, łącznie zmieniany 1 raz.
6 czak to chyba za dużo, ja już na 4 bym się nie wystawiał
po co ci arrer boyzi??
pojedyńcze herdy są wystrzelane jeszcze w twoim deploymencie...
chyba, że to są po trzy herdy, ale wtedy koszt się nie zgadza...
po co ci arrer boyzi??
pojedyńcze herdy są wystrzelane jeszcze w twoim deploymencie...
chyba, że to są po trzy herdy, ale wtedy koszt się nie zgadza...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Herdy jako śmieciowe wystawienie, straszak (zawsze jest szansa, że jeden model przeżyje by wybuchnąć).
Troll podobnie, tanie wystawienie, ponadto 1) żal mi było czegoś na ten slot nie dać, 2) będzie przeznaczony do misji samobójczych, typu szarża na oddział z magiem. Mankamentem jest oczywiście głupota, ale jeżeli sytuacja pozwoli, aż do szarży będzie pozostawał w generalskim LD. Ponadto ustrzelenie go nie jest wbrew pozorom takie łatwe, tzn 10 łuczników raczej nie da mu rady w turę, a strzelając w niego oszczędzą coś innego.Czy się sprawdzi nie wiem, w sprzyjających warunkach może się zwrócić połowiąc charaktera.
Czaki aż 6 ponieważ katapulcie nie ufam (jeżeli coś mi może wybuchnąć na stole to raczej to zrobi:).
Ogólnie robiąc rozpiskę myślałem o tym, żeby popróbować nowych możliwości, jutro/pojutrze wrzucę krótką relację z bitew tą rozpiską.
Troll podobnie, tanie wystawienie, ponadto 1) żal mi było czegoś na ten slot nie dać, 2) będzie przeznaczony do misji samobójczych, typu szarża na oddział z magiem. Mankamentem jest oczywiście głupota, ale jeżeli sytuacja pozwoli, aż do szarży będzie pozostawał w generalskim LD. Ponadto ustrzelenie go nie jest wbrew pozorom takie łatwe, tzn 10 łuczników raczej nie da mu rady w turę, a strzelając w niego oszczędzą coś innego.Czy się sprawdzi nie wiem, w sprzyjających warunkach może się zwrócić połowiąc charaktera.
Czaki aż 6 ponieważ katapulcie nie ufam (jeżeli coś mi może wybuchnąć na stole to raczej to zrobi:).
Ogólnie robiąc rozpiskę myślałem o tym, żeby popróbować nowych możliwości, jutro/pojutrze wrzucę krótką relację z bitew tą rozpiską.
Nie bo Mengile mają robić dla orków ubranka z wrogiej skóry xP
Nie no...też myślę że lepszym wyjściem jest dopakowanie herdów.
Arrer Boyz są do trzymania ćwiartek? Ostatnio odważyłem się wystawić taką dziesiątkę na turnieju. Boscy są xP Ultra Klimat!
Za tych Mengili wstawił byś doom divera. Zamiast 2 balist jedną katapultę. Zawsze pozostają te 4 a to już i tak dość sporo.
Albo może boarów sobie spraw. Jednostka z fajnym zastosowaniem,nie taka droga, więc strata nie boli aż tak bardzo a kopa ma.
Nie no...też myślę że lepszym wyjściem jest dopakowanie herdów.
Arrer Boyz są do trzymania ćwiartek? Ostatnio odważyłem się wystawić taką dziesiątkę na turnieju. Boscy są xP Ultra Klimat!
Za tych Mengili wstawił byś doom divera. Zamiast 2 balist jedną katapultę. Zawsze pozostają te 4 a to już i tak dość sporo.
Albo może boarów sobie spraw. Jednostka z fajnym zastosowaniem,nie taka droga, więc strata nie boli aż tak bardzo a kopa ma.
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"
No nie wiem, gieńka ma na wronie więc głupota trolli będzie za bardzo przeszkadzać jak na mnie. Co do herdów to spojrzałem na tą trójkę z przodubless pisze:Raczej: "wywal tych mengili i dopakuj trolle i herdy".Emilianek pisze:Do mnie też. Wywal tego trolla i dopakuj mengili.


