Propozycje zmian w OK w następnym BP
Moderator: Barbarossa
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Re: Propozycje zmian w OK w następnym BP
Nic, Shino się coś popier... Gadaliśmy o kilku wątkach, ale NIC nie zostało przegłosowane.
Marek + Jankiel + ja to 3.... 3 z 5 to chyba wikszosc...Marek G pisze:Sorry ze po czasie, ale w sumei jak gracz ogrow sie upomnial, to mozemy klepnac, ze hunter/butcher moga byc generalami.
Co nam szkodzi? Nie jest to zadna ingerencja w zasady gry (jak by bylo z czarami czy rhinoxami), tylko w rozpiski. Niech ogry tez cos maja.
Shino to zaproponowal, wiec jest za, Jankiel pisal, ze jest za, ja jestem za, wpisz to Barb jak jestes za, chyba, ze masz obiekcje .
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Głosowania nie było. Przedtem i potem była dyskusja, o czym dobrze wiesz. Jeśli chcemy to wpisywać od razu - OK, ale proszę o odpowiedni i czytelny proces na naszym forum, odnosząc się do tego, co tam zostało napisane... W porządku? Ja naprawdę nie jestem od zgadywania, które posty są robocze, a które są "głosowaniem ze skutkiem natychmiastowym".
Ano bylismy zgodni, ale ja dopiero po publikacji obecnego BP sie obudzilem, ze w zasadzie to mozna to dodac.
Generalnie to teraz juz poczekalbym z ogrami do pobazyla, wiec cofam tamten glos, zajmiemy sie ogrami kompleksowo po bazylu, zeby wszystkie sie nie popierdzielilo.
Problem ogrow jest IMO troche szerszy, mianowicie ogry maja uscsilenia sedziowskie strasznie zjebane.
Juz nie chcialem tego ruszac, zwazywszy na to, ze nikt nimi nie gra a jak gra to sporadycznie i bez wynikow.
Ale jesli mielibysmy sie zabierac za ogry, to wartoby wywalic zmiany zasad z uscislen, albo przynajmniej wiekszosc z nich, dajac wieksze boosty, ale bardzej 'sensowne' i mniej ingerujace w momencie gry (ingerujace w momencie tworzenia rozpy).
A to co zostanie z tych uscislen zmieniajacych zasady, wrzucic do BP.
Generalnie to teraz juz poczekalbym z ogrami do pobazyla, wiec cofam tamten glos, zajmiemy sie ogrami kompleksowo po bazylu, zeby wszystkie sie nie popierdzielilo.
Problem ogrow jest IMO troche szerszy, mianowicie ogry maja uscsilenia sedziowskie strasznie zjebane.
Juz nie chcialem tego ruszac, zwazywszy na to, ze nikt nimi nie gra a jak gra to sporadycznie i bez wynikow.
Ale jesli mielibysmy sie zabierac za ogry, to wartoby wywalic zmiany zasad z uscislen, albo przynajmniej wiekszosc z nich, dajac wieksze boosty, ale bardzej 'sensowne' i mniej ingerujace w momencie gry (ingerujace w momencie tworzenia rozpy).
A to co zostanie z tych uscislen zmieniajacych zasady, wrzucic do BP.
no wlasnie... tylko ze zmiany spowoduja zwiekszenie sie ich ilosci:Pzwazywszy na to, ze nikt nimi nie gra a jak gra to sporadycznie i bez wynikow
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
wedlug mnie wszystkie stare zasady (uscislenia) sa na plus... powinny zostac
symek chodzilo mi o uscislenia, nie o BP
16) Ogre Kingdoms – ponizsze uściślenia modyfikują odpowiedzi z FAQ GW
a) Hunter moze ruszyć się i strzelić.
b) Ironfisty są traktowane jako tarcze we wszystkich aspektach (chronią przed magią,
ostrzałem).
c) Ogre clubs dają Armour Piercing wszystkim atakom ogra, nawet wykonywanym z
dodatkowej broni/ironfista.
d) Thundermace moze być uzywany przez Slaughtermastera.
e) Butcherzy właściciela hellhearta nie doznają krzywdy z miscastów spowodowanych
działaniem tego przedmiotu.
Wszystkie sa na plus, ale zmianiaja zasady i sa z dupy tak naprawde.
Na dzien dobry usunalbym C i D.
E warto zostawic.
Nad A i b bym sie zastanowil (zwlaszcza, jak hunter ma byc generalem).
A to co zostanie warto wrzucic do BP, aby wszystkie zmiany zasada/kompozycji byly w BP i nie zasmiecaly uscislen (bo to niepowazne) .
16) Ogre Kingdoms – ponizsze uściślenia modyfikują odpowiedzi z FAQ GW
a) Hunter moze ruszyć się i strzelić.
b) Ironfisty są traktowane jako tarcze we wszystkich aspektach (chronią przed magią,
ostrzałem).
c) Ogre clubs dają Armour Piercing wszystkim atakom ogra, nawet wykonywanym z
dodatkowej broni/ironfista.
d) Thundermace moze być uzywany przez Slaughtermastera.
e) Butcherzy właściciela hellhearta nie doznają krzywdy z miscastów spowodowanych
działaniem tego przedmiotu.
Wszystkie sa na plus, ale zmianiaja zasady i sa z dupy tak naprawde.
Na dzien dobry usunalbym C i D.
E warto zostawic.
Nad A i b bym sie zastanowil (zwlaszcza, jak hunter ma byc generalem).
