Propozycje zmian w OK w następnym BP

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Re: Propozycje zmian w OK w następnym BP

Post autor: Barbarossa »

Nic, Shino się coś popier... Gadaliśmy o kilku wątkach, ale NIC nie zostało przegłosowane.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Marek G pisze:Sorry ze po czasie, ale w sumei jak gracz ogrow sie upomnial, to mozemy klepnac, ze hunter/butcher moga byc generalami.
Co nam szkodzi? Nie jest to zadna ingerencja w zasady gry (jak by bylo z czarami czy rhinoxami), tylko w rozpiski. Niech ogry tez cos maja.
:P

Shino to zaproponowal, wiec jest za, Jankiel pisal, ze jest za, ja jestem za, wpisz to Barb jak jestes za, chyba, ze masz obiekcje :).
Marek + Jankiel + ja to 3.... 3 z 5 to chyba wikszosc...

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Głosowania nie było. Przedtem i potem była dyskusja, o czym dobrze wiesz. Jeśli chcemy to wpisywać od razu - OK, ale proszę o odpowiedni i czytelny proces na naszym forum, odnosząc się do tego, co tam zostało napisane... W porządku? Ja naprawdę nie jestem od zgadywania, które posty są robocze, a które są "głosowaniem ze skutkiem natychmiastowym".

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Guys, rozmawiajcie o tym prywatnie, ok?
Za zamkniętymi drzwiami się spierajcie, na zewnątrz jesteście profesjonalnym monolitem.
:P
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Ano bylismy zgodni, ale ja dopiero po publikacji obecnego BP sie obudzilem, ze w zasadzie to mozna to dodac.

Generalnie to teraz juz poczekalbym z ogrami do pobazyla, wiec cofam tamten glos, zajmiemy sie ogrami kompleksowo po bazylu, zeby wszystkie sie nie popierdzielilo.


Problem ogrow jest IMO troche szerszy, mianowicie ogry maja uscsilenia sedziowskie strasznie zjebane.
Juz nie chcialem tego ruszac, zwazywszy na to, ze nikt nimi nie gra a jak gra to sporadycznie i bez wynikow.

Ale jesli mielibysmy sie zabierac za ogry, to wartoby wywalic zmiany zasad z uscislen, albo przynajmniej wiekszosc z nich, dajac wieksze boosty, ale bardzej 'sensowne' i mniej ingerujace w momencie gry (ingerujace w momencie tworzenia rozpy).
A to co zostanie z tych uscislen zmieniajacych zasady, wrzucic do BP.

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

zwazywszy na to, ze nikt nimi nie gra a jak gra to sporadycznie i bez wynikow
no wlasnie... tylko ze zmiany spowoduja zwiekszenie sie ich ilosci:P
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Ano wlasnie :).

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

ze starych zasad powinno pozostać na pewno że ledzi strzelają co turę (bo dzięki temu stają się wystawialni) i moze impacty niezależnei od ilości i odległości

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

wedlug mnie wszystkie stare zasady (uscislenia) sa na plus... powinny zostac
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

symek chodzilo mi o uscislenia, nie o BP
16) Ogre Kingdoms – ponizsze uściślenia modyfikują odpowiedzi z FAQ GW
a) Hunter moze ruszyć się i strzelić.
b) Ironfisty są traktowane jako tarcze we wszystkich aspektach (chronią przed magią,
ostrzałem).
c) Ogre clubs dają Armour Piercing wszystkim atakom ogra, nawet wykonywanym z
dodatkowej broni/ironfista.
d) Thundermace moze być uzywany przez Slaughtermastera.
e) Butcherzy właściciela hellhearta nie doznają krzywdy z miscastów spowodowanych
działaniem tego przedmiotu.

Wszystkie sa na plus, ale zmianiaja zasady i sa z dupy tak naprawde.

Na dzien dobry usunalbym C i D.
E warto zostawic.
Nad A i b bym sie zastanowil (zwlaszcza, jak hunter ma byc generalem).