ważne że są Mengile - Orczy honor uratowany
a swoją drogą więcej takich rozp i BP-R z pewnością zostanie uznany za zbędny - mentalności graczy się nie zmieni
to takie same orki jak uprzednio...
a tak BTW po co Ci pipe-sy ? armie z panikującą kavą można policzyć na palcach jednej ręki - DE, ew. Lizzi + kilka "starych armii"
pzdr,
Ż.



a tak BTW po co Ci pipe-sy ? armie z panikującą kavą można policzyć na palcach jednej ręki - DE, ew. Lizzi + kilka "starych armii"
pzdr,
Ż.
Zagrałem dziś tym pierwszą bitwę, z krasiami niestety, więc wiele eksperymentów nie było. Z tego też powodu nie będzie pełnego raportu tylko skrótowo.
Przeciwnik [mniej więcej]:
Runelord; 3xDS; coś tam
MI; coś tam
MI; pistolety; coś tam
chyba nie miał 4 herosa, przynajmniej go nie kojarze
20 wojowników Sztandar muzyk
20 wojowników sztandar muzyk
10 strzelców
10 strzelców
10 kuszników
10 kuszników
Katapulta z czymś tam
Katapulta z czymś tam
Działo z jakimiś tam runami
20(!) minersów na wypasie
Organki
Organki
Teren: 2 lasy 2 góry murek. górki obie po przekątnej od siebie, w całości w strefie rozstawiania, po jednej stronie las połowicznie w strefie rozstawiania, po drugiej (po przekątnej od 1 lasu) zaraz przed strefą rozstawiania.
Gra: Przeciwnik wybiera stronę [tę z lasem poza strefą rozstawiania]. Ma jakoś 8 wystawień, ja 14 chyba. Ogólnie obstawia górkę i środek. Moje fasty naprzeciw jego lasu, wrona podobnie, maszyny porozrzucane wszędzie, herdy 13 cali od siebie naprzeciw jego górki, reszta mojej armii skampiona.
Żeby nie stać 6 tur i tylko strzelać [zmarnowany czas mój, przeciwnika, widzów] idę flanką fastami i oddziałem NG z orczym magiem, na tej samej flance wiwerna chowa się za lasem. Środkiem idą herdy. Fasty są 6" od czarnucha. Tak do siebie strzelamy, co ważne herdy zgarniają łącznie 4 albo 5 ostrzałów od różnych oddziałów (raz nawet od organków
) zanim bohatersko spadają na środku stołu bez ka-buum. W mojej drugiej turze wylatuje odważnie/głupio wroną tak, ze tylko organki x 2 mnie widzą, fastami ustawiam się na flance przeciwnika. Dalej do siebie strzelamy, jeden mój mag dostaje frenzy + głupotę ale że skitrany w lesie nic mu nie grozi, drugi rzuca dużą stopę, zabijając z jednym przeskokiem 2 modele bodajże. Ogólnie z magii do końca gry rzucę jeszcze raz IFa na dużej stopie zabijając dwa razy po 3 gromowładnych.
Terror od wrony przeraził kostkę wojowników, ci uciekając przez całą górkę wzbudzają 5 panik, i w efekcie uciekają razem z nimi załoganci od canona (już się nie zbiorą w przeciwieństwie od wojowników ). Potem organiki [nie udało się ubić żadnych, w jednych został 1 obsługant] strzelają we wronę, 14 hitów łącznie, wrona spada, koleś nie traci ani jednego wounda (łącznie 3 hity tylko zebrał + upadek).
Minerzy wykopali się w moim rogu w drugiej turze, uciekłem maszyną, ale jak się okazało minimetry za mało, szarża w maszynę, overrun u dzikie orki, na bok minerów wbijają mengile. po 2 turach zjadam minerów.
Pierwszy fast szarżuje organiki z jednym obsługantem, który przetrzyma ich przez 2 CC do końca bitwy.
