Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Dobra ostatecznie może zamienie pegaza na Caddyego i coś jeszcze, ale Priesta nie chce, jest beznadziejny z mojego doświadczenia.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja tam wole priesta, a kapitana tylko na bsb. Priest jest w miare dobry, poniewaz w walce wychodzi mniej wiecej na to samo co capitan (dzieki re-rollom atakow konnicy, zyskujesz nawet calkiem sporo), daje dispel dice'a, i bound spella, ktory potrafi nieco namieszac (na poczatek rzucam sobie zwykle unbreakable, albo reroll hitow i zranien na championa outridersow), a w walce D6 hitow. Zwykle ludzie tego nie wpuszczaja, wiec mam wiecej swobody w czarowaniu magiem :) W dodatku ma leczenie - bardzo sie przydaje.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Ostatnio tak sobie teoretyzowałem, i wymyśliłem taki zestaw herosowski:

- Arch Priest na ołtarzu z pierścionkiem,
- Priest z pudełkiem,
- mag 2 level z orb of thunder,
-mag 2 level z 2 dispelami.

Daje nam to, uwaga: 2 boundy power 3, 3 boundy power 4, 1 bound power 5, 4 czary z magów - łacznie 10 czarów na ture magii plus mocny bound z pudelka, jak nam sie uda coś podebrać... Do tego dorzucamy 3 działa, czołg i reszta w kawe/piechotę na zapełnienie corów. Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Myślałem nad takim zestawem.Piekielnie mocny zwłaszcza na armie typu VC i Skavy.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja tak gram juz od dluzszego czasu, tyle ze zamiast orba daje magowi pierscionek, a pudelko dla lectora. Priest nie ma bounda. Sprawdza sie znakomicie, na wszystkie armie z jakimi do tej pory gralem.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

karlee pisze:Ja tak gram juz od dluzszego czasu, tyle ze zamiast orba daje magowi pierscionek, a pudelko dla lectora. Priest nie ma bounda. Sprawdza sie znakomicie, na wszystkie armie z jakimi do tej pory gralem.
Ale w razie jakby co, to ja to wymyśliłem niezaleznie od ciebie, a nie zgapiłem!!!

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

Rozmysłałem sobie nad małym imperialnym garnizonikiem w klimatach Nulnu i wyszło mi coś takiego:

Unnamed500 Pts - Empire Army

1 Captain @ 122 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [10]

19 Swordsmen @ 193 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion

6 Detachment - Handgunners @ [48] Pts
Empire Handgun

10 Handgunners @ 85 Pts
Empire Handgun; Musician

1 Great Cannon @ 100 Pts

Jak widac jest to zbudowane na zasadach BP. Ustawiam się w jednym rogu planszy, klockiem osłaniając działo. Pegaz służy do eliminacji maszyn przeciwnika, a tym samym zmuszenia go do wejście w moje pole rażenia :) Oczywiscie to tylko założenia, a wszystko zweryfikuje gra. Kolesia na pegazie raczej nie pozbędę się z rozpiski, gdyż bardzo mi się podoba możliwosc posiadania bardzo mobilnej jednostki, szczególnie na tak małe punkty, gdzie przeciwnik nie ma więcej niż jednej maszyny :)

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Skoro Nuln to Inżynierek powinien być.
I po co swordsmani?
Sami hundgunerzy i kusznicy.na 500 pkt wyjdzie tego sporo.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Po to ze jak juz cos dojdzie (a dojdzie) to zeby mial kto walczyc:)

E. shield kosztuje teraz chyba 15pkt.

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

no własnie tak mi się wydawało, że w Nuln powinni miec choc regimnt mieczników :wink: Nie chciałem samego strzelania, do jest to nudnawe, a tak to jest przynajmniej jakies zróżnicowanie :)

Enchanteg faktycznie jest po 15 punktów. I przez to nie moge go wziac :? No to pozostaje mi tylko sprzet z normalnej listy.

1 Captain @ 114 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus

19 Swordsmen @ 201 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion

7 Detachment - Handgunners @ [56] Pts
Empire Handgun

10 Handgunners @ 85 Pts
Empire Handgun; Musician

1 Great Cannon @ 100 Pts

To już jest raczej wersja ostatnczna. Zobaczymy jak się sprawdzi w boju z Bretonią mojego brata :)

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Wstępnie ułożyłem cos takiego na lokal w Wjherowie na 2333p.