A to co zostanie warto wrzucic do BP, aby wszystkie zmiany zasada/kompozycji byly w BP i nie zasmiecaly uscislen (bo to niepowazne) :).
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, o 16:21 przez Marek G, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

no ja o tym mówiłem :)

EDIT:
Marek G pisze: Na dzien dobry usunalbym C i D.
E warto zostawic.
Nad A i b bym sie zastanowil (zwlaszcza, jak hunter ma byc generalem).
wszyscy wiemy, ze caly podrecznik jest zle napisany... jesli chcemy go przepisywac/poprawiac to uwazam, ze te wszystkie pkt powinny sie znalezc w takim poprawionym booku...
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

blady da'Rasta
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 149

Post autor: blady da'Rasta »

nie do konca kumam cel - za dobre te ogry sa by wyrzucac to co juz zostalo zaakcptowane? :shock:

ok, C i D nie maja wielkiego znaczenia, ale np. B juz tak - nie widze przekonywujacych argumentow by kopac lezacego

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

blady da'Rasta pisze:nie do konca kumam cel - za dobre te ogry sa by wyrzucac to co juz zostalo zaakcptowane? :shock:

ok, C i D nie maja wielkiego znaczenia, ale np. B juz tak - nie widze przekonywujacych argumentow by kopac lezacego
Blady,

Marek G proponuje przeniesienie tych zapisów z uściśleń do BP. Swoją drogą, popieram to.

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Spoko b,e do BP.
C,d - kosz :).
Jestem za. Wrocimy do tematu po Bazylu :).

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

osobiście C mi się przydaje ;) czasem wystawiam bulle z fistami i pałkami ;)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

ja zawsze wystawiam bulle z dodatkową bronią (to tylko 12 punktów) a biorąc pod uwagę powiedzmy 3 takie oddziały to za dodatkowe 9 ataków łacznie płacimy 36 punktów to praktycznie tyle ile jeden goły bull (-1 punkt) wiec jak dla mnie to bardzo opłacalna opcja a AP sie przydaje w tym bo dają darę nawet z kawą bo mają -2 do savea wiec zwykła kawa ma seva na 4+ więc taka trójka bulli jest w stanie się przebić przez jazde jak w nią wpadnie

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

nie ruszajcie tego zapisku! jest spoko!
Obrazek

Suchar
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Suchar »

Dokładnie. Zwłaszcza, że nie widzę uzasadnienia dla tego, że biorąc do drugiej ręki inną broń pierwsza traci swoje właściwości :P

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Postanowiłem dodać swoje trzy grosze do dyskusji:

połączenie slotów rare i special jest złym pomysłem, jak ktoś już zauważył zostaną same armatki DoW i maneaterzy/gorgery(w zależności czy gorgery coś dostaną)

ja bym proponował takie zmiany(większość się pokrywa z wcześniej postulowanymi):

- odłączenie imion od limitu magicznych przedmiotów
- Kineater może być wzięte przez Bruisera/Huntera
- mag który dispeluje RiPowy czar ogrów w SWOJEJ turze magii ponosi konsekwencje takie jak butcher, czyli- traci ranę/hit z S6/musi zdać test S.
- Maneaterzy tak jak w armii DoW w specialach
- Gorgery albo 2 na 1 slot(i rzucamy jeden rzut na wyjście za oba), albo szarża od razu po wyjściu
- Tyrant może dosiadać Rhinoxa jako mounta

zmiany mniej dla mnie ważne, ale które mogą ewentualnie wzięte pod uwagę:

- Spoils of war
- Ironguts z generałem w nich dostają Stubborn/Stubborn+Immune to Psychology
- Halfling Cookbook działa na całą armię
- Dać przedmiot, który daję ItP
- Włączyć Rhinoxy do głównej armii
- Dać warda od którego nie traci się ran
- jakaś zbroja w stylu save na 1+(jako że to ogry to może być 2+)
- pomysł jednego z moich przedmówców- Maneaterzy działają jak Longbeardzi w kwestii przerzutów paniki

pozdrawiam

Pająk

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

- mag który dispeluje RiPowy czar ogrów w SWOJEJ turze magii ponosi konsekwencje takie jak butcher, czyli- traci ranę/hit z S6/musi zdać test S.
bez przesady, niech te czary moze będą po prostu " until the beginning of the next player's magic phase"

ODPOWIEDZ