gerald_tarrant pisze:-->Gorek
nie można mieć miscasta na 1 kości
Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
a w takim razie, co w sytuacji kiedy pojedynek jest przyjmowany przez bohatera na flance rydwanu? Konie wtedy biją?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
mam takie pytanie:
czy rany nabite dzięki Bluźnierczemu Amuletowi i Gnijącemu Całunowi zaliczają się do CR?
i czy z bluźnierczego amuletu można zabić zwykłego konia?
czy rany nabite dzięki Bluźnierczemu Amuletowi i Gnijącemu Całunowi zaliczają się do CR?
i czy z bluźnierczego amuletu można zabić zwykłego konia?
Od ostatniego turnieju kiedy grałem dwa razy z nowymi szczurami zastanawiam się jak na nie grać(dostałem 13-7 i 20-0). Jest tego tyle, że ciężko wymanewrować żeby wpaść w coś słabego i ewentualnie zabić maga. Abominacje można teoretycznie ściągnąć z helki ale najczęściej najpierw na 4+, potem jeszcze zranienie, regen, no i ilość ran. Mocnego klocka stormverminow też nie mogłem ruszyć chociaż szarżowałem knightami. Czy grać na remis i ewentualnie coś magować czy może macie jakieś taktyki żeby z tym wygrać?
Jak to jak ? W mortalach jest tylko jedna taktyka... Podlatujesz serferem do najważniejszego klocka z generałem na 24 cale, ciskasz bramę na ifce, na siłę rzucasz 11-12 i wygrałeś... Jeśli nie to spitalasz całą armią i powtarzasz ten numer w kolejnych turach... Fascynująca armia jak konstrukcja cepa...
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
lepiej ich nie robić, jeżeli myślisz o wystawianiu
takie pytanie:
w żadnych rozpiskach na necie nie znalazłem lancy, a ostatnio stestowałem i ten +1S w szarży robi swoje,
dlaczego nikt ich nie używa? zgodnie z erratą kosztują 5 pkt, a to chyba warte zainwestowania?
takie pytanie:
w żadnych rozpiskach na necie nie znalazłem lancy, a ostatnio stestowałem i ten +1S w szarży robi swoje,
dlaczego nikt ich nie używa? zgodnie z erratą kosztują 5 pkt, a to chyba warte zainwestowania?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
a w czym przeszkadza lanca, żeby jak jesteśmy atakowani walczyć z 5 siły?
sam sobie odpowiadam:
przeczytałem uważniej FAQ i widzę, że lance ZASTĘPUJĄ magiczną broń
nie było tematu, chyba, że coś źle zrozumiałem [miejmy nadzieję ]?
sam sobie odpowiadam:
przeczytałem uważniej FAQ i widzę, że lance ZASTĘPUJĄ magiczną broń
nie było tematu, chyba, że coś źle zrozumiałem [miejmy nadzieję ]?
No racja ale przeciwnik może chcieć wystrzelać mocniejsze jednostki które także zmierzają w jego stronę (rycerze, ogry czy dragon ogry) i to czasem szybciej. Poza tym, zważywszy na losowość (liczba ataków) jednostki może go po prostu zignorować. Z drugiej strony losowość to broń obosieczna.
A poza tym tyle się narzeka na jednorodność wszystkich rozpisek że warto może czasem wypróbować coś nowego - choćby dla zabawy.
Ja się przyznam szczerze że chętnie bym widział takie jednostki u siebie. No ale kupić się nie da a skonwertować to póki co przekracza moje możliwości. Pozostaje spróbować i sproxować i zobaczyć co z tego wyjdzie
A poza tym tyle się narzeka na jednorodność wszystkich rozpisek że warto może czasem wypróbować coś nowego - choćby dla zabawy.
Ja się przyznam szczerze że chętnie bym widział takie jednostki u siebie. No ale kupić się nie da a skonwertować to póki co przekracza moje możliwości. Pozostaje spróbować i sproxować i zobaczyć co z tego wyjdzie
Oczywiście że warto próbować Ale jeśli już miałoby być oryginalnie to lepszym wyjściem będą chyba Choseni
ehh...gdyby Ci forsakeni byli w skirmishu...
a co do ich wykonania, ja widzę to mniej więcej tak: bierzemy warriorów, głowy mogłyby być maruderów, w końcu takim szalonym wojownikom nie powinien przeszkadzać brak hełmu , no i kwestia zmutowanych rąk z pazurami...może wykorzystać ręce ghouli (chociaż mogą być trochę za małe...ale niestety nic większego z pazurami nie przychodzi mi do głowy)? No i na pewno konieczne byłoby trochę GSu żeby to jakoś ładnie poskładać.
ehh...gdyby Ci forsakeni byli w skirmishu...
a co do ich wykonania, ja widzę to mniej więcej tak: bierzemy warriorów, głowy mogłyby być maruderów, w końcu takim szalonym wojownikom nie powinien przeszkadzać brak hełmu , no i kwestia zmutowanych rąk z pazurami...może wykorzystać ręce ghouli (chociaż mogą być trochę za małe...ale niestety nic większego z pazurami nie przychodzi mi do głowy)? No i na pewno konieczne byłoby trochę GSu żeby to jakoś ładnie poskładać.
Sam przymierzam się do skonwertowania Forsakenów z Warriorów i będę przy tym korzystać z bitsów jakie zostały mi po nowych plastikowych Spawnach.
Można zawsze też ściągnąć z GW zestaw bitsów z mutacjami ale to jest opcja dla bogatych bo z tego co pamiętam to takie cuś jest dostępne w ofercie Barda i kosztuje tam ponad 30zł (a części masz na max 6 Forsakenów)
Można zawsze też ściągnąć z GW zestaw bitsów z mutacjami ale to jest opcja dla bogatych bo z tego co pamiętam to takie cuś jest dostępne w ofercie Barda i kosztuje tam ponad 30zł (a części masz na max 6 Forsakenów)
Poza zwykłą antymagią w postaci około 4-5 dispel dice'ów i ze 2 scrolli?Górken pisze:skaveny ? walisz w abominacje i dzwonek pociski z tzeentcha- są fire wiec omijaja regenke;d a to są large targety wiec zawsze mozesz w nie strzeac;d jakis problem?
Tak, jest jeszcze na abomce 1MR a na dzwonku 2MR, więc wszystko co ma mały casting value może zostać szybko zneutralizowane. No chyba, że chcesz walić pociski z 3-4 kości, ale chyba wtedy lepiej po prostu starać się strzelić z gateway'a...
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
a propos:
czy gatewaya można rzucać jeśli nasz mag jest w combacie?
i czy infernal puppet działa zawsze, czy jeśli rzucimy 2x1, to i tak jest wybuch?
czy gatewaya można rzucać jeśli nasz mag jest w combacie?
i czy infernal puppet działa zawsze, czy jeśli rzucimy 2x1, to i tak jest wybuch?