A to co zostanie warto wrzucic do BP, aby wszystkie zmiany zasada/kompozycji byly w BP i nie zasmiecaly uscislen (bo to niepowazne) .
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, o 16:21 przez Marek G, łącznie zmieniany 3 razy.
no ja o tym mówiłem
EDIT:
EDIT:
wszyscy wiemy, ze caly podrecznik jest zle napisany... jesli chcemy go przepisywac/poprawiac to uwazam, ze te wszystkie pkt powinny sie znalezc w takim poprawionym booku...Marek G pisze: Na dzien dobry usunalbym C i D.
E warto zostawic.
Nad A i b bym sie zastanowil (zwlaszcza, jak hunter ma byc generalem).
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
nie do konca kumam cel - za dobre te ogry sa by wyrzucac to co juz zostalo zaakcptowane?
ok, C i D nie maja wielkiego znaczenia, ale np. B juz tak - nie widze przekonywujacych argumentow by kopac lezacego
ok, C i D nie maja wielkiego znaczenia, ale np. B juz tak - nie widze przekonywujacych argumentow by kopac lezacego
Blady,blady da'Rasta pisze:nie do konca kumam cel - za dobre te ogry sa by wyrzucac to co juz zostalo zaakcptowane?
ok, C i D nie maja wielkiego znaczenia, ale np. B juz tak - nie widze przekonywujacych argumentow by kopac lezacego
Marek G proponuje przeniesienie tych zapisów z uściśleń do BP. Swoją drogą, popieram to.
osobiście C mi się przydaje czasem wystawiam bulle z fistami i pałkami
ja zawsze wystawiam bulle z dodatkową bronią (to tylko 12 punktów) a biorąc pod uwagę powiedzmy 3 takie oddziały to za dodatkowe 9 ataków łacznie płacimy 36 punktów to praktycznie tyle ile jeden goły bull (-1 punkt) wiec jak dla mnie to bardzo opłacalna opcja a AP sie przydaje w tym bo dają darę nawet z kawą bo mają -2 do savea wiec zwykła kawa ma seva na 4+ więc taka trójka bulli jest w stanie się przebić przez jazde jak w nią wpadnie
Postanowiłem dodać swoje trzy grosze do dyskusji:
połączenie slotów rare i special jest złym pomysłem, jak ktoś już zauważył zostaną same armatki DoW i maneaterzy/gorgery(w zależności czy gorgery coś dostaną)
ja bym proponował takie zmiany(większość się pokrywa z wcześniej postulowanymi):
- odłączenie imion od limitu magicznych przedmiotów
- Kineater może być wzięte przez Bruisera/Huntera
- mag który dispeluje RiPowy czar ogrów w SWOJEJ turze magii ponosi konsekwencje takie jak butcher, czyli- traci ranę/hit z S6/musi zdać test S.
- Maneaterzy tak jak w armii DoW w specialach
- Gorgery albo 2 na 1 slot(i rzucamy jeden rzut na wyjście za oba), albo szarża od razu po wyjściu
- Tyrant może dosiadać Rhinoxa jako mounta
zmiany mniej dla mnie ważne, ale które mogą ewentualnie wzięte pod uwagę:
- Spoils of war
- Ironguts z generałem w nich dostają Stubborn/Stubborn+Immune to Psychology
- Halfling Cookbook działa na całą armię
- Dać przedmiot, który daję ItP
- Włączyć Rhinoxy do głównej armii
- Dać warda od którego nie traci się ran
- jakaś zbroja w stylu save na 1+(jako że to ogry to może być 2+)
- pomysł jednego z moich przedmówców- Maneaterzy działają jak Longbeardzi w kwestii przerzutów paniki
pozdrawiam
Pająk
połączenie slotów rare i special jest złym pomysłem, jak ktoś już zauważył zostaną same armatki DoW i maneaterzy/gorgery(w zależności czy gorgery coś dostaną)
ja bym proponował takie zmiany(większość się pokrywa z wcześniej postulowanymi):
- odłączenie imion od limitu magicznych przedmiotów
- Kineater może być wzięte przez Bruisera/Huntera
- mag który dispeluje RiPowy czar ogrów w SWOJEJ turze magii ponosi konsekwencje takie jak butcher, czyli- traci ranę/hit z S6/musi zdać test S.
- Maneaterzy tak jak w armii DoW w specialach
- Gorgery albo 2 na 1 slot(i rzucamy jeden rzut na wyjście za oba), albo szarża od razu po wyjściu
- Tyrant może dosiadać Rhinoxa jako mounta
zmiany mniej dla mnie ważne, ale które mogą ewentualnie wzięte pod uwagę:
- Spoils of war
- Ironguts z generałem w nich dostają Stubborn/Stubborn+Immune to Psychology
- Halfling Cookbook działa na całą armię
- Dać przedmiot, który daję ItP
- Włączyć Rhinoxy do głównej armii
- Dać warda od którego nie traci się ran
- jakaś zbroja w stylu save na 1+(jako że to ogry to może być 2+)
- pomysł jednego z moich przedmówców- Maneaterzy działają jak Longbeardzi w kwestii przerzutów paniki
pozdrawiam
Pająk
bez przesady, niech te czary moze będą po prostu " until the beginning of the next player's magic phase"- mag który dispeluje RiPowy czar ogrów w SWOJEJ turze magii ponosi konsekwencje takie jak butcher, czyli- traci ranę/hit z S6/musi zdać test S.