Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Solider »

gerald_tarrant pisze:-->Gorek
nie można mieć miscasta na 1 kości
:wink:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

PIOTROSLAV pisze:...

No nie, bo w czelendzu nie bierze udział drugi wojownik - chyba że rydwan dla bohatera n ie ma drugiego załoganta....
Oczywiście racja, zapomniałem, że bohater zastępuje tylko jednego chłopka z załogi... My Bad...
Obrazek

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 153

Post autor: PIOTROSLAV »

a w takim razie, co w sytuacji kiedy pojedynek jest przyjmowany przez bohatera na flance rydwanu? Konie wtedy biją?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

mam takie pytanie:
czy rany nabite dzięki Bluźnierczemu Amuletowi i Gnijącemu Całunowi zaliczają się do CR?
i czy z bluźnierczego amuletu można zabić zwykłego konia?

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Obydwa te przedmioty mają w zapisie "at start of the friendly magic phase". Czyli rany ida w fazie magii, czyli nie liczą sie do CR. Zwykłego konia można zabić tylko razem z jeźdźcem ;)

wicio
Pseudoklimaciarz
Posty: 25

Post autor: wicio »

Od ostatniego turnieju kiedy grałem dwa razy z nowymi szczurami zastanawiam się jak na nie grać(dostałem 13-7 i 20-0). Jest tego tyle, że ciężko wymanewrować żeby wpaść w coś słabego i ewentualnie zabić maga. Abominacje można teoretycznie ściągnąć z helki ale najczęściej najpierw na 4+, potem jeszcze zranienie, regen, no i ilość ran. Mocnego klocka stormverminow też nie mogłem ruszyć chociaż szarżowałem knightami. Czy grać na remis i ewentualnie coś magować czy może macie jakieś taktyki żeby z tym wygrać?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jak to jak ? W mortalach jest tylko jedna taktyka... Podlatujesz serferem do najważniejszego klocka z generałem na 24 cale, ciskasz bramę na ifce, na siłę rzucasz 11-12 i wygrałeś... Jeśli nie to spitalasz całą armią i powtarzasz ten numer w kolejnych turach... Fascynująca armia jak konstrukcja cepa...

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

jak zrobić Forsakenów ???

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

lepiej ich nie robić, jeżeli myślisz o wystawianiu :)

takie pytanie:
w żadnych rozpiskach na necie nie znalazłem lancy, a ostatnio stestowałem i ten +1S w szarży robi swoje,
dlaczego nikt ich nie używa? zgodnie z erratą kosztują 5 pkt, a to chyba warte zainwestowania?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Mortale są na tyle niemobilną i klockowatą armią że wymanewrowanie najtów to raczej nietrudne jest wobec czego zwykle są atakowani i wtedy te 5 siły jest bezcenne...

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

a w czym przeszkadza lanca, żeby jak jesteśmy atakowani walczyć z 5 siły?

sam sobie odpowiadam:
przeczytałem uważniej FAQ i widzę, że lance ZASTĘPUJĄ magiczną broń :(

nie było tematu, chyba, że coś źle zrozumiałem [miejmy nadzieję :)]?

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

mam zamiar nimi spróbować na kolegę dali radę .

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Szczerze mówiąc mnie też Forsakeni intrygują. Szóstka takich ma Mv6 i 12-24 ataku S4 i kosztują 108 punktów.

Awatar użytkownika
Miszcz T
Plewa
Posty: 9
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Miszcz T »

Tylko żeby te ataki wykorzystać musisz wejść do combatu, a słaby save i frenzy wcale tego nie ułatwiają ;)

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

No racja ale przeciwnik może chcieć wystrzelać mocniejsze jednostki które także zmierzają w jego stronę (rycerze, ogry czy dragon ogry) i to czasem szybciej. Poza tym, zważywszy na losowość (liczba ataków) jednostki może go po prostu zignorować. Z drugiej strony losowość to broń obosieczna.

A poza tym tyle się narzeka na jednorodność wszystkich rozpisek że warto może czasem wypróbować coś nowego - choćby dla zabawy.
Ja się przyznam szczerze że chętnie bym widział takie jednostki u siebie. No ale kupić się nie da a skonwertować to póki co przekracza moje możliwości. Pozostaje spróbować i sproxować i zobaczyć co z tego wyjdzie :)

Awatar użytkownika
Miszcz T
Plewa
Posty: 9
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Miszcz T »

Oczywiście że warto próbować ;) Ale jeśli już miałoby być oryginalnie to lepszym wyjściem będą chyba Choseni ;)

ehh...gdyby Ci forsakeni byli w skirmishu... :D

a co do ich wykonania, ja widzę to mniej więcej tak: bierzemy warriorów, głowy mogłyby być maruderów, w końcu takim szalonym wojownikom nie powinien przeszkadzać brak hełmu :D, no i kwestia zmutowanych rąk z pazurami...może wykorzystać ręce ghouli (chociaż mogą być trochę za małe...ale niestety nic większego z pazurami nie przychodzi mi do głowy)? No i na pewno konieczne byłoby trochę GSu żeby to jakoś ładnie poskładać.

Awatar użytkownika
wedge
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wedge »

Sam przymierzam się do skonwertowania Forsakenów z Warriorów i będę przy tym korzystać z bitsów jakie zostały mi po nowych plastikowych Spawnach.
Można zawsze też ściągnąć z GW zestaw bitsów z mutacjami ale to jest opcja dla bogatych bo z tego co pamiętam to takie cuś jest dostępne w ofercie Barda i kosztuje tam ponad 30zł (a części masz na max 6 Forsakenów)

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

skaveny ? walisz w abominacje i dzwonek pociski z tzeentcha- są fire wiec omijaja regenke;d a to są large targety wiec zawsze mozesz w nie strzeac;d jakis problem?

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Górken pisze:skaveny ? walisz w abominacje i dzwonek pociski z tzeentcha- są fire wiec omijaja regenke;d a to są large targety wiec zawsze mozesz w nie strzeac;d jakis problem?
Poza zwykłą antymagią w postaci około 4-5 dispel dice'ów i ze 2 scrolli?
Tak, jest jeszcze na abomce 1MR a na dzwonku 2MR, więc wszystko co ma mały casting value może zostać szybko zneutralizowane. No chyba, że chcesz walić pociski z 3-4 kości, ale chyba wtedy lepiej po prostu starać się strzelić z gateway'a...
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

a propos:
czy gatewaya można rzucać jeśli nasz mag jest w combacie?
i czy infernal puppet działa zawsze, czy jeśli rzucimy 2x1, to i tak jest wybuch?

ODPOWIEDZ