1 Arch Lector of Sigmar @ 295 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Battle [15]
Doomfire Ring [30]

1 War Altar

1 Warrior Priest of Sigmar @ 145 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Aldred's Casket of Sorcery [35]

1 Warhorse

1 Battle Wizard @ 130 Pts
Magic Level 2
The Orb of Thunder [30]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

10 Crossbowmen @ 80 Pts

4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Preceptor @ [16] Pts

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

24 Swordsmen @ 220 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Duellist @ [10] Pts

9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
Halberd; Light Armour

24 Swordsmen @ 220 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Duellist @ [10] Pts

9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
Halberd; Light Armour

4 Pistoliers @ 104 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse

1 Outrider @ [7] Pts
Brace of Pistols

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 7

Models in Army: 115


Total Army Cost: 2332

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Taki standardzik. Nie ma co w zasadzie komentować. Nie wiem tylko, czy potrzebujesz aż 3 armat + ta w czołgu. Ja bym może biczowników wrzucił 10 zamiast jednej armatki... Nie dałeś też rycerzom magicznego sztandaru. Mógłbyś na niego zarobić zrzucając dowódców z piechoty i pistolierów. No i oczywiście na turniej Rod o' Power >> Orb.

Maciek

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Myślę, że na 2 magów rod jest bez sensu, a orb to kolejny bound, poza tym ostatnie kilka moich wtopionych bitew to latacze, których nie bardzo jest czym zdjąć...

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Na 2 magów i 2 kapłanów Rod jest optymalny, IMHO. Trafiasz na zdechlaki i robisz sobie 9DD zamiast 7. Trafiasz na krasie i masz 3-4 czary + boundy zamiast 2-3 (no i Orb by się i tak nie przydał...). Jest wiele armii (w sensie rozpisek a nie od razu całych AB) na które Rod ma sens. Orb jest fajny na chaos... Z resztą lataczy radzą sobie maszyny i kawaleria.

Maciek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja gralem ostatnich pare bitew bez roda, i przydalby mi sie za kazdym razem. Wiec od tej soboty biore roda. Przy tylu DD bedzie co zachowywac :)

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

Ostatnio go daję - miodzio, z większością armi jest co przechowywać.

Raistlin_Meyere
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Raistlin_Meyere »

nie rozumiem powodu używania stem tanka w 7 ed.
Moje zdanie jest takie że jest on wogóle nieużyteczny.
Fajną jest rzeczą że jest niezłomny sieje terror itd....
Potrafi namieszać dopóki ma 10 ŻW . Ale trafisz na armie z dość dobrym ostrzałem i miękniesz. Pacnie ci z działka zdejmie 2-3 ŻW i już zaczynają się schody.... Ile generować tu PP. Walnie ci niewypał z działka które ma 18 cali zasięgu i kolejne ŻW w piach. A to parowe działko co wali znacznikiem płomienia to jest dopiero śmiech;] Nie jestem jakoś zaawansowanym bardzo graczem więc byłym wdzięczny tym lepszym graczą aby ukazali mi jego użyteczność jak na jednostkę za 300pkt.przystało.
A i sprawa ma się tak samo z fanatykami co oni mają takiego w sobie dobrego że opłaca się płacić za nich tyle pkt.?;/

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Steam Tank nie jest juz taki swietny, ale nadal jest sens go brac imo. Ale trzeba pamietac ze jednak wiekszosc armii nie ma takiego ostrzalu ktory raz-dwa zdejmuje stimiego. A jesli juz ma, to warto brac stimiego razem z war altarem, wtedy ten ogien jakos albo rowno sie rozmieszcza, albo skupia na jednym, i pozwala dojechac do combatu drugiemu.

Co do fanatykow to zupelnie inny temat. Porusz ta kwestie w temacie o Orkach.

Raistlin_Meyere
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Raistlin_Meyere »

Co do steam tanka to musze się zgodzić;]
Chyb a wprowadziłem cię w błąd:D
chodziło mi o flagelansów czyli biczowników!:]
co o nich sądzisz?

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Chwala flagellantow dawno juz minela (w 5 ed. mieli 4T 4S i 2A za 10pkt, i mogli miec sztandar). Teraz wg mnie to syf jakich malo. Lepiej wziasc jakakolwiek inna piechote (nawet halabardnikow i spearmenow!).

Zablokowany