kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
1) Pivot jest ruchem, więc jeżeli w jego wyniku abo wejdzie w kontakt z przeciwnikiem to jest to szarża.
2) A stegadon albo chariot jak bije? Wypłaca jedno i drugie.
2) A stegadon albo chariot jak bije? Wypłaca jedno i drugie.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
nie mozna angazowac przeciwnika bokiem to razHobbit pisze:1) Pivot jest ruchem, więc jeżeli w jego wyniku abo wejdzie w kontakt z przeciwnikiem to jest to szarża.
pivot przy rozmiarze podstawki 50x50 nie jest fizycznie wstanie cie doprowadzic do przeciwnika to dwa
stegadon jest monsterem dzwonek nie. Wwiec analogia z dupy chyba, ze dzwonek wypada z oddzialu2) A stegadon albo chariot jak bije? Wypłaca jedno i drugie.
rydwan jak sama nazwa wskazuje jest rydwanem a dzwonek nie. Wiec argument z dupy. Chyba, ze dzwonek nie tylko wypada z oddzialu ale nie moze do niego wchodzic...
Ale tu chyba chodzi Shino o abominację a nie o dzwon...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
W 2 chodziło o abominacje a nie dzwonek więc jest faktycznie tak jak pisze hobbit. A co do blokowanie, to jeśli nie bezpośredni kontakt, to choć złamanie zasady o odstępie 1" między oddziałami. Tyle, że to też się gryzie z durnymi zasadami abomki, bo niby nie robi normalnych szarż więc nie ma prawa się zbliżyć do innego oddziału wroga na 1" po drodze, podczas ruchu tej pseudo szarży. Ale w myśl tego, to równie dobrze do celu "szarży" też by się nie mogła zbliżyć.
Przy pivocie nie możesz się znaleźć bliżej niż 1" więc tak możesz blokować abominację...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Nie jest.
Zasady ruchu abominacji są jasne.
Najpierw pivot potem ruch i jak ten ruch doprowadzi do kontaktu jest szarża.
W trakcie pivota musisz być 1" od wroga najmniej.
Zasady ruchu abominacji są jasne.
Najpierw pivot potem ruch i jak ten ruch doprowadzi do kontaktu jest szarża.
W trakcie pivota musisz być 1" od wroga najmniej.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
ludzie, przecież to nie zablokuje pivota jeśli abominacja jest na 50x50. Patrząc na obrazek powyżej, musisz zachować 1 cal od abominacji, pivot robi wg środka podstawki. 1 cal= 2,54cm więc fizycznie nie ma możliwości zablokowania pivota, to nie jest jakaś skomplikowana matematyka... Co innego jakby abominacja była na 50x100, wtedy pivot mógłby coś zachaczyć.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
wprawdzie bliżej mi do humanisty ale jednak wydaje mi się, że pivotując zmniejsza dystans i jeżeli ustawi się rogiem w strone przykładowego orła to będzie bliżej niż te 2,54 cm. W końcu podstawka jest kwadratowa, a nie okrągła. Czyli jednak złamie tą zasade. I tak przy kazdym pivocie.Afro pisze:ludzie, przecież to nie zablokuje pivota jeśli abominacja jest na 50x50. Patrząc na obrazek powyżej, musisz zachować 1 cal od abominacji, pivot robi wg środka podstawki. 1 cal= 2,54cm więc fizycznie nie ma możliwości zablokowania pivota, to nie jest jakaś skomplikowana matematyka... Co innego jakby abominacja była na 50x100, wtedy pivot mógłby coś zachaczyć.
chwila, bo chyba czegoś nie rozumiem chcecie powiedzieć, że nie mogę zrobić pivota, bo inna jednostka jest 1" ode mnie, czyli ta jednostka wirtualnie zajmuje dodatkowe 1" nieprzekraczalnego pola wokół niej? zawsze myślałem, że jak jest mój ruch to ma to tylko znaczenie przy zakończeniu ruchu (tzn cal od przeciwnika)Rakso_The_Slayer pisze: wprawdzie bliżej mi do humanisty ale jednak wydaje mi się, że pivotując zmniejsza dystans i jeżeli ustawi się rogiem w strone przykładowego orła to będzie bliżej niż te 2,54 cm. W końcu podstawka jest kwadratowa, a nie okrągła. Czyli jednak złamie tą zasade. I tak przy kazdym pivocie.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
rozstawiam sobie oddziały w odstępach po np 2,5 cala od siebie, w jednej linii. Drugą linie, w odpowiedniej odległości stanowią strzelcy, magowie, machiny... Ja sobie przez te luki spokojnie strzelam, czaruje etc a żaden skirmish, single model czy oddział w wężyku nie może przez to przejśc i zagrozic oddziałom w drugiej liniiAndrzej pisze:Przychodzi Ci do głowy coś poza abomką? Bo w innych przypadkach nie jest już tak łatwo.
łapie jednostke skirmisherów lub samotnego bohatera w rogu ale mam za mało ruchu więc ustawiam się tak, że jednostka po jednej stronie jest 1,5 cala od krawędzi, jednostka przy drugim też, między nimi mam np 2,5 cala i nic się z takiej klatki nie wyrwie mimo, że ma którędy
więcej przykładów?