Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Tak, US - siłe jednostki, ZS niema tu znaczenia
Priest może z walki rzucać wszystkie czary z lora
Priest może z walki rzucać wszystkie czary z lora
To ja ponowię pytanie czy priest z maszynką kiedy spada na poziom 0 i przestaje być magiem daje tą dodatkową kość?
Modelowa odpowiedź pisze: Jaka była motywacja do powstania Internetu?
Sieć taka była marzeniem USA, bo w założeniu miała być odporna na uszkodzenia infrastruktury. Hamburgery chciały, żeby sieć działała nawet po jebnięciu atomówki przez ruskich.<...> I nikt się nie spodziewał że zamiast zapewniać bezpieczeństwo i niezawodne połączenia, służy do ściągania zdjęć kotów i cycków.
Najlepszy jest z plujkami i stegadon war spearem.
Modelowa odpowiedź pisze: Jaka była motywacja do powstania Internetu?
Sieć taka była marzeniem USA, bo w założeniu miała być odporna na uszkodzenia infrastruktury. Hamburgery chciały, żeby sieć działała nawet po jebnięciu atomówki przez ruskich.<...> I nikt się nie spodziewał że zamiast zapewniać bezpieczeństwo i niezawodne połączenia, służy do ściągania zdjęć kotów i cycków.
Chcecie powiedzieć że Skink Chief BSB na stedziu mając w łapce warspeara a załoga zamiast rzucać javelinami jeszcze do tego obsługuje dmuchawki lub balistę ? No to wam kombo wyszło nieziemskie... Chyba że ja tu czegoś nie zrozumiałem...
Ludzie czytajcie faqi itd. JEst napisane, ze jesli jest skink cheif to nie moze on oblugiwac ani bolca ani giant pipow. Jak da sie mu javelin czy pipa to moze rzucac - czemu nie.
Tu chyba chodziło bardziej o combo:
-Chief trzaska ta swoja stegadonową lancą
-Załoganci do tego strzelają z giant pipów.
Nie doczytałem się jakiegoś odniesienia na temat tego że Chief obsługuje którąś z pip lub pomaga przy łuku
Tyle że albo rybki albo akwarium, jak się szarżuje to automatycznie załoga nie postrzela te 4d6 strzałek z GB. Ale to chyba logiczne
-Chief trzaska ta swoja stegadonową lancą
-Załoganci do tego strzelają z giant pipów.
Nie doczytałem się jakiegoś odniesienia na temat tego że Chief obsługuje którąś z pip lub pomaga przy łuku
Tyle że albo rybki albo akwarium, jak się szarżuje to automatycznie załoga nie postrzela te 4d6 strzałek z GB. Ale to chyba logiczne
"tupyn tzlaga anapaq quito qrizliz!!" - Tichi Huichi
JareK pisze:A pisze tak wymagajaco Bo pisze na iPhone a on Sam poprawia mi niektore slowa. I nie zawsze to zauwaze.
Do strzelania łukiem potrzeba 2 skinków, do strzelania plujkami po jednym do każdej. Jeśli weźmiemy chiefa to zastępuje nam on jednego załogant, których jest normalnie 5.Chiefowi możemy wykupić za 8 pkt. dmuchawkę lub oszczep.Wynika z tego że jeśli dwa skinki z obsługi strzelają, to pozostałe dwa mogą rzucać,tak samo jak chief, jeśli tylko ma wykupioną którąś z ww. broni (BS(ZS)=5 ) .W kombacie nie postrzelamy,ale jest za to 2d6+1 impaktów w szarży .Koszt jedyne 417 pkt. :/...
Areo to najlepiej rozpisal.
Dobra przerwę tę zabawę bo to śmieszne przestaje być jak delikatnie sugeruje pomyłkę a tu prosto z mostu trza... Stedzio jako wierzchowiec pod bohaterem nie ma żadnych balist, wielkich plujek itp. fajnych rzeczy... Ma tylko 4 skinki załogi rzucające javelinami i to wszystko... Plujki i balisty można dawać wyłącznie "czystym" stedziom nie będącym wierzchowcami bohaterów... I teraz pytanie czy ja się mylę ? Czy można zrobić kombo typu bsb na anciencie wali z magicznego łuku, dwa skinki walą z dużej plujki a pozostałe dwa napitalają javelinami ? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć...
A jednak Co nie zmienia faktu ze ja dla przykładu mam rzadko szansę na wystrzelenie z jednej bądź drugiej broni.
"tupyn tzlaga anapaq quito qrizliz!!" - Tichi Huichi
JareK pisze:A pisze tak wymagajaco Bo pisze na iPhone a on Sam poprawia mi niektore slowa. I nie zawsze to zauwaze.
W armybooku jest napisane:
"Załoga skinków: Stegadony i Prastare Stegadony mają załogi skłdające się z pięciu Skinków.Kiedy postać wybiera je na wierzchowca,jeden z członków załogi zostaje zastąpiony Postacią.Oba typy Stegadonów traktowane są jak potwory służące za wierzchowce z więcej niż jednym jeźdźcem i podlegają następującym zasadą dodatkowym..." I później są wymienione zasady że pociski trafiają 1-4 bestia,5 załoga,6 postać.Stegadon daje save na 3+,a Prastary S. na 2+.Podczas kombata można wybrać w co się bije,a jak jest pojedynek to uderza postać i stegadon.Jak zginie stegadon to ginie załoga,ale nie postać.O tym że broń znika nic nie znalazłem...
Jednak ArmyBuilder nie pokazuje tej broni:/...
Niech ktoś bardzie doświadczony się wypowie,ja się nie znam .
"Załoga skinków: Stegadony i Prastare Stegadony mają załogi skłdające się z pięciu Skinków.Kiedy postać wybiera je na wierzchowca,jeden z członków załogi zostaje zastąpiony Postacią.Oba typy Stegadonów traktowane są jak potwory służące za wierzchowce z więcej niż jednym jeźdźcem i podlegają następującym zasadą dodatkowym..." I później są wymienione zasady że pociski trafiają 1-4 bestia,5 załoga,6 postać.Stegadon daje save na 3+,a Prastary S. na 2+.Podczas kombata można wybrać w co się bije,a jak jest pojedynek to uderza postać i stegadon.Jak zginie stegadon to ginie załoga,ale nie postać.O tym że broń znika nic nie znalazłem...
Jednak ArmyBuilder nie pokazuje tej broni:/...
Niech ktoś bardzie doświadczony się wypowie,ja się nie znam .