W tak zwanym międzyczasie 2 fast szarżuje na 10 kuszników w 2 szeregach, minimetry ratują go od s&s, ramis -> muzyk-> szczęście, wpadam w maszynę jakąś, spieszony gienek kroi inną maszynę i turę później wpada do walki fasta. Na koniec szarżuje tam kostka z runelordem, krasnoludzki lord odmawia pojedynku i w ostatnim szeregu zaczyna już farbować owłosienie na czerwono, mój gienek przegrywa na 2 i zdaje LD, ostatnia tura, 14:6 dla mnie.
P.S.: Przepraszam za chaotyczną formę, ale nie robiłem notatek i teraz odtwarzałem bitwę z pamięci.
P.S.2: Czy obsługa maszyny która się poruszyła może się ustawiać dookoła tejże maszyny w fazie strzelania/przejść więcej niż 4"?
Przeciwnik [mniej więcej]:
Runelord; 3xDS; coś tam
MI; coś tam
MI; pistolety; coś tam
chyba nie miał 4 herosa, przynajmniej go nie kojarze
20 wojowników Sztandar muzyk
20 wojowników sztandar muzyk
10 strzelców
10 strzelców
10 kuszników
10 kuszników
Katapulta z czymś tam
Katapulta z czymś tam
Działo z jakimiś tam runami
20(!) minersów na wypasie
Organki
Organki
Teren: 2 lasy 2 góry murek. górki obie po przekątnej od siebie, w całości w strefie rozstawiania, po jednej stronie las połowicznie w strefie rozstawiania, po drugiej (po przekątnej od 1 lasu) zaraz przed strefą rozstawiania.
Gra: Przeciwnik wybiera stronę [tę z lasem poza strefą rozstawiania]. Ma jakoś 8 wystawień, ja 14 chyba. Ogólnie obstawia górkę i środek. Moje fasty naprzeciw jego lasu, wrona podobnie, maszyny porozrzucane wszędzie, herdy 13 cali od siebie naprzeciw jego górki, reszta mojej armii skampiona.
Żeby nie stać 6 tur i tylko strzelać [zmarnowany czas mój, przeciwnika, widzów] idę flanką fastami i oddziałem NG z orczym magiem, na tej samej flance wiwerna chowa się za lasem. Środkiem idą herdy. Fasty są 6" od czarnucha. Tak do siebie strzelamy, co ważne herdy zgarniają łącznie 4 albo 5 ostrzałów od różnych oddziałów (raz nawet od organków

Terror od wrony przeraził kostkę wojowników, ci uciekając przez całą górkę wzbudzają 5 panik, i w efekcie uciekają razem z nimi załoganci od canona (już się nie zbiorą w przeciwieństwie od wojowników ). Potem organiki [nie udało się ubić żadnych, w jednych został 1 obsługant] strzelają we wronę, 14 hitów łącznie, wrona spada, koleś nie traci ani jednego wounda (łącznie 3 hity tylko zebrał + upadek).
Minerzy wykopali się w moim rogu w drugiej turze, uciekłem maszyną, ale jak się okazało minimetry za mało, szarża w maszynę, overrun u dzikie orki, na bok minerów wbijają mengile. po 2 turach zjadam minerów.
Pierwszy fast szarżuje organiki z jednym obsługantem, który przetrzyma ich przez 2 CC do końca bitwy.
W tak zwanym międzyczasie 2 fast szarżuje na 10 kuszników w 2 szeregach, minimetry ratują go od s&s, ramis -> muzyk-> szczęście, wpadam w maszynę jakąś, spieszony gienek kroi inną maszynę i turę później wpada do walki fasta. Na koniec szarżuje tam kostka z runelordem, krasnoludzki lord odmawia pojedynku i w ostatnim szeregu zaczyna już farbować owłosienie na czerwono, mój gienek przegrywa na 2 i zdaje LD, ostatnia tura, 14:6 dla mnie.
Pierwszy raz grając na mengilach jestem z nich zadowolony. Założyłem sobie defens z lordem do walki, nie mam modeli jazdy, o co biega? BP powstał żeby przerobić O&G na hula hop i do przodu?ważne że są Mengile - Orczy honor uratowanya swoją drogą więcej takich rozp i BP-R z pewnością zostanie uznany za zbędny - mentalności graczy się nie zmieni
to takie same orki jak uprzednio...
![]()
Przedmiot lubię, a gram niemal wyłącznie z grupką znajomych gdzie mamy bretke, lizaki, szczury, DE, WE, 2x TK i wampiry. Tak więc w 5 wypadkach na 8 do czegoś się może przydać. Ale fakt, tak patrząc z perspektywy ostatnich bitew, jest to dużo słabszy przedmiot, niz z początku myślałem.Żaba pisze:a tak BTW po co Ci pipe-sy ?
P.S.: Przepraszam za chaotyczną formę, ale nie robiłem notatek i teraz odtwarzałem bitwę z pamięci.
P.S.2: Czy obsługa maszyny która się poruszyła może się ustawiać dookoła tejże maszyny w fazie strzelania/przejść więcej niż 4"?
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
nie chcę umniejszać Twojego zwycięstwa, ale Twój przeciwnik miał najdziwniejszą rozpę na świecie.
osobiscie uzylem ich w 2 bitwach:Żaba pisze:ważne że są Mengile - Orczy honor uratowanya swoją drogą więcej takich rozp i BP-R z pewnością zostanie uznany za zbędny - mentalności graczy się nie zmieni
to takie same orki jak uprzednio...
![]()
a tak BTW po co Ci pipe-sy ? armie z panikującą kavą można policzyć na palcach jednej ręki - DE, ew. Lizzi + kilka "starych armii"
pzdr,
Ż.
1)DE; slaba opcja
2)WE opcja wsmienita (wystrzelac WE to prawdziwa gratka)
ale nie zamierzam inwestowac w zakup pelnego oddzialu-> choc potencjal maja wole grac pure-army.
a wracajac do meritum-> ogolnie DoW jest bleah (chyba ze ktos czuje wene i gra sama armia DoW); po BP mozna potestowac wiele oddzialow , odnosze wrazenie ze na czesc z nich moze sie calkiem dobrze spisywac
BTW,pipesy nie bardzo dzialaly juz na poczatku 7ed. teraz maja jeszcze mniej celow. IMO b.slaba inwestycja
Nowa rozpiska, do tego garść wrażeń z bitew.
1 Black Orc Warboss @ 420 Pts
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Martog's Best Basha [15]
Shino [30]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Morks Spirit Totem [50]
1 Boar @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Jankiel [15]
Xet [10]
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
22 Night Goblins @ 163 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
22 Night Goblins @ 163 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
12 Squig Herd @ 120 Pts
8 Night Goblin Herders @ [0] Pts
4 Wolf Chariot @ 264 Pts
4 Goblin Crew, dodatkowy wilk
Spear; Short Bow
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
1 Giant @ 205 Pts
1 Giant @ 205 Pts
1 Trolls @ 40 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4 (4+2+1+2+2+1 = 12)
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2250
Grałem tą rozpiską dwie bitwy w ostatnią sobotę.
Pierwsza ze szczurami.Przeciwnik miał dużego maga na dzwonku, dwie abominacje, oddział canserów, oddział jezzaili, priesta, elektryka - wyrzutnie dla deathrocketa, priesta na furmance,dwa razy slavesów i coś tam jeszcze. Pech rozłożył się mniej więcej równomiernie (przeciwnikowi wybuchł dzwonek, dwa goblińskie rydwany zaszarżowały na oddział niewolników, żeby przejechać dalej, ale zostały na nim przez 4 CC). Bolce trafiły raz w abominacje (2 rany), gigant heard i rydwan w kombinowanej boczno przedniej szarży odbili się grupowo od regimentu z furmanką, abominacja w drugiej turze rzuca 16 na ruch i zjada generała. Po strzale z mortara praktycznie znika oddział NG (17 zabitych). Coś tam pozabijałem: bohatera, niewolników, jezzaile. Po 4 turze zakończyliśmy bez liczenia. Zbroja choć nie ocaliła generała od śmierci b. mi się podoba, za to o grzybku mogę dużo dobrego powiedzieć, gdyż do końca udało mi się zachować jednego DS-a, tyle DD daje radę.
Druga bitwa: krasnoludy. Przeciwnik miał runelorda, bohatera zabójce, 2 MI, 3x10 strzelców, 2 kostki wojowników, kostkę zabójców, 2 katapulty, działo, organki, hotpota.
Szczęśliwie bolce zniszczyły organki w pierwszej turze, w drugiej wrona wyleciała z waaagh na pozycje do szarży, ale oblałem ld (jakaś runa) i zamiast tego wleciałem na tyły wroga. Rydwany, jeden gigant i wrona radośnie szarżowały, drugi gigant i pająki goniły sobie dookoła zabójców. Oba oddziały goblinów spanikowały, ale szczęśliwie oba się zebrały, w ostatniej turze rozstrzygnęła się walka regimentu wojowników z lordem. Z przodu dostali wcześniej szarże 2 rydwanów i giganta. W drugiej turze walki rydwany uciekły, ale gigant został, potem wrona zaszarżowała na tył krasnoludów łamiąc klocek i dając mi 16:4.
Będe wdzięczny za opinie o rozpisce i [konstruktywną] krytykę.
P.S.: nie wiem czy nie powinienem założyć nowego tematu, w końcu nowa rozpiska... Jeżeli tak to nie krzyczeć mi tu
1 Black Orc Warboss @ 420 Pts
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Martog's Best Basha [15]
Shino [30]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Morks Spirit Totem [50]
1 Boar @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Jankiel [15]
Xet [10]
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
22 Night Goblins @ 163 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
22 Night Goblins @ 163 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
12 Squig Herd @ 120 Pts
8 Night Goblin Herders @ [0] Pts
4 Wolf Chariot @ 264 Pts
4 Goblin Crew, dodatkowy wilk
Spear; Short Bow
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
1 Giant @ 205 Pts
1 Giant @ 205 Pts
1 Trolls @ 40 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4 (4+2+1+2+2+1 = 12)
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2250
Grałem tą rozpiską dwie bitwy w ostatnią sobotę.
Pierwsza ze szczurami.Przeciwnik miał dużego maga na dzwonku, dwie abominacje, oddział canserów, oddział jezzaili, priesta, elektryka - wyrzutnie dla deathrocketa, priesta na furmance,dwa razy slavesów i coś tam jeszcze. Pech rozłożył się mniej więcej równomiernie (przeciwnikowi wybuchł dzwonek, dwa goblińskie rydwany zaszarżowały na oddział niewolników, żeby przejechać dalej, ale zostały na nim przez 4 CC). Bolce trafiły raz w abominacje (2 rany), gigant heard i rydwan w kombinowanej boczno przedniej szarży odbili się grupowo od regimentu z furmanką, abominacja w drugiej turze rzuca 16 na ruch i zjada generała. Po strzale z mortara praktycznie znika oddział NG (17 zabitych). Coś tam pozabijałem: bohatera, niewolników, jezzaile. Po 4 turze zakończyliśmy bez liczenia. Zbroja choć nie ocaliła generała od śmierci b. mi się podoba, za to o grzybku mogę dużo dobrego powiedzieć, gdyż do końca udało mi się zachować jednego DS-a, tyle DD daje radę.
Druga bitwa: krasnoludy. Przeciwnik miał runelorda, bohatera zabójce, 2 MI, 3x10 strzelców, 2 kostki wojowników, kostkę zabójców, 2 katapulty, działo, organki, hotpota.
Szczęśliwie bolce zniszczyły organki w pierwszej turze, w drugiej wrona wyleciała z waaagh na pozycje do szarży, ale oblałem ld (jakaś runa) i zamiast tego wleciałem na tyły wroga. Rydwany, jeden gigant i wrona radośnie szarżowały, drugi gigant i pająki goniły sobie dookoła zabójców. Oba oddziały goblinów spanikowały, ale szczęśliwie oba się zebrały, w ostatniej turze rozstrzygnęła się walka regimentu wojowników z lordem. Z przodu dostali wcześniej szarże 2 rydwanów i giganta. W drugiej turze walki rydwany uciekły, ale gigant został, potem wrona zaszarżowała na tył krasnoludów łamiąc klocek i dając mi 16:4.
Będe wdzięczny za opinie o rozpisce i [konstruktywną] krytykę.
P.S.: nie wiem czy nie powinienem założyć nowego tematu, w końcu nowa rozpiska... Jeżeli tak to nie krzyczeć mi